Heinäkuun tapaamiseen osallistuvien ikä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
Pönni
Landau
Et vastannut/ottanut kantaa tuohon ehdotukseeni, että laittaiset tapaamisen sihteerin/junailijan ominaisuudessa pystyyn sellaisen ilmoittautuneille suunnatun ikäjakaumaäänestyksen?

Mitä hosut?
Onks sulla johonkin kiire?
[size=150:2flgktp6]Maksatko käteisellä vai luottokortilla?[/size:2flgktp6]

*hymiö*

Eikös pönnin mielestä ole hyvä tietää etukäteen, onko tapaamiseen saapumassa muitakin yli 5-kymppisiä.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija
Vatkain
Mä en tajua mitä väliä näillä ikähommilla on. Mutta ohan sitä ihminen tietty utelias eläin

Jos on ainoa 80-vuotias parikymppisten joukossa, voi olla että haluaisi olla mielummin jossain muualla.

Vierailija
fenomenologi
Eikös pönnin mielestä ole hyvä tietää etukäteen, onko tapaamiseen saapumassa muitakin yli 5-kymppisiä.

Pöikös ännin mielestä on se ja sama minkä ikäisiä ovat ne älykkäät, huumoriintajuiset ja muutenkin mukavat ihmiset, joita pääsee treffaamaan suomen suvessa.. Sillä nyt tuskin sinällään on väliä mitä mieltä minä olen. Äänestin kyllä niin saavat selkoa ne, joille ikä on tärkeä kriteeri seranpidossa.
Toki se voi houkutella joitakin paikalle, että siellä on muutamia jo ns. kypsään ja mehukkaaseen ikään ehtineitäkin eikä vain koltiaisia raakilemaisuuksineen, yhä kitkerinä ja epäkypsinä.

Ja joo joo.. otan varuks sit selkäreppuuni Xanorit, ladytenat, maitohappobakteeri-intoleranssipillerit ja tuun vaikka rollaattorilla jos ei jalka muuten nouse. Pöö!

Lierik, mikäli oikein muistan puhui avecin mukaantulosta. Tarkoitti kenties puolisoa, tjms. Ehkä minäkin päädyn avecin mukaantuloon. Mulla olis yks ehkä plakkarissa, uros, ei sukua ja ikä 32.. siitten 33v. Hiipuis sitten nekin vihjailut että mä olisin joku niistä, joka on aikeissa pokata jonkun..
Mutta mä ny en sit tiä.. siihen on niiiin piiiitkä aika jne.

Ikähän on mielentila? Eiks se niinkin oo?

Syy siihen miks eilen en korviani lotkauttanut asian tiimoilta oli että olin hupelissa ja mitään komentavaa hätyyttelyä en tasan vastaanota. Minä olen sellaiselle puolestani Yliherkkä. Mä en passaa ikinä ketään käskystä. Kun nätisti pyydetään niin voin olla hövelikin. [size=50:3r7wwm7d](<--- Tuleekohan tuo sanoista hyvä veli? )[/size:3r7wwm7d]

Mutta!
Tässä me nyt näemme aikuismaista otetta tarttua ns. tuumasta toimeen reippaasti ihan ite enempiä vinkumati mistään päsmäröinneistä, tms.
Jokainenhan voi säädyllisyyden nimissä aloittaa vaikka mitä kyselyjä ja äänestyksiä miitin tiimoilta.

Olletikin ajasta ja paikasta sopimiset, yms. perusasiat kannattais ihan käytännön syistä pitää aloitetuissa puitteissa ja niitä koskevia äänestyksiä ei ilman järjestelystiimin; Pöntinen&Vatkain kanssa juttelematta aloitettais kun koordinointi sit olis ihan tolkutonta. Ja.. se tästä nyt vielä puuttuis!

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Onhan siinä se että paikkaan pitää päästä helposti vaikka rollaattoreilla tai jos on alaikäisiä niin ei kehtaa mennä mihinkään liian syntisiin yöklubeihin ja niitten pitää päästä aikaisin nukkumaan.

Arvioisin että suurinosa osallistujista on vähän päälle kolmikymppisiä. Jos on ainut yli 100 vuotias niin voi tuntea olonsa aika orvoksi. Muuten kaikenikäiset ovat tietenkin tervetulleita.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
fenomenologi
Vatkain
Mä en tajua mitä väliä näillä ikähommilla on. Mutta ohan sitä ihminen tietty utelias eläin

Jos on ainoa 80-vuotias parikymppisten joukossa, voi olla että haluaisi olla mielummin jossain muualla.

Vanhainkodissa kuolaamassa seniilien vaippazombien kanssa? Eiköhän Tiede-palstalla viihtyvä sovi kuitenkin paremmin tiedepalstalaisten joukkoon iästä riippumatta.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija
Kosh
fenomenologi
Vatkain

Vanhainkodissa kuolaamassa seniilien vaippazombien kanssa? Eiköhän Tiede-palstalla viihtyvä sovi kuitenkin paremmin tiedepalstalaisten joukkoon iästä riippumatta.

Sinnehän saattaa ilmestyä vaikka Aira Samulin?

Nyt on ilmoittautunut jo kaks yli 100v?

Onneks mulla on listaa nimimerkeistä, jotka on tulossa ja jotka kaiketi voi ihan itse kertoa ikänsä, jos viittivät tai eivät sitä vielä ole kertoneet. Täällähän on se yks ikäkysely ja löytyi henkisestä iästäkin juttua.

Tässä ikäkyselyn tulos:

Minkä ikäinen olet?
Äänestys päättyi 01 Loka 2008, 05:52
15 - 20v. 16% 16% [ 21 ]
21 - 25 v. 22% 22% [ 28 ]
26 - 30 v. 17% 17% [ 22 ]
31 - 35 v. 15% 15% [ 19 ]
36 - 40 v. 8% 8% [ 11 ]
41 - 45 v. 4% 4% [ 6 ]
46 - 50 v. 1% 1% [ 2 ]
51 - 55 v. 5% 5% [ 7 ]
56 -60 v. 5% 5% [ 7 ]
61 -101 v. 1% 1% [ 2 ]

Ääniä yhteensä : 125

Noin. Ei tarvii pitää linkkisulkeisia.
Ja lisäyksenä tämän, varsin vilkkaan äänestyksen alku:

niin,
Alle 18 0% 0% [ 0 ]
18-24 0% 0% [ 0 ]
25-30 21% 21% [ 5 ]
31-40 21% 21% [ 5 ]
41-50 4% 4% [ 1 ]
Yli 50 43% 43% [ 10 ]
Yli 100 8% 8% [ 2 ]

Ääniä yhteensä : 23

Saas nähdä käykö tässä niinkuin siinä yhdessä mamuäänestyksessä, että pärähti n.400 vai oliko liki 500 ääntä alta aikayksikön vaikka muihin äänestyksiin heruu ääniä vitkaan ja ovat vastaavia kyselyiden kanssa. Kyseisessä mamujutussahan ei ollut kuin ne samat provoilijat meuhkaamassa omia ennakkoluulojaan kuin aina ennenkin ja sit vakimultinikkeilijät venkoilemassa lisäksi.

Vierailija

Aivan , ei se korkea ikä välttämättä mikään este ole ajatusten kirkkaudelle. Tässä voi esim. mainita kuuluisat tieteilijämme Suomen ydinfyysikaan ensimmäinen professori K.V. Laurikainen sekä fysikan ja tähtitieteen professori Nils Mustelin. Nämä herrat olivat loppuun saakka alallaan aktiivisia ja täynnä luomisvoimaa. Ensin mainitun aika jätti hieman yli 80 vuotiaana ja toisen hieman alle.

Molemmat professorit tulivat tunnetuiksi tieteen popularisoimisessa eli sen "kääntämisessä" suurelle yleisölle. Nils Mustelin oli myös vankkumaton huuhaa- ja hömppätiedon vastustaja. Hän loi aikoinaan mm. mainion "tieteenalan" ns. Spåralogian. Tämä uusi tiede osoittautuikin sittemmin aivan yhtä ennustusvoimaiseksi kuin satoja vuosia vanha Astrologia:)

Ps. Tuo ikäjakumaäänestys näyttää ainakin meikäläisen kannalta ihan hyvältä, siis yli 50v löytyy tuon mukaan itseni lisäksi muitakin. Itse olisin kyllä äänestykseen vielä laittanut yhden ikäluokan eli 51-60v. Aivan eri asia on sitten kuinka luotettava tuo äänestys on. Nuo kaksi yli 100 panevat hieman arveluttamaan koko äänestystä ja turhaanhan tuo yli 100 ikäluokka tuossa olikin.

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005

Henkilökohtaisesti olen aina hakeutunut itseäni vanhempien ja elämää enemmän kokeneiden ihmisten seuraan.

Ilmiselvästä ennenaikaisesta kalkkeutumisestani johtuen viime vuosien aikana ystäväpiirini on kokenut yllättävän nuorentumisen. Itseäni vanhemmat ystäväni ovat aloittaneet "luonnollisen poistuman". Viime aikoina uusia tuttavuuksia on löytynyt tuolta nuoremmasta ikäluokasta. Sinänsä mielenkiintoinen kokemus olla "viisas vanhus" parikymppisten nuorukaisten seurassa.

Ikä ei ole tässä määräävä tekijä, vaan henkilökemia. Joko sitä on tai sitten ei.

Siis oma ikä 38.

Vierailija

Mä kyl yleensä hakeudun itseäni paljon nuorempien seuraan, että voin edes vähän yrittää päteä - mut enhän mä siltikään pärjää. Ei kivaa.

Reaalimaailmassa ikä siis 27 (muistaakseni, ei uskalla laskea). Mut suurin osa kavereista/ystävistä alle 20 vuotiaita. Niiden seurassa edes joskus voin tuntea itseni paremmaksi.

Pitää harkita uskaltaako sitä edes tulla tapaamiseen, kun kaikilla muilla tuntuu olevan elämänkokemusta vähintään 130 vuoden edestä. Ei mul vaa, mikä minussa on vikana?

Vierailija
JRepo
Pitää harkita uskaltaako sitä edes tulla tapaamiseen, kun kaikilla muilla tuntuu olevan elämänkokemusta vähintään 130 vuoden edestä. Ei mul vaa, mikä minussa on vikana?

Mitään vikaa.. Pöh! Mua täällä jahtaa välillä liuta kloppeja. Enskin joku pönttöeemeli sanoo minusta jotain ja sen lakeijat lähtee vauhdilla perään. Voi sitä opettamista. Sä sentään säästyt siltä ettei kukaan ala opettaa "isää paneen"..

Osa johtuu tietenkin pelkkään persoonaan kohdistuneesta vastenmielisyydestä. Kaikki miehetkäänhän ei tykkää naisista. Tai.. jotkut on aivan äärettömän kranttuja ronklaajia ja just sellaisten ronkelukkeleiden kanssa on joskus helisemässä. Sitten on ihmisvihaajatyypit. Nooh.. paistaahan sieltä ties mitä sisäkumia alta kun vähän tökkii, joskus löytyy kovan kuoren alta reppana joka ei oikein ittekkään lopulta osaa päättää mitä vihais eniten, tai että onks vaan muuten kurjaa ja johonkuhun pitää purkaa kun on semmoseen tottunut.

Mutta hm.. missä täällä ketään erityisen älykkäitä on? Emmää oo vaan huomannut. Alvariinsa sa olla oikomassa ties keiden höpinöitä.
Eri osa-alueiden erityistietäjiähän täältä kyllä löytyy. Mikäs se on joittenkin loistaessa tiedoillaan jos on voinut vuosikausia opiskella yliopistossa parhaiden opettajien ohjatessa huolellisesti.

Meikäläinen ei noissa mittelöissä pärjää. 16v:na piti kotoa muuttaa ja mennä tehtaaseen töihin mutta ei se minusta tyhmää tehnyt. Jotkut ikänsä opiskelleet ja hyväpalkkaiset ihmiset ei vaikuta pätkääkään viisaammilta kuin minä.
Elämällä ja tekemällä oppii ymmärtämään, ei lukemalla.
Juu.. ja käyttämättömillä teorioilla, joita ei voi soveltaa käytäntöön, niillä voi sytyttää saunan pesän.

Sinne vaan kun lontoon sumuun..
Ihan kiva jos siellä on muitakin kuin itseriittosia kehuskelijoita.. (minä ja muutama muu..) Viisaat väittää että vaatimattomuus kaunistaa.

Vierailija
Pönni
Jotkut ikänsä opiskelleet ja hyväpalkkaiset ihmiset ei vaikuta pätkääkään viisaammilta kuin minä.

Oppineisuus ei tunnetustikaan takaa älykkyyttä saati viisautta.

Vierailija
tiäremiäs
Oon melkein 24, mutta en viitti lähtee kyllä kuivien 60 kesästen ja noin 100- vuotiaiden kanssa mihinkään.

Kuivien? Äläkä nyt vielä hosu! Vastahan tämä on alkanut. Se täsmälauantaiäänestyskin vasta on alkanut ja tämä on ihan uus, eikä taida edes antaa järin odellista kuvaa ikähaarukasta.

Toisekseen.. me vanhemmat ehkä nökötellään enemmän netin äärellä mutta nuoremmilla on muutakin tekemistä lauantaiehtoisin ja hyvä niin.
Toisekseen.. kun on tarpeeks vanha niin ei meinaa enää pysyä millään kuivana..
(Nassesetä ei sitten tee taas tuosta biisiä! )

Vierailija
Pönni

Mitään vikaa.. Pöh! Mua täällä jahtaa välillä liuta kloppeja. Enskin joku pönttöeemeli sanoo minusta jotain ja sen lakeijat lähtee vauhdilla perään. Voi sitä opettamista. Sä sentään säästyt siltä ettei kukaan ala opettaa "isää paneen"..

...lisää tekstiä...ja lisää...

Hyvä tietää, että siellä on ainakin eräitä joilta ei juttu lopu kesken, vaikka joku niin saattaisi jopa toivoa. Keskustelun ylläpitämiseksi on ihan hyvä, että porukassa on ihmisiä, jotka haluavat kertoa laajasti näkemyksensä.

Ja mikä tämä harhakuvitelma on siitä, että jokainen uros pitää naaraista? Vääryyttä mielestäni tuollaiset ennakko-olettamukset.

Ja sille angstaavalle tiäremiähelle tiedoksi

Jo pitkään seurannut sun lähes päättömiä ajatuksia ja nauttinut niistä jollain perversillä tavalla. Läsnäolonne on siis välttämätöntä. Kannattaa muutenkin osallistua, niin näet kuinka paljon oudompia tapauksia, kuin sinä, tähän maailmaan mahtuu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat