Pillihousut

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Se on paha kun nykyään on tyttärillä muodissa kireet housut. Ei ole hyvä jos on rumat jalat ja perse. Menis jo pois.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija
CE-hyväksytty
Se on paha kun nykyään on tyttärillä muodissa kireet housut. Ei ole hyvä jos on rumat jalat ja perse. Menis jo pois.

Parempi jos noin ajattelevat menis pois.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Ataraksia
CE-hyväksytty

Parempi jos noin ajattelevat menis pois.

Anteeksi.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Enmmää tiedä.

Jotku tyttäret pitää niin kireitä housuja että kaikki makkarat valahtaa sitten vyön päälle. Se on aika ruman näköistä. Sitten jotku pitää sellasia housuja jotka ulottuu niin matalalle että pikkuhousut näkyy. Sekin on aika naurettavaa. Vois pitää itselleen sopivia housuja tai hametta.

Ei ole millään tavalla eroottista esitellä läskejään sillä tavalla. Ehkä vastine miehelle vois olla sellainen baarissa istuskeleva läski jonka farkuista takamus pilkottaa. Ei siis mikään kaunis näky.

Asiaan ei liity millään tavalla mutta hirveän näköistä on se että ajelee kulmakarvansa ja maalaa itte tilalle. Varsinkin jos ei tajua miten pitää ne maalata. Sellasiin Frankensteinin morsiamiin on tullut törmättyä kaupungilla useampaankin otteeseen.

Aluksi pitää hyväksyä se minkänäkönen oikeasti on ja sitte ymmärtää itseään persoonana. Sitten voi alkaa laittaa jotain meikkejä ja vaatteita kun ymmärtää että mitkä asiat ovat niitä joita haluaa itsessään korostaa ja ilmaista ulkopuolelle.

Vierailija

Kulmansa kadottaneet on kyllä käsittämättömiä.. meinaako ne tosissaan olevansa kauniita?

Kireet housut o ihkut kuhan o sopivat muodot niiden sisällä. Mikäli siellä on painoindeksi luokkaa <17 niin surullinen mieli tulee kun näkee.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Ovat myös aika hauskoja nämä nuoret miekkoset, joilla ne alunperinkin löysät housut on vedetty vielä niin alas lantiolle, että haarukkaosa on melko lähellä polvia ja alushousuistakin näkyy melko suuri osa. Usein on tullut vastustamaton halu tällaisten takana kävellessäni vetäistä housut kokonaan alas, koska ovat jotenkin puolitiessä sitten sen asetelman suhteen, mutta olen kuitenkin pitänyt pintani tämän mielihaluni suhteen ja jättänyt sen toteuttamatta.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

OjH
Seuraa 
Viestejä259
Liittynyt1.12.2008

En tiedä onko tässä jalassa pillifarkut, mutta on jokatapauksessa aivan liian tiukat farkut. Juorulehden mukaan kyseessä on Jennifer Lopezin takamus

Kuva on jo muutaman vuoden takaa.

asdf
Seuraa 
Viestejä11078
Liittynyt16.3.2005
Stinger
Ovat myös aika hauskoja nämä nuoret miekkoset, joilla ne alunperinkin löysät housut on vedetty vielä niin alas lantiolle, että haarukkaosa on melko lähellä polvia ja alushousuistakin näkyy melko suuri osa. Usein on tullut vastustamaton halu tällaisten takana kävellessäni vetäistä housut kokonaan alas, koska ovat jotenkin puolitiessä sitten sen asetelman suhteen, mutta olen kuitenkin pitänyt pintani tämän mielihaluni suhteen ja jättänyt sen toteuttamatta.

On sullakin mielihalut!

Itse olen fantasioinut, että joku mittarimadon nopeudella liikkuva löysäpuntti joskus kompastuisi lahkeeseensa. Kerran olen tällaisen tapauksen nähnytkin, tosin kyseessä oli hyvä kaveri hirveässä jurrissa, joten vahingonilo ei vastannut samaa, kuin jos näkisi ihan selväpäisen tuntemattoman lökäpöksyn kompastuksen arkiliikenteessä.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Nää lökäpöksyt järjestää aika mieletöntä tilannekomiikkaa noustessaan bussiin. Jalka kun ei vaan nouse ja punttien nostaminen riittävän ylös syö miestä

Miulle ei kyllä ole tullut hinkuja kiskoa heiltä housuja nilkkoihin. Näkymät on jo lähdössä sen verran huimat, että tuskin ne pöksyt nilkoissa ainakaan paranee. Yak!

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Luulen että naiset jotka ajavat kulmakarvojaan haluavat olla jotenkin äärinaisellisia kun pelkäävät kaikenlaisia luonnollisiakin karvoja ja ilmaisee ajatteluaan äärimmilleen. Sydämettömän näköistä.

Sitten sellaset yli isot aurinkolasit on ihan hirveitä kans. Tyyliin 2x 60-luku. Ellei miehellä satu nyt olemaan jotain ihme kärpäsfiksaatiota.

Sitten sellaiset naisten piikkikärkiset kengät ei kans jaksa sytyttää. Eikä sellaiset kiiltävät krokotiilinnahkasaappaat.

Sitten vielä en itse pidä sellaisesta ruotsalaistyylisestä värimaailmasta, valkoisella pohjalla kaikkea värillistä. Tyyliin marimekko tai sensemmoset. Jotenkin antaa naisesta sellaisen hölmön vaikutelman.

Kuitenkin kummasti pidän naisia viehättävämpänä jos heillä on jotain vaaleanpunaista vaatetuksessaan. Vaikka en nyt sitä väriä muuten niin arvostakkaan.

Tyyliä pitää ajatella siten että se mikä näyttää vaikka 10 vuoden päästä naurettavalta on miesten mielestä sitä jo nyt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat