Uusi Evankeliumi vuosituhannelle 2000!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Raamattu sisältää monta varoitusta ruumillisista, lihallisista himoista. Sanotaan mm. "himot on petturin paula"(Salomo) ja "Olkaa kuuliaisia lapsia, älkääkä taipuko noudattamaan himoja, joiden vallassa ennen, tietämättömyytenne aikana elitte!"

Uskon, että nyt olisi aika vapauttaa tuo PARNAUS! Siksi, että kuitenkin juuri himoista luopuminen on pahin este kristilliseen yhteisöön sisään pääsyssä!

"En minä ole tullut kadottamaan - vaan pelastamaan!"(Jeesus). Ei ole yhtäkään himoa, jota Jumala ei haluaisi pelastaa Taivaalliseen valtakuntaansa! Toki himot ovat terveydelle haitta, ja valtava taloudellinen hukkaerä, mutta ÄLÄ PIDÄ SITÄ ESTEENÄ JUMALALLE ANTAUTUMISESSA!

Toki katumus joistakin kuolemaan johtavista teoista on myös tarpeellista, mutta se on Jumalan teko, ei sinun, jos niin Jumala katsoo, että SINUN OLISI KADOTETTAVA koko kiva himo! Himot ovat portti syntiin, ja synti portti kuolemaan - opettaa Jaakob kirjeessään. Mutta synneistä ON VAPAHDUS JO TEHTY! Kristus Jeshua kuoli sen tähden! Kaikki jotka tuovat syntikuormansa Jeesuksen ristin juureen - pelastuvat, ja usein heille syntyy suuri vastenmielisyys aikaisempaan himoelämään, muttei sekään ole välttämätöntä! Älkää antako himonne estää Jumalan luokse tulemista: Okei, jos joku pappi tuomitsee sun tupakin, huumeen ja alkoholin, ja manaa sinua sen takia Helvettiin, minä kiroan hänen kahvinsa, pullansa ja kaurapuuronsa! Eikä tämä ollut mikään vitsi!

Seksuaaliset suhteet ovat nk."lain" täyttämisessä kenties monille se vaikein kohta! On monia naisia tai miehiä monilla, ja avionrikkojia ovat monet! Mutta jos ihmistä ei lapsesta asti ole koulutettu tuollaisten lakien noudattamiseen - ei yht'äkkiä sitä voi keltään vaatia: Siihen kasvetaan! Ja onpa suomenkielessä sananlasku:"Kirottu se mies, joka ei kiimaista naista auta!" Se kuvaa minkälainen tilanne on suomalaisilla perinteisesti - näissä seksisuhteissa, aivan toisenlainen kuin jutskuilla esimerkiksi! Ei Jumala vaadi suomalaista luopumaan kirotusta suomalaisuudestaan, jos se kuitenkin on hänelle hyväksi

Ja kielenkäytöstä sanoisin: Jos joku suomalainen - mies lähinnä - ei kestä, kun hänelle kiroillaan päin naamaa, ei hän ole suomalainen mies! Muuttakoon, vaikka Ranskaan, jossa vissiin on sellaisia vähän hienompia miehiä

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat