Oululaiset baariin!

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Kuka tahtoo lähtee kapakkaan Ouluun??? Viestiä tähän ketjuun heti! Kutsu on voimassa klo: 00.30. asti 1.2.2009

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Katos perhanaa. Joo kyllä mä Oulun tunnen. Asuin siellä 8 v.Kaukovainiolla jollakin haukkatiellä, en nyt muista mikä. Sit Höyhtyällä sen kirkon vieressä. Luulenpa, että tunnen Oulun sua paremmin?? Koska mä oon ollu Oulun Poliisilaitoksen putkassa, ja sä et.
Mut matkaa olis 200 km tasan joten en tuu.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Kerpele voitit! Putkahommat on tuntematon loukko. Kerran oon jatkoille menny maijalla, mun seurue sai "virka-apua." Enkä oo Oulussa mutenkaan asunu ku muutaman vuuen onoffina. Ookko kenties Kaenuussa/Kaenuusta?

Hämmentää.

Vierailija

No Kaenuusta Kaenuusta alakujaan, näläkämaan miehijä. Kaijjjaanista oon kotosin. Nyt asun täällä saatanan pohojanmaalla Kokkolassa. Sitä ennen Oulu 8 v. Onko Rattori Lupia enää?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

On se vissiin, nehän sen uuelleenperusti kun tuli tää Seurahuone Ouluun uudestaan. Millonsenyoli... Eli varmaan sitä sun meinaamaa ei ennään oo. Mutta jonkimmoinen versio sentään. Mä oon kans kaenuusta...

Aeka hilijasta noitten kapakkaan lähtijöitten kanssa näköjään...

Hämmentää.

Vierailija

Ettäkö Suomussalamelta. No perkele ooha minä sielä käöny. Käötiin toessakesänä ku piti aotoo pensoa soaha.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Minkä tähenstä sinne pensan hakkuun? Eikö tuota oesi lähempeähi löytynynnä? Vae ryssässäkö kävittä? Vartiuksesta yli? Liekkipatsaalta oekiaan Haokiperän silla jäläkee?

Hämmentää.

Vierailija

eeku aoto piti hakia Kuusamosta ja eihä me älytty että sinnehä on usseemp sata ja pesat ei oes rittänynnä. no käötiin tankilla ja hörpättiin kahaveet, vae että suomussalamen tyttöjä sitä ollaa, minkätähe oot sinne ouluu menny

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

No van aekonnaan isäntä ja emäntä tänne väöläösi. Sitte oon mutkan kaotta suoraan tänne jeänynnä. Ni yhet vitostietä tuhhuutti? Essollako kävittä vaeko teepeellä? Me sitä teepeetä avaruuskahavilaksi sanottii kun siellä oli eräshii tarioilitar ni ihan uhvomiehen näköne, sillä silimät peässä silleen hupasasti pullotteli

Hämmentää.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Vatkain
No joko mä tänään saan seuraa?

Eikös nimimerkki Shriek ollut Oulusta, joten kysäse siltä yksityisviestillä vaikkapa, josko yhteiset oluset mahtaisivat maistua. Voihan sitä yhdessä ottaa lasillisen tai useammankin ilman, että on mitään velvoitteita puolin ja toisin ja toisaalta saattaa huomata, että on niitä yhteneväisyyksiäkin, mikä ei välttämättä pelkässä nettikeskustelussa tule niin selvästi esiin.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Stinger
Vatkain
No joko mä tänään saan seuraa?

Eikös nimimerkki Shriek ollut Oulusta, joten kysäse siltä yksityisviestillä vaikkapa, josko yhteiset oluset mahtaisivat maistua. Voihan sitä yhdessä ottaa lasillisen tai useammankin ilman, että on mitään velvoitteita puolin ja toisin ja toisaalta saattaa huomata, että on niitä yhteneväisyyksiäkin, mikä ei välttämättä pelkässä nettikeskustelussa tule niin selvästi esiin.

Been there, done that

Halajan uusia naamoja! Tosin oishan se Shriekkikin ilmottautua, ei mua haittaa.

Hämmentää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat