Kännissä ei voi vaikuttaa yhteiskuntaan.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kaikki mitä sanotaan kännissä, on täysin turhaa. Ei siis kannata yrittää.

Edit: lisäsin äänestykseen sen mitä en halunnut ajatella.

Kommentit (11)

Vierailija
National Juudas
Eiköhän sitä ole sanottu sovittu ja kirjoiteltu aikojen kuluessa monenmoisia valtioiden välisiä sopimuksia kännissä, joten olen erimieltä. Valitettavasti kännissä on hyvin suurella todennäköisyydellä vaikutettu yhteiskuntiin.

Vierailija
wsw
National Juudas
Eiköhän sitä ole sanottu sovittu ja kirjoiteltu aikojen kuluessa monenmoisia valtioiden välisiä sopimuksia kännissä, joten olen erimieltä. Valitettavasti kännissä on hyvin suurella todennäköisyydellä vaikutettu yhteiskuntiin.

Mitähän sopimuksia on kännissä kirjoitettu tai sovittu? Voidaanko näin järkevästi ajateltaessa olla sitä mieltä, että eihän siinä ole mitään järkeä!

Ja missähän yhteiskunnassa mekin elämme. Joku on kännipäissään sopinut sitä ja tätä.

Vierailija
Tietämätön hölmö
Kekkonen joi Neuvostoliittolaiset pöydän alle ja pärjäsi hyvin neuvotteluissa.

Niin, ja Ahti Karjalainen joi ittensä pöydän alle ja vaikutti kovastikin Suomen kehitykseen niin, että siitä tuli tämä nykyinen Suomi

Vierailija
Tietämätön hölmö
Kekkonen joi Neuvostoliittolaiset pöydän alle ja pärjäsi hyvin neuvotteluissa.

Niin, aika sitä aikaa. Ihan kiva.

Vierailija
National Juudas

Mitähän sopimuksia on kännissä kirjoitettu tai sovittu? Voidaanko näin järkevästi ajateltaessa olla sitä mieltä, että eihän siinä ole mitään järkeä!

Ja missähän yhteiskunnassa mekin elämme. Joku on kännipäissään sopinut sitä ja tätä.

Sitähän minä taas en tiedä. Ja järkevästi kun ajatellaan, niin eihän siinä todellakaan ole mitään järkeä.
Ja mikä pahinta, me tai vanhempamme ovat kokonaan tai osittain olleet valitsemassa nämä päättäjät. Toki voi niiden herkistyneessä mielentilassa tehtyjen päätösten joukossa olla kokonaisuuden kannalta hyviäkin.

Vierailija

Eka vaihtoehto.

Aina jurrissa kun sanon jotakin jostakin niin se on viisasta.

Sillä eihän kukaan ole viisaampi kuin känninen Suomalainen.

Vierailija
wsw
National Juudas

Sitähän minä taas en tiedä. Ja järkevästi kun ajatellaan, niin eihän siinä todellakaan ole mitään järkeä.
Ja mikä pahinta, me tai vanhempamme ovat kokonaan tai osittain olleet valitsemassa nämä päättäjät. Toki voi niiden herkistyneessä mielentilassa tehtyjen päätösten joukossa olla kokonaisuuden kannalta hyviäkin.

Nokian pomot luulevat, että he voivat määrätä lakia. Onko se hyvä?

Uusimmat

Suosituimmat