Tyhmyyden aikakausi!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hei pistäkää tänne linkkejä uutisiin ja ilmiöihin, jotka mielestänne osoittavat mielestänne parhaiten ja hauskalla tavalla nykyisen yhteiskunnan tyhmistymisen. Älyllisyys ja ylevät tavoitteet ovat selkeästi tosi out.

Mitä kaikkea muuta sietämätöntä typeryyttä löytyy tositeeveen, ninamikkosten, 6000 vuotta vanhan maan ja hampurilaisravintoloiden lisäksi?

Ollaan hetki rehellisesti elitistejä!

Ekana irvokkaana esimerkkinä vaikka tämä:

http://www.lastenkirkko.fi

Wohoe. Kirkko goes habbohotel. Aika coolia.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

No hitto! Paljon äänestävätten ihmiset kokoomusta, hah miten tyhmää!

Kaikista juoksupojista ei voi tulla johtajia, eikä rikkaita, eikä kaikki juoksupojat saa automaattisesti pesää, jne..

Lis.
Piti olla linkki.. kas tässä. Teinisnobit.

Sekin vielä ettei mitään erityistyhmää oikeestaan oo entiseen verrattuna.. tyhmyys on uusiutuva luonnonvara siinä kuin viisauskin. Sitä tulee ja menee.. On kuin nälkä ja *skahätä. Vuoronperään jompaakumpaa.

Vierailija

Aikakauden huvittavin ilmiö:

Keinoäly! On tainnut tuon jutun lausunnonantajalta lähteä loputkin älystä?

Se että osaa laskea kuin kone, ei ole = ihmisäly.
Jota ei tietenkään kalgulaattori itse tajua.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
Pönni

Normaalit tietokoneet eivät osaa vielä laskea keinoälyä joten on hölmöä käyttää sitä sanaa tarkoittaakseen sitä mitä on. Keinoälyllä tarkoitetaan yleensä tietokoneen tai robotin käyttäytymistä suhteessa arvaamattomaan ihmiseen.

Kuitenkaan mielestäni keinoälyssä ei ole mitään huvittavaa. Mielenkiintoista on. Tulevaisuus tuo sen tullessaan.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
Pönni

Tuo terminologia "keinoäly" tai "teköäly" heitettiin kyllä roskiin jo minun opiskeluaikoinani, niiden saaman huonon julkisuuden vuoksi. Minun oppiaineenani oli tietämystekniikka. Sama asia kuitenkin. Kysymys ei ole enää mistään laskukoneesta, vaan tilalle tulee kehittymään neuroverkot. Niistäpä ei sitten tiedä ovatko ne/he eläviä vai ei. Voi ihmiseltäkin hengityskoneesta tai sydämentahdistimesta vetää töpselin irti, tai ottaa patterit pois.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Tieteen nimissä julkaistut "tutkimukset".
En nyt viitti lähteä hakemaan linkkejä, voin jos joku alkaa vaatia mutta nyt tyydyn vain toteamaan että monemoiset tutkimustulokset, joissa ei ehkä ole totuutta kuin siteeksi, niitä näytetään suorastaan tehtailtavan näinä aikoina. Niitä suoltuu kuin liukuhihnalta ja ne nousee esiin ties mikä iltapäivälehden lööppeinä.

Tohtoreita myös valmistuu kuin liukuhihnalta. Ehkä nuo korreloi keskenään? Joku vois tutkia asiaa!

Huippua.. sitä kans on nykyään niin paljon että perusta kaventuu ja ohentuu ja huipu senkun kasvaa niin että perusta tutisee liitoksissaan.
Byrokratiastakin on paisunut mammutti, jossa on sillisalaattina päällekäisyyksiä ja uusia virkoja, hyväpalkkaisia johtajanvirkoja erityisesti pitää tehtailla virkaheitoille politikoille hyvävelisysteemin kautta ettei taivaanmannaan tottunut valtaeliitti vain rojahda rahvaan sekaan ja päädy sossun luukulle.. ..olishan se niille niiiiiiiiiin noloo, ai että!

Tyhmemmille sanottakoon välissä että paljon hyväkin on mutta tämä ketju edelyttää keskittymistä siihen mikä on tyhmää aikakaudessa.

Terveydenhuollosta säästäminen kans on yks toooodella tyhmä juttu. Oikea Hölmöläisten peiton jatkamisjuttu. Leikataan toisesta päästä ja jatketaan leikattu pätkä toiseen päähän.

Ja valtiovarainministerinähän meillä just nyt on pikkupoika, jolla on paljon hyvää tarkoittavaa mieltä mutta niin vähän loppuun asti ajateltuja, kypsiä ja viisaita ajatuksia. Tahtoo sanoa että meillä on *piip* valtiovarainministeri just nyt. Ehkä Kokoomukselta ei parempaa löydy?

Natsiaatekin nostaa tyhjää päätään. Ajan tyhmä ilmiö sekin.

Vierailija
lierik
Tuo terminologia "keinoäly" tai "teköäly" heitettiin kyllä roskiin jo minun opiskeluaikoinani, niiden saaman huonon julkisuuden vuoksi. Minun oppiaineenani oli tietämystekniikka. Sama asia kuitenkin. Kysymys ei ole enää mistään laskukoneesta, vaan tilalle tulee kehittymään neuroverkot. Niistäpä ei sitten tiedä ovatko ne/he eläviä vai ei. Voi ihmiseltäkin hengityskoneesta tai sydämentahdistimesta vetää töpselin irti, tai ottaa patterit pois.

Neuroverkot.. kiss my as. Olkoot vaikka neurokerkkoja. Mitään tekemistä tietämystekniikalla ei ole ihmisälyn kanssa.

Vierailija

Huvittavinta ovat uskomukset, että 75% maailmankaikkeudesta on pimeätä massaa jota ei voida havaita, niiden välillä on pimeätä energiaa jota ei myöskään voida havaita, tietoisuus voi syntyä materiasta ja materialla ei olisi tietoisuutta.

Aika huvittavaa on myöskin ajatella että Kuussa syntyisi pölyä, joka eräänä päivänä tulisi Maahan visiitille. Näinhän kuulemma kävi toisin päin 60-luvulla eräässä kristillisessä valtiossa, eikä ole sattunut sen koommin muissa maissa, vaikka aikaa on kulunut 40 vuotta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat