Kihlat?!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tavallisesti luotettavien tiedustelulähteitten mukaan eräs palstalainen on mennyt kihloihin! Tuleeko asianomainen rengastettu lemmenlintu visertämään tunnustuksensa vai pitääkö täällä ittekseen pakahtua riemuun

Sivut

Kommentit (53)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Tietolähdekin osallistuu julkionnitteluihin. Maailmassa on niin vähän hyvää, että tämä hyvä oli oitis jaettava, sori

Joskus sanat ei riitä kertomaan kuinka voi toisen puolesta olla onnellinen, mutta yritetään...

[size=150:2n0b5lwh]Mieletöntä!... Ihana![/size:2n0b5lwh]

When a Man Loves a Woman

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

No niin. Minä tunnustan.

Kovin, kovin paljon kiitoksia minun ja tämän naisen jonka kanssa minä asun puolesta ja joka suostui kanssani kihloihin.

Jouduin kyllä esittämään kaikki temppuni: tein kuperkeikkoja, yritin seistä käsilläni, roikuin kattolampusta yhdellä kädellä laulaen samalla aariaa " La Donna e Mobile" falsetissa (tuhoisin seurauksin joita en aio puida tässä sen enempää), lausuin laatimani savolaisen runon:

"Tahdon olla sulle äkkimakkee
piässä kiertää verj hirmu sakkee
tunnetta tämmöstä kaakoo suapi hakkee
rakkaas ihan riipoo piälakkee"

jne kaikenlaista mitä nyt mies tekee kun on rakkauden huumaama.

Laitan tässä nyt yksillä tulilla videon meistä, kas kun löytyikin juutuutista sopiva:

http://www.youtube.com/watch?v=oeoPtz0F2Ck

DM, kun nyt oikein imeläksi heittäydyin pyysin morsiameni tanssimaan laittamasi kappaleen.

Niin että uskottava se nyt on, Hänkin rakastaa minua!

Vierailija

No tuljhaa se sieltä. Eikä tässä tiedä, pitäsikö heitellä savoristi kupperskeikkoja vai itkeä pikkusen. Taijjan tehä molempii ja yhtaikaa. Pappakin hykertää ja käskee lähettämään onnitteluja.

Kas kun olivat juututista kerennetkin videon kanssa paikalle, olit kovasti omannäköisesi ja niin oli Bellakin.

Voi, kun olisin ollut teekannu

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Minä en ole ikinä ymmärtänyt, miksi mennään kihloihin. Selittäkää.

http://www.naimisiin.info/haaopas/kihlaus.html

Jahas, mulla oli siis vanhanaikainen käsitys asiasta. Elikkä siis se kun lupaa mennä toisen kanssa naimisiin on kihloihin menemistä, eli kun kosii ja toinen sanoo joo niin sitten ollaan kihloissa niin kauan kunnes vihitään, joten minäkin olen ollut parisen viikkoa kihloissa. Ok, selkishän se.

Onnea sitten vaan.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Vaimo tuossa kyllä just sano että paskat me missään kihloissa olla oltu.

Vierailija

Ka Awebkin on ylkämies!! Oi onnittelut Turkkuseen.Lapsesi äiti tekee vihdoin sinustakin kunnian miehen
* menee pillittämään vähän lisää *

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

On niin söpöä, että kyynikkokin heltyy! Rakkaus on ihme ja se on kaiken mahdollisen vaivan arvoinen. Jättionnittelut, Balt! YUP:kin sen jo ties; Balthasar oli naisten mies. Tosin yhden naisen enää nykyään. Nuo lyriikat olen sinulle aiemminkin postannut, tässä teille rakkauslaulua huonolla laadulla ja keskeneräisenä. Harmi kun ei originaalia löydy youtubesta, siinä olisi Terviksen Jonnakin mukana. Mutta on tääkin herkkä: http://www.youtube.com/watch?v=gi5OAz24 ... re=related

Onnee!

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Mummo

Olenhan minä ollut naimisissa jo 15 vuotta, ja lapsi on 13.

Muistaakseni olen lähettänyt sinulle joskus YV:n, jossa kerroin yksityiskohtaisesti koko kuvion.

Vierailija

No näin minä muistelin, mutta jäi epäselväksi, että suostuiko armaasi ihan tuomarin edessä sinut ukokseen tunnustamaan

Iskutekniikkasi kuvaus tosin syöpyi mieleeni lähtemättömästi...

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005
Mummo
Iskutekniikkasi kuvaus tosin syöpyi mieleeni lähtemättömästi...

Häh, mikä iskutekniikka? Aweb, tunnustushanat auki, kun on kerran näin romanttisiksi ruvettu!

Jos kerrot, voin kertoa oman vaimoni iskutekniikan, johon sisältyy sammuminen ravintolan vessaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat