Selviytyjät

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Millaisia kokemuksia tiedefoorumilaisilla on selviytymisestä? Onko selviytymistarinoita?

Minä olen selviytynyt aina ajan kanssa selviytymistilanteista.

Kommentit (8)

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006
anomalia
Millaisia kokemuksia tiedefoorumilaisilla on selviytymisestä? Onko selviytymistarinoita?

Selvisin tänään hengissä hammaslääkäriltä, tiukkaa kyllä oli. Joudun menemään kuitenkin takaisin, viisaudenhampaan poistoon, stana.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Toistaiseksi minun ei ole tarvinnut selviytyä mistään muusta, kuin elämästä yleensä. Siinä lajissa olen pärjännyt tyydyttävästi, mutta en missään tapauksessa erinomaisesti.

Nyt sen sijaan näköalat tulevaisuuteen (meillä kaikilla) ovat sen suuntaiset, "et ans kattoo ny" miten tässä vielä käy. Voi olla, että vanhat (jo pääosin kadonneet) kansalaistaidot, kuten omavaraistaloudessa eläminen, nousevat vielä arvoon arvaamattomaan...
Ja olen nyt ihan vakavissani!

Vierailija

Uusnatsien kanssa on tullut tapeltua monesti, välillä oli melkoinen homma selviytyä.
No, selvisin kuitenkin. En kovin ehjänä, mutta selvisin.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
anomalia

Juu, niin määkin. Ja huumorilla.

Mitä enempi pitää selviytyy, sitä lujempaa pitää nauraa. Soon testattu kikka.

Enkä mä täs ala tarinoimaan, mut sen verran voi sanoo, että kun aamusta iltaan selviää ja on tyyny, jota vasten panee päänsä maate, ni se on selvitetty se päivä.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

DM kirjoitti: "...kun aamusta iltaan selviää ja on tyyny, jota vasten panee päänsä maate, ni se on selvitetty se päivä."

Joo. Ehkä paras tapa suhtautua elämään on selviytyä päivä kerrallansa. Erään kaverini motto on: "Asioilla on tapana lutviutua."

Vierailija
Tarkkailija
Ehkä paras tapa suhtautua elämään on selviytyä päivä kerrallansa.

Tuo on hyvä tapa suhtautua. Itse sovellan sitä yleensä vain pidemmissä aikayksiköissä: "Viikko kerrallaan." tai "Kuukausi kerrallaan."

Joskus oikein epämiellyttävissä tilaissa pitää ottaa vain tunti tai vartti kerrallaan.

Uusimmat

Suosituimmat