Uskotko että Baal1984:n uusi deittiprofiili on parempi?

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Tässä on linkkin vanhaan keskusteluun silloisesta deittiprofiilistani.
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?f=5&t=33402

Ohessa lainaus uudesta suomi24.fi:n deittiprofiilista.
Pituus 186 cm
Paino 102 kg
Silmien väri Vihreä
Hiukset Ruskea
Ruumiinrakenne Pyöreä
Alkoholin käyttö Joskus
Tupakointi Joskus
Lapset Ei lapsia
Haluan lapsia Kyllä
Siviilisääty Sinkku
Seksuaalinen suuntautuminen Heteroseksuaali
Koulutus Ammattikorkeakoulu
Ammatti Opiskelija
Työssäkäynti Opiskelija
Vuositulot 0-10 000 EUR
Syntyperä Suomalainen
Uskonto Ateisti
Horoskooppimerkki kaksoset
Maakunta Uusimaa
Kaupunki tai kunta Espoo

Neiti mesikämmen?
Olen poissaoleva AMK-insinööri opiskelija pääkaupunkiseudulta.

Huumori kukkii parhaiten tilanteissa.

Tilanteita kohtaan parhaiten kavereideni seurassa.

Kavereitani näen viikossa useasti.

Viikot menevät harrastusen parissa.

Harrastuksia minulla on mm. Kiina opiskelu, satunnainen lenkkipolulla piipahtaminen ja röökillä käyminen.

Röökin polton lomassa haaveilen satunnaisesti elämän kumppanista, tässä taannoin erehdyin laulamaan ennen nukkumaan menoa päivänsädettä ja menninkäistä.

Nukkumaan menen yleensä siinä 11-01 välillä näin keskmiäärin ottaen.

Kesikiarvo on suhteellinen käsite ja riippuu kuluneen viikon kavereiden kanssa hengailun venymisestä.

Venymiskykyn i on suhteellisen korkealla tasolla, koska olen oppinut että ihmisten seurassa mukava yhdessä olo on prioriteetti nro 1 ja sen taistelun oikeassa olemisesta voi jättää varjoon mikäli se nyt ei oiken ole ehdottoman välttämätöntä.

Välttämättömäksi pahaksi olen oppinut ottamaan "rauta rautaa hioo periaatteen", tällä hetkellä kaverini joita on monenlaista hiihtäjää, opettavat minulle elämästä omien oivallusten lisäksi eniten.