Uskotko että Baal1984:n uusi deittiprofiili on parempi?

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Tässä on linkkin vanhaan keskusteluun silloisesta deittiprofiilistani.
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?f=5&t=33402

Ohessa lainaus uudesta suomi24.fi:n deittiprofiilista.
Pituus 186 cm
Paino 102 kg
Silmien väri Vihreä
Hiukset Ruskea
Ruumiinrakenne Pyöreä
Alkoholin käyttö Joskus
Tupakointi Joskus
Lapset Ei lapsia
Haluan lapsia Kyllä
Siviilisääty Sinkku
Seksuaalinen suuntautuminen Heteroseksuaali
Koulutus Ammattikorkeakoulu
Ammatti Opiskelija
Työssäkäynti Opiskelija
Vuositulot 0-10 000 EUR
Syntyperä Suomalainen
Uskonto Ateisti
Horoskooppimerkki kaksoset
Maakunta Uusimaa
Kaupunki tai kunta Espoo

Neiti mesikämmen?
Olen poissaoleva AMK-insinööri opiskelija pääkaupunkiseudulta.

Huumori kukkii parhaiten tilanteissa.

Tilanteita kohtaan parhaiten kavereideni seurassa.

Kavereitani näen viikossa useasti.

Viikot menevät harrastusen parissa.

Harrastuksia minulla on mm. Kiina opiskelu, satunnainen lenkkipolulla piipahtaminen ja röökillä käyminen.

Röökin polton lomassa haaveilen satunnaisesti elämän kumppanista, tässä taannoin erehdyin laulamaan ennen nukkumaan menoa päivänsädettä ja menninkäistä.

Nukkumaan menen yleensä siinä 11-01 välillä näin keskmiäärin ottaen.

Kesikiarvo on suhteellinen käsite ja riippuu kuluneen viikon kavereiden kanssa hengailun venymisestä.

Venymiskykyn i on suhteellisen korkealla tasolla, koska olen oppinut että ihmisten seurassa mukava yhdessä olo on prioriteetti nro 1 ja sen taistelun oikeassa olemisesta voi jättää varjoon mikäli se nyt ei oiken ole ehdottoman välttämätöntä.

Välttämättömäksi pahaksi olen oppinut ottamaan "rauta rautaa hioo periaatteen", tällä hetkellä kaverini joita on monenlaista hiihtäjää, opettavat minulle elämästä omien oivallusten lisäksi eniten.

Oivalluksia minulla syntyy ajoittain enemmän toisinaan vähemmän. Pidän mielentilasta jossa ajatukset voivat vaeltaa keskittyen johonkin haastavaan tai vähemmän haastavaan probleemaan.

Vähemmäksi haluaisin elämässäni tupakan polttoa ja liikkumattomuutta, siis tytön jonka kanssa voisi harrastaa vaikkapa kävelyä.

Ensitreffeihin ei minulla ole tällä hetkellä varaa hirveästi panostaa, siksi valehtelen arvon lukijat että haluan nähdä sinut arkisessa olemuksessasi ja katsoa tilanteen kehittymistä tästä lähtökohdasta.

Eli jos kelpaan sinulle keskeneräisenä olemukseni puolesta, mennään joskus Er-kispalle kahvittelemaan!

Ps. Tämän kirjoittamiseen meni 5 minuuttia.

Liikunta
Satunnaista, pitäisi liikkua aktiivisemmin.

Harrastukset
Kiinan alkeiden opiskelu.

Musiikkimaku
Rock, Pop, Iskelmä.

Matkakohteet
Nurmes, Salo, Tallinna.

Motto
En halua motittaa itseäni kankeilla motoilla, en tarkoita tässä kontektissa metsätalous-sektorin puunkojruuharvesteria.

Lempiasiat
Kavereiden kanssa oleilu. Syöminen. Nukkuminen.

Asiat, jotka saavat minut syttymään
Huumorintajuiset ihmiset, syttyminen onnistuu parhaiten silloin kun on tutustunut paremmin.

Asiat, joista en innostu
Fundamentalismi suuntaan jos toiseen.

Kielitaito
Englanti, Venäjän ja Kiinan alkeet.

Omat kommentit
Rehti, ajottain puhelias, ystävällinen, :´( ---------------------Wish you were here Me, oh my countrywoman...

Radioasemat
Nova

TV-ohjelmat
Dokumentit

Pukeutuminen
Mahdollisimman
mukavasti

Asumismuoto
Yksin

Lemmikit
Hämähäkki

Ihannekumppani
Sukupuoli Nainen
Ikä 20-30
Pituus 100-250 cm
Paino 30-300 kg
Ruumiinrakenne Normaali, Pyöreä, Ylipainoinen
Siviilisääty Sinkku, Eronnut, Leski
Maakunta Uusimaa

-

Kommentit (5)

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
baal1984
Pituus 186 cm
Paino 102 kg

Pituus 195
Paino 80 kg
Silmien väri Vihreä
Hiukset Ruskea
Ruumiinrakenne Pyöreä

Ruumiinrakenne atleettinen

Alkoholin käyttö Joskus
Tupakointi Joskus
Lapset Ei lapsia
Haluan lapsia Kyllä

Haluan lapsia: Ehkä

Siviilisääty Sinkku
Koulutus Ammattikorkeakoulu

Yliopisto

Ammatti Opiskelija

Gynegologian opiskelija.

Työssäkäynti Opiskelija

Palomies

Vuositulot 0-10 000 EUR

10000-20000

Syntyperä Suomalainen

Syntyperä: Somali

Uskonto Ateisti
Horoskooppimerkki kaksoset
Maakunta Uusimaa
Kaupunki tai kunta Espoo

Neiti mesikämmen?
Olen poissaoleva AMK-insinööri opiskelija pääkaupunkiseudulta.

Huumori kukkii parhaiten tilanteissa.

Tilanteita kohtaan parhaiten kavereideni seurassa.

Kavereitani näen viikossa useasti.

Viikot menevät harrastusen parissa.

Harrastuksia minulla on mm. Kiina opiskelu, satunnainen lenkkipolulla piipahtaminen ja röökillä käyminen.

Röökin polton lomassa haaveilen satunnaisesti elämän kumppanista, tässä taannoin erehdyin laulamaan ennen nukkumaan menoa päivänsädettä ja menninkäistä.

Nukkumaan menen yleensä siinä 11-01 välillä näin keskmiäärin ottaen.

Kesikiarvo on suhteellinen käsite ja riippuu kuluneen viikon kavereiden kanssa hengailun venymisestä.

Venymiskykyn i on suhteellisen korkealla tasolla, koska olen oppinut että ihmisten seurassa mukava yhdessä olo on prioriteetti nro 1 ja sen taistelun oikeassa olemisesta voi jättää varjoon mikäli se nyt ei oiken ole ehdottoman välttämätöntä.

Välttämättömäksi pahaksi olen oppinut ottamaan "rauta rautaa hioo periaatteen", tällä hetkellä kaverini joita on monenlaista hiihtäjää, opettavat minulle elämästä omien oivallusten lisäksi eniten.

Oivalluksia minulla syntyy ajoittain enemmän toisinaan vähemmän. Pidän mielentilasta jossa ajatukset voivat vaeltaa keskittyen johonkin haastavaan tai vähemmän haastavaan probleemaan.

Vähemmäksi haluaisin elämässäni tupakan polttoa ja liikkumattomuutta, siis tytön jonka kanssa voisi harrastaa vaikkapa kävelyä.

Ensitreffeihin ei minulla ole tällä hetkellä varaa hirveästi panostaa, siksi valehtelen arvon lukijat että haluan nähdä sinut arkisessa olemuksessasi ja katsoa tilanteen kehittymistä tästä lähtökohdasta.

Eli jos kelpaan sinulle keskeneräisenä olemukseni puolesta, mennään joskus Er-kispalle kahvittelemaan!

minuutti.

Liikunta
Satunnaista, pitäisi liikkua aktiivisemmin.

Harrastukset
Kiinan alkeiden opiskelu.

Musiikkimaku
Rock, Pop, Iskelmä.

Matkakohteet
Nurmes, Salo, Tallinna.

Motto
En halua motittaa itseäni kankeilla motoilla, en tarkoita tässä kontektissa metsätalous-sektorin puunkojruuharvesteria.

Lempiasiat
Kavereiden kanssa oleilu. Syöminen. Nukkuminen.

Asiat, jotka saavat minut syttymään
Huumorintajuiset ihmiset, syttyminen onnistuu parhaiten silloin kun on tutustunut paremmin.

Asiat, joista en innostu
Fundamentalismi suuntaan jos toiseen.

Kielitaito
Englanti, Venäjän ja Kiinan alkeet.

Omat kommentit
Rehti, ajottain puhelias, ystävällinen, :´( ---------------------Wish you were here Me, oh my countrywoman...

Ei rednex lainauksia tähän.

Radioasemat
Nova

Ei radiokanavia. Nova hyi hemmetti...

Naisille ehkä radio aalto ja mitä naisia tiedän niin naiset kuuntelee rappia. Ainakin se mun kaveri hankki sen takia raplevyjä joita en voi sietää.

TV-ohjelmat
Dokumentit

Pukeutuminen
Mahdollisimman
mukavasti

Tyylikkäästi

Asumismuoto
Yksin

Lemmikit
Hämähäkki

Ihannekumppani
Sukupuoli Nainen
Ikä 20-30
Pituus 100-250 cm
Paino 30-300 kg
Ruumiinrakenne Normaali, Pyöreä, Ylipainoinen
Siviilisääty Sinkku, Eronnut, Leski

bi niin saat parhaassa tapauksessa kaks naista yhden hinnalla.

Maakunta Uusimaa
Vierailija

Tuossa oli ainakin viisi yhdyssanavirhettä. Ei anna hyvää ensivaikutelmaa ainakaan fiksummille tytöille.

Noin muuten tulos on vähän parempi kuin viimeksi, ainakin pizzanmakuiset röyhtäykset on jätetty pois.

Kaverit on ihan hyvä mainita, naiset pitävät sosiaalisista miehistä. Tosin parempi olisi, jos se huumori kukkisi myös kiinnostavien naisten kanssa eikä vain kavereiden.

En tiedä kannattaako röökinpolttoa mainostaa harrastuksena, minulta ainakin loppuisi kiinnostus siihen paikkaan. Ehkä olisi parempi selittää, että nyt tulee poltettua jonkin verran mutta et ole ylpeä siitä ja haluat vähentää/lopettaa.

Miksi tämä piti ilmoittaa? Tuosta tulee mieleen joko a) sinua ei kiinnosta panostaa profiiliisi, tai b) olet oikeasti nysvännyt kaksi viikkoa tuota profiilia, mutta siinä pelossa että joku ei pitäisikään siitä, katsot tarpeelliseksi mainita että "sutaisinpa viidessä minuutissa tämän, tsori".

Vierailija
Barbaari
Naisille ehkä radio aalto ja mitä naisia tiedän niin naiset kuuntelee rappia.

Justiinsa. Selvästikin tiedät monta naista.

Eiköhän rap ole suosituinta nuorten hopparipoikien ja -tyttöjen keskuudessa, ei naisten. En suosittele valehtelemaan musiikkimauksi rappia, antaa selvästi huonomman kuvan kuin tuo "rock, pop, iskelmä", joka kattaa varsin laajasti eri genreitä ja nimenomaan sellaisia genreitä, jotka ovat naisten keskuudessa suosittuja.

Uusimmat

Suosituimmat