Mä, blondi ja koira

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mä oon nyt hengannut sellaisen blondin kanssa jolla on kaksi koiraa. Nää koirat on sille tärkeitä. Ja nehän nuolee kaikki keskenään toisiaan aikas estottomasti.

Miten käy jos mä sekaannun tähän blondiin? Voiko näistä koirista tulla jotain vaaraa muhun? Vai vastaako se vaan ihan ihmisen suutelua jos suutelee tyttöä joka on nuollut koiran kieltä...

Sivut

Kommentit (37)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Koiria on monelaisia ja ne monesti syö ihmisiä. Koira polveutuu sudesta ja susi syö koiran, koska koira ei ole terve. Koirat on jalostettu luonnevikaiseksi ja sairaaksi.

Mufloni on lampaan kesymuoto, mutta susi ei syö niitä koska niitä ei ole suomessa juurikaan. Lampaat menee koska niitä löytyy jonkin verran kuitenkin.

Mitäpä naisiin tulee, niin onhan niitäkin luonnevikasia. Monesti kuitenkaan koirat ei ole suurin ongelma.

Vierailija
CE-hyväksytty
Ei ole vaaraa. Koirasta saa monesti hyvän kolmannen pyörän.

Koiran sylki on ihmissyljen tapaan antiseptistä, joten nuolemisen kautta harvemmin mitään sairauksia välittyy. Jokusen ajatuksen voi toki suoda sille, missä koiran kieli on ollut ennen blondisi kanssa nuolemista...

Vierailija
Korpi
Jokusen ajatuksen voi toki suoda sille, missä koiran kieli on ollut ennen blondisi kanssa nuolemista...
Mä just oon pohtinu sitä, keiden kaikkien pitäis suu putsata lenkkeilyn jälkeen. Nää koirathan tutkii normaaliin tapaan kaikki eteen tulevat jätökset.

Teekkari
Seuraa 
Viestejä2347
Liittynyt27.4.2008

Huuu, mistäs olet kotoisin? Jospa ottaisit järjen käteen ja tajuaisit, että immuniteetti kehittyy ärsykkeiden kautta, joten huonosti käypi ennen pitkää jos kaiken puhtaana nielee. Lapsillekin turhan tarkkaan kaikkea käsien pesemistä opetetaan. Meillä syötiin pienenä esimerkiksi porkkanat ja nauriit suoraan penkistä, vähän ehkä vedessä pyöriteltiin. Hyvin on pysyny kaikki taudit ja allergiat poissa. Ja nuoleehan tuo koirakin aina haavat puhtaaksi niin sanotusti.

Everything you know, is about to change.

Vierailija

Ei siitä mitään haittaa ole ole jos koira työntää kielensä suuhusi.
Velipoika itseasiasiassa opetti kettuterrierinsä tunkemaan kielensä(20cm) paijaavien naisten kitusiin- oli kuulemma kohtuullisen hauskoja tilanteita katsella..
Se on muuten aika vinkeää nähdä koiranpennun syövän toisten koirien pökäleitä tai nuolevan toisen piskin perää.

Vierailija

Tuo otsikko vois olla jonkun suomirock-biisin nimi.

"Yks blondi on mun tuttu
se nuolee koiriensa kieltä
Nyt pelkään et joku ikävä juttu
tarttuu mulle sieltä"

Vierailija
Olli V
En mä toisten paskaa ole syänyt.

"Apina kiipes puuhun
kakkas sieltä poliisin suuhun
poliisi luuli makaraks
haukkas siitä palan kaks.."

Ettäkö oli omaa paskaa kuivunut muruiksi permannolle ja natustelit murenia kun luulit suklaaksi..
Kyllä tässä sympatiat on ihan sen blondin puolella..
Tuosta saa kertosäettä tieteelliseen lauluun rakastamisen vaikeudesta..

"Yks blondi on mun tuttu
se nuolee koiriensa kieltä
Nyt pelkään et joku ikävä juttu
tarttuu mulle sieltä"
Vierailija

Ihmetyttää välillä .. minua kun niin paljon moititaan hölöttäjäksi ja tahdittomaksikin.. että miten kehtaatte kertoilla yksityiskohtia lähimmäisistänne julkisesti. Eiks se o hiukan noloa?

Kait se (tahdikkuus) edellyttää että tykkää siitä toisesta. Hm..
Olihan minullakin se yks typerys kumppanina joka oli kirjoittanut nettiin reissun päällä että on pannut jotain huoraa plaaplaaplaa..
Siihen loppui se vähäkin lempi ja luottamus ja alkoi tympiä tuokin urospuolinen.

Vierailija
Pönni

Tieteellisiä lauluja rakastamisen vaikeudesta...
Tältä palstalta löytyisi aika paljon aiheita kyseisille lauluille. Tiede -lehti voisi kustantaa levyn/kirjan ja jakaa tilaajalahjana sekä varoittavana esimerkkinä.

Vierailija
Melquíades
Pönni

Tieteellisiä lauluja rakastamisen vaikeudesta...
Tältä palstalta löytyisi aika paljon aiheita kyseisille lauluille. Tiede -lehti voisi kustantaa levyn/kirjan ja jakaa tilaajalahjana sekä varoittavana esimerkkinä.

Nimenomaan.. varoittavana esimerkkinä!

"Älä pistä suuhun kakkaa
musta enkeli sut pannuun nakkaa.
Älä anna koiran nuolla
siihen voit sä vakka kuolla..

Tieteellinen rakkaus alkaa aina eillä,
pysyt kaidoilla sä teillä.
Varaan laske aina kritiikin
sillä factasta sä erottelet humpuukin.."

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat