Energiajätteen keräys kusetusta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Puolsin aikaisemmin energiajätteen kierrätystä taloyhtiössämme ja se menikin läpi yhtiökokouksessakin. Saatiin energiajäteastiat pihalle, Katson nyt laskua mokomasta toimenpiteestä ja se on 2600€. Miten ihmeessä pystyn perustelemaan tällaisen laskun muille osakkaille.
Samalla osakkaille tuli postiluukusta lista mitä ei saa panna energiäjätteisiin ja mitä saa. Lista on aivan järkyttävä. Listassa on mm. sata erilaista muovilaatua, jotka pitää eri laatikoihin. Minä en ota ainakaan vastuuta tästä sotkusta.

Minun kai täytyy myöntää että olen menettänyt talonpoikaisjärkeni.

Miksi ei ole jätteenpolttolaitosta?

Kommentit (5)

Vierailija

Mitähän vastaava sekajäte maksaa? Kuulin kaverilta että energiajätekeräys olisi kuitenkin siihen verrattuna edullisempaa, ja olen itsekin harkinnut ehdottaa tätä omassa taloyhtiössämme.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Kertoisitko yksityiskohtia?

Mistä summa koostuu? Mikä määrä jätettä? Paljonko astioita? Mikä tyhjennysväli? Missä asut? Mihin jäte toimitetaan? Miltä ajalta jäte on kertynyt? Kuinka iso taloyhtiö? Vertaus aiempaan jätelaskuun ja käytäntöön? Millaiset jätemääräykset paikkakunnallasi ovat?

ps. Onko kyse L&T:n energiajätteestä? Jos on, syytä itseäsi.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

YTV teki hiljattain päätöksen jätteenpolttolaitoksen tilaamisesta.

Jostain syystä tätä tietoa ei ole heidän www-sivuillaan.

EDIT: oli sittenkin

YTV ostaa jätteiden käsittelyn palveluna Vantaan Energialta, joka rakentaa jätevoimalan Långmossebergenin alueelle Kehä III:n ja Porvoonväylän risteykseen. Asiasta päätti YTV:n hallitus yksimielisesti 19.12.2008.

Uusimmat

Suosituimmat