Kiltti helmikuu

Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

En keksinyt mitään sopivaa teemaa tammikuulle, mutta helmikuusta on tuleva kiltti.

Helmikuussa en kerro edes idiooteille heidän tyhmyydestään. En sano kenellekään "höpö höpö" tai "taidat olla vähän tyhmä". Sarkasmi ja muu implisiittisempi vinoilu saa myös jäädä pois. Itseeni kohdistuviin loukkauksiin ja selkeään valehteluun suhtaudun säyseästi. Myös muut kuin palstalaiset tulevat saamaan osakseen pelkkää neutraalia, vilpitöntä kritiikkiä.

Aikaisemminkaan en ole ollut erityisen tuhma, mutta tulevaa jeesustelua ei ole vielä koettu.

En vaadi muilta samaa, se olisi vain haitallista kokeelle. Muutenkin olen sitä mieltä, että me suomalaiset olemme turhan allergisia pienelle kipinöinnille, tarraudumme siihen muun kustannuksella. Kyse onkin toisenlaisesta haasteesta: Kuinka vaikeaa mainitun kaltainen kirjoittelu on toisinaan varsin haastavassa ympäristössä? Olen jo arvaillut mitä havaintoja tulen mahdollisesti tekemään, näistä hypoteeseistä toivottavasti lisää myöhemmin.

Vaikka kyseessä on siis ihan oma projektini, saa muutama (ei mielellään useampi) uskalias ilmoittautua mukaan täällä. Silloin voisi vaikka katsoa kuka kestää pisimpään. Ennestään totaalikillttien on turha osallistua.

Nyt on jo helmikuun yhdeksäs, joten kai sitä tuonne maaliskuun yhdeksänteen pitää jaksaa.

Mulgeron

Kommentit (9)

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

En keksinyt mitään sopivaa teemaa tammikuulle, mutta helmikuusta on tuleva kiltti.

Helmikuussa en kerro edes idiooteille heidän tyhmyydestään. En sano kenellekään "höpö höpö" tai "taidat olla vähän tyhmä". Sarkasmi ja muu implisiittisempi vinoilu saa myös jäädä pois. Itseeni kohdistuviin loukkauksiin ja selkeään valehteluun suhtaudun säyseästi. Myös muut kuin palstalaiset tulevat saamaan osakseen pelkkää neutraalia, vilpitöntä kritiikkiä.

Aikaisemminkaan en ole ollut erityisen tuhma, mutta tulevaa jeesustelua ei ole vielä koettu.

En vaadi muilta samaa, se olisi vain haitallista kokeelle. Muutenkin olen sitä mieltä, että me suomalaiset olemme turhan allergisia pienelle kipinöinnille, tarraudumme siihen muun kustannuksella. Kyse onkin toisenlaisesta haasteesta: Kuinka vaikeaa mainitun kaltainen kirjoittelu on toisinaan varsin haastavassa ympäristössä? Olen jo arvaillut mitä havaintoja tulen mahdollisesti tekemään, näistä hypoteeseistä toivottavasti lisää myöhemmin.

Vaikka kyseessä on siis ihan oma projektini, saa muutama (ei mielellään useampi) uskalias ilmoittautua mukaan täällä. Silloin voisi vaikka katsoa kuka kestää pisimpään. Ennestään totaalikillttien on turha osallistua.

Nyt on jo helmikuun yhdeksäs, joten kai sitä tuonne maaliskuun yhdeksänteen pitää jaksaa.

Mulgeron

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Kiva on elää helmikuussa
kun jäätelökin sulaa vasta suussa.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Olen syntynyt 7.2 joten samana päivänä kuin Bon jovi ja Garth Brooks
no mutta helmikuu on paras (tosin heinäkuun jälkeen). Pitää tykätä vastakkaisuuksista
Helmikuu rocks!

Ainiin ja Anna Abreu

jos laskis kaikkien edellämainuttejen massit yhteen niin oisin V**** rikas.

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

En pystynyt arvostamani Jeesuksen tasoon. Tavallaan ikävää, eihän sitä tarvinnut jaksaa kuin kuukauden verran. Mutta arvasin näin mahdollisesti käyvän.

Sehän oli jo aiemmin tiedossa, että muita kunnioittavalla käytöksellä saa herkemmin rakentavaa palautetta, ja että epäkunnioitusta osoittamalla sitä ei saa lähes koskaan. Asiallisuus on myös paras tapa saada toinen ymmärtämään. Pidän tätä tärkeänä perusoivalluksena. Silti en kyennyt.

Pyörittelin tähän liittyviä ajatuksia kauan, mutta niiden julki tuominen vaikuttaisi turhalta saarnaamiselta. Olen täysin pihalla siitä, mitä epäonnistumisen syistä pitäisi sanoa. Echilläkään ei mennyt ihan putkeen. Miksi et malttanut, vai unohditko koko asian?

Mulgeron

Vierailija
Alveron
Olen täysin pihalla siitä, mitä epäonnistumisen syistä pitäisi sanoa. Echilläkään ei mennyt ihan putkeen. Miksi et malttanut, vai unohditko koko asian?

Yritin kyllä parhaani mukaan ymmärtää teitä ihmisiä, mutta ilmeisesti en voi paeta omaa demonivertani. Nyt saa nuiskamuikkunen lähteä, olen tästä lähtien oma itseni.

Uusimmat

Suosituimmat