Kuoleman blogi - kilpajuoksu.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nuori mies uhkaa tappaa itsensä.
http://30daystodeath.livejournal.com

14 päivää jäljellä. Blogi on livenä edelleen, koska kaveria ei ole tunnistettu. Tämä tekee jo kipeää.

Kommentit (15)

Vierailija

Onko jo paljastanut miten meinaa itsensä päästää päiviltänsä? Entäpä motivaatiot kyseiseen toimeen? Ei sitä vertaa kuitenkaan kiinnosta, että jaksaisin lukea kirjoitukset kuudentoista päivän ajalta...

Vierailija

Joo ei itekkää kyllä jaksa alkaa lukemaan ihan kaikkea..

Noh, en tiiä syitä, harmi mutta jos on kykenemätön muuttamaan omaa elämäänsä ja ei tajua mennä ammattiauttajalle nii-in... Huono sanoa mitään.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Blogia lukematta: Avunpyyntö se kai tuokin. Mitä lähemmäs vihoviimeinen päivä tulee, sitä todennäköisemmin kirjoittaja päästää julki kuka on, jolloin joku voi soittaa ambulanssin paikalle.

Tuo on se huono puoli netissä, jokainen saa varttinsa (tai palstamillimetrinsä tai kuukkelihakunsa) julkisuudessa ja mitä eksentrisemmin keinoin, sitä parempi.

Jokos avohoito on taas otettu yleiseen jakoon?

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Suomessa on ollut seurattavissa hiukan realistisempi Hurmaava itsemurha -blogi muutaman vuoden. Käsittämättömän tylyistä ja tappavista oloista on nuori mies noussut kohti omaa, kuovaa ja lahjakasta tulevaisuuttaan.

Pari vuotta olen lukenut ja hemmetinmoista kunnioitusta, raivoa ja riemua olen saanut kokea. Aikä äijä!!

Vierailija

Hööh. Mitenkähän äijä meinaa saada delauksensa taltioitua ja postattua blogille? Avustajia kenties?

EDIT1: Ellei sitten laita suorana vaikkapa webbikameran kautta nettiin meemikiertelijäksi.

Vierailija
Sakarias
Hööh. Mitenkähän äijä meinaa saada delauksensa taltioitua ja postattua blogille? Avustajia kenties?

Tallentava nettikamera?

Kattelin siitä autossa kuvatusta videosta, jos näkyisi maamerkkejä tai liikennekylttejä. Niiden ja vieressä liikkuvien keltaisten kuorma-autojen avulla voisi liikennettä tallentavista nettikameroista löytää jätkän auton rekisterinumeron ja sen avulla yhteystiedot. Ei näkynyt maamerkkejä eikä muutakaan sijainti-informaatiota.

Vituttaa omalla kärsimyksellään huomiota hakevat ihmiset, mutta silti ihmetyttää miten välinpitämättömästi tälläkin palstalla suhtaudutaan nuoren ihmisen itsemurha-aikomuksiin.

Vierailija

Korpi kirjoitti:

...mutta silti ihmetyttää miten välinpitämättömästi tälläkin palstalla suhtaudutaan nuoren ihmisen itsemurha-aikomuksiin.

Sehän on jokaisen oma päätös, päättääkö päivänsä itse vaiko siirtyykö ajasta ikuisuuteen luonnollisen poistuman kautta. Itsekästä olisi estää aikomus ja pitkittää kärsimystä.

Dark Shade kirjoitti:

Onko tuo kaveri vakavissaan?

Reilun parin viikon päästähän tuo nähdään. Ellei joku "sankari" ehdi väliin: "Hei, sinulla on vielä monta hyvää syytä elää, esimerkiksi ne asiat mistä minä tykkään." .

Vierailija
Sakarias
Korpi kirjoitti:
...mutta silti ihmetyttää miten välinpitämättömästi tälläkin palstalla suhtaudutaan nuoren ihmisen itsemurha-aikomuksiin.

Sehän on jokaisen oma päätös, päättääkö päivänsä itse vaiko siirtyykö ajasta ikuisuuteen luonnollisen poistuman kautta. Itsekästä olisi estää aikomus ja pitkittää kärsimystä.

Totta, olen täysin samaa mieltä. Mielestäni terveen ihmisen itsemurha vain on huono idea.

Vierailija

Korpi kirjoitti:

Mielestäni terveen ihmisen itsemurha vain on huono idea.

"Terve" on hyvin subjektiivinen käsite. Terveenä itsensä päiviltä päästäminen on kuin mestari jäisi eläkkeelle uransa huipulla ennen väistämätöntä alamäkeä.

Vierailija
Sakarias
Korpi kirjoitti:
Mielestäni terveen ihmisen itsemurha vain on huono idea.

"Terve" on hyvin subjektiivinen käsite. Terveenä itsensä päiviltä päästäminen on kuin mestari jäisi eläkkeelle uransa huipulla ennen väistämätöntä alamäkeä.

Mistä sitä tietää onko elämänsä huipulla vai onko edessä vielä paremmat ajat?

Vierailija

Korpi kirjoitti:

Mistä sitä tietää onko elämänsä huipulla vai onko edessä vielä paremmat ajat?

Yksilöhän tekee ennusteensa näkemyksiinsä ja kokemuksiinsa nojaten ja ratkaisuissaan näihin turvautuu. Sairaudet, kipu ja hautahan ne siellä perillä odottavat joka tapauksessa, joten miksi siis ei voisi oikaista suoraan hautaan.

Veikkaan kuitenkin, ettei esimerkiksi kolmenkympin pahemmalla puolella elävällä, sosiaalisesta- ja työelämästä syrjäytyneellä, kouluttamattomalla ja perheettömällä miehellä ennuste ole markkinatalouden ohjastamassa kilpailuyhteiskunnassa järin hääppöinen. Luonnollista karsintaa ja kurjalistoa, jonka olemassaolo on loppujen lopuksi yhdentekevää - elleivät sitten oirehdi näkyvästi ja muita vaarantavasti.

Vierailija
Korpi
Sakarias
Korpi kirjoitti:

Totta, olen täysin samaa mieltä. Mielestäni terveen ihmisen itsemurha vain on huono idea.

En osaa arvostaa ihmistä joka ei arvosta itseään... se että menee niinkin pitkälle et tekee blogin, jokapäivä kirjottaa jotain, jokapäivä miettii asiaa... SIIS MITÄ VITTUA?! Ei, tuo ihminen on niin kypsä kamaa jo, tai sit ei ja hakee blogillansa vain jotain huomiota. Se selviää sit 30pvn päästä.

Anteeksi vain mut en vain tajua tuollaista ihmistä joka ei ymmärrä mistä se onnellisuus tulee, tai ei edes ymmärrä sitä etsiä. Ilman mitään tutkimustakin voin kevyesti sanoa että 90% ihmisen onnellisuudesta tai elämänhalusta lähtee itse ihmisestä eikä säälistä.

Uusimmat

Suosituimmat