Taatusti repee

Seuraa 
Viestejä8913
Liittynyt18.8.2008

Uudessa Tiede-lehden nummerossa valiteltiin, että vessapaperi repee kuinka sattuu.

Ilmoitan täten, että meikäläisellä repee aina justiin siitä mistä tarkoituskin ja aina sopivan mittaisena.

Tekniikka on refleksiksi kehittynyt ja varma. Saksia en käytä.

Järjestän kursseja kohtuuhintaan.

Kommentit (6)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Uskon kyllä, että olet harjaantunut. Sinähän se muutenkin pyyhit mennen tullen persettäsi suomalaisella metsällä.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Vitsi neukkulasta.
Neukkulassa koelennätettiin uutta ihmekonetta. Lennätettävän koneen siipi katkesi aina ja sitä ihmeteltiin ja kummasteltiin alvariinsa kunnes eräs ehdotti, että porataan reikiä vieri viereen siiven tyvelle, niin varmana siipi ei repeä.
Niin tehtiinkin ja siipi ei todellakaan repeytynyt.
Kaverilta kyseltiin, että mistä tuon idean keksit.
VC paperi ei koskaan repeä reiytetystä kohtaa, kuului vastaus.

Vierailija

Tositarina Suomesta:
Muutama vuosikymmen sitten, kun itse olin lapsi, vessapaperit eivät olleet rullatavaraa, vaan ne olivat koukutettuja A5-kokoisiin arkkeihin yksitellen. Koukkuina olivat suhteellisen vaatimattomat rautalangat.

Minä olin (kuuleman mukaan) noin 3-vuotiaana keksinyt sellaisen mukavan "leikin", että kun rautalankakoukun taivuttaa sormella alaspäin, kaikki kolmesataa vessapaperia leviää hauskasti ylt`ympäriinsä vessan lattialle.

Isäni kertoi, että kun hän kolmatta kertaa keräsi yksitellen vessapaperin lehtisiä takaisin koukkuun, sen jälkeen hän kirjoitti kirjeen Paperitehtaalle, että "laittakaa jumankauta järeämmät koukut vessapapereihinne!"

Kahden viikon kuluttua isä sai paluupostissa pahvilaatikollisen vessapaperilehtisiä, joiden koukku oli taivutettu viiden tuuman rautanauloista! Liitteenä oli saatekirje: "Toivottavasti pikkupoikanne sormi taipuu ennen näitä!"

syytinki
Seuraa 
Viestejä8913
Liittynyt18.8.2008
Aweb
Uskon kyllä, että olet harjaantunut. Sinähän se muutenkin pyyhit mennen tullen persettäsi suomalaisella metsällä.

Selvisipä tärkeä ja paljon selittävä yksityiskohta.

Muista huuhdella kätesi. Taitaa kyllä olla jo myöhäistä. Näppikselläsi näkyy onnistuvan vain paskan kirjoitus.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Riippuu minkä laatusta paperia, meillä ainakin wc-paperi repee aina liitoksista niinkuin pitääkin, mutta kouluissa ei, kun siellä on sitä halpis paperia.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat