Suolikaasun hyödyntämiseksi seuraavaa...

Seuraa 
Viestejä443
Liittynyt16.3.2005

Minulla on ongelma... ja paha. Suolikaasua ilmaantuu aika paljon jopa enemmän kuin TV:ssä olleessa tutkimuksessa todettiin.

Tutkimuksessa laitettiin koehenkilöille tiukat kumihousut ja mitattiin suolikaasumäärä keskimääräisesti ja saatiin tulokseksi että 'jokainen' ihminen päästelee suolikaasua yksi ja puoli - kaksi litraa päivässä. Minä ainakin...

Ehdotankin lääkefirmoille kehitettäksi pillerin joka muuttaisi suolikaasun hajusteen muotoon ja mikä vielä parempi jopa hajuvedeltä tuoksuvaksi. Käyttäjiä ilmaantuisi varmasti?

Ehdotus on vapaasti käytettävissä. Idea on ilmainen.
Huumorilla
K.K.

Elämä on ainaista opiskelua kehdosta kuolemaan - ehkä kuoleman jälkeenkin on opiskelua - kuka sen tietää?

Kommentit (8)

Lippa Luke
Seuraa 
Viestejä484
Liittynyt18.12.2005

http://www.tekniikkatalous.fi/ict/article41412.ece
Ei muuta kuin hyodyntamaan omaa kaasu tuotanoa, perseesta suoraan tietsikkaan

Tai sitten ruokavaliolla: http://www.tekniikkatalous.fi/energia/article36786.ece

Ihminen kuolee muutenkin… Miksi siis tapamme toisiamme? Me kuolemme ennemmin tai myöhemmin kuitenkin. Maa jää, mutta me poistumme. Miksi siis sotia maan vuoksi,..

Vierailija

Naisillahan on sama vaivanaan. Kyllä täälläkin yks lamppu palais iloisesti valveillaoloajan.

Nimim. biologiset aseet aina mukana..

Vierailija
Armitage
Tämä aihe varmisti osallistumattomuuteni mihinkään miittiin...

Mut opetettiin ainakin jo ihan pienenä sisäsiistiksi ja samoin kuin kaikkia muitakin, on minuakin tyyrätty olemaan piereksimäti. Tajuaahan sen muitten löyhkästäkin ettei se ole asiallista päräytellä muiden nuuskitavaksi.
Eihän me ihmiset pissitä ja kakitakkaan mihin sattuu.

Täten omalta taholtani julistan miitit suolistokaasuvapaiksi vyöhykkeiksi! Kops!

Vierailija
K.K.
Minulla on ongelma... ja paha. Suolikaasua ilmaantuu aika paljon jopa enemmän kuin TV:ssä olleessa tutkimuksessa todettiin.

Tutkimuksessa laitettiin koehenkilöille tiukat kumihousut ja mitattiin suolikaasumäärä keskimääräisesti ja saatiin tulokseksi että 'jokainen' ihminen päästelee suolikaasua yksi ja puoli - kaksi litraa päivässä. Minä ainakin...

Ehdotankin lääkefirmoille kehitettäksi pillerin joka muuttaisi suolikaasun hajusteen muotoon ja mikä vielä parempi jopa hajuvedeltä tuoksuvaksi. Käyttäjiä ilmaantuisi varmasti?

Ehdotus on vapaasti käytettävissä. Idea on ilmainen.
Huumorilla
K.K.

Minulla-oli-sama-vaiva,muttei-ole-enää !Jätin-HH:t-pois!Kun-yhtenä-päivänä-söin-kaksi-voileipää,heti-rupes-peräpää-elämään! Myös-maitotuotteet-tekee-samaa.Anteeksi-välilyönti-ei-toimi,siksi-kirjoitukseni-ovat-yhtä-viivaa.

Vierailija

Jeps.. ravinto vaikuttaa.
Mä oon taas jättänyt laktoosia pois. Se vaikuttaa paljon. Hiilarit jos jättäis niin.. hm.. mitköhän sitten köyhänä söis? Kynsiään. Jo loppuis pireskely ja voisikin siirtyä puupalttoossa sinne missä ei paska haise eikä balalaikka soi..

K.K.
Seuraa 
Viestejä443
Liittynyt16.3.2005

Lääketiede kehittyy... Turhempiinkiin tutkimuksiin on rahoja pantuu kuin itse ehdottamaani... Jos ajatellaan, että TV-sarjan tutkimuksen mukaan 'jokainen' puksuttelee kuka äänettömiä, kuka hiljaisia 'paukkuja' pitkin päivää parisen litraa niin...

Kuinka montakertaisesti lääketehdas korjaisi voittoa ympäri maapalloa, kun vähintään joka toinen käyttäisi 'hyasintintuoksua' tai muuta vastaavaa oman hajunsa parantamiseksi? Lähes 'kaikki' keskustelupalstoilla ehdottavat ruokavalioita?
Olen käyttänyt monenmoisia 'juttuja' - ehkä paras ehdotus oli 'pureksi ruokasi kunnolla'. Kiireisinä aikoina tulee hotkaistua ja se näkyy seuraavana päivänä äänettöminä suhahteluina alapäässä.

Tässä vanha vitsi mutta niin ajankohtainen:

Mummeli meni lääkäriin ja sanoi:
- Kuuloni on huonontunut niin paljon, että en kuule enää omia paukkujanikaan. Olisiko mitään lääkettä ko. vaivaan?
Lääkäri kirjoitti reseptin ja mummeli kyselemään:
- Joko nyt kuulo paranee?
Lääkäri:
- Ei kuulo parane, mutta paukut kovenevat!

K.K.

Elämä on ainaista opiskelua kehdosta kuolemaan - ehkä kuoleman jälkeenkin on opiskelua - kuka sen tietää?

Vierailija
Pönni
Jeps.. ravinto vaikuttaa.
Mä oon taas jättänyt laktoosia pois. Se vaikuttaa paljon. Hiilarit jos jättäis niin.. hm.. mitköhän sitten köyhänä söis? Kynsiään. Jo loppuis pireskely ja voisikin siirtyä puupalttoossa sinne missä ei paska haise eikä balalaikka soi..

Paljonkin-voi-syödä-sellaista-jossa-ei-ole-hiilihydraattia:liha,kala,kana+munat-pavut,kasvikset-joissa-ei-juurikaan-hiilareita:esim-paprika,tomaatti,kurkku,SUURI-herkkuni,kaali!Syön-myös-siemeniä-ja-vähän-manteleita.Aamukarpaloita-en-jätä-pois!

Uusimmat

Suosituimmat