Ei ollut

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

...tai aivan sama...minun on kyllä suhteellisen helppo nähdä riveistäkin, kellä munaa on, ja kellä päinvastoin ei, joten se siitä. Yksi puolituttu ja yksi anonyymina on soittanut. Kaipa se numero 046 657 3866 on kuitenkin oikein.

Laihialla siat potkitaan kuulemma turvoksiin juuri ennen Itikalle myyntiä. Karmeaa.

Itse olisin valmis puolustamaan Iiri -kissaani vaikka viimeiseen hengenvetoon asti. En nyt muista sitä elokuvaa, jossa se gorilloita tutkiva ukko tuli vähitellen osaksi laumaa, ja lopulta puolusti sitä omalla hengellään. Sellaisiin uhrauksiin jokainen eläin on valmis, lukuun ottamatta ihmistä.

Joku tunti sitten..., ja olisin voinut ottaa yhteen tämän läski-bodarin ja hänen kovien kavereidensa kanssa. Kuten sanoin, miljööstä olisi lähtenyt osioita minun mukanani.

Kuitenkin on niin, että tällaisilla foorumeilla yli puolet ovat läski-bodarin kaltaisia suunsoittajia, joilla tositilanteen tarjoutuessa, ja varsinkin tositilanteessa, paskat tulevat housuihin, jolloin välissä on vain se näennäinen anonyymiaita. So What.

Mutta shakkimielle: Ok, koodaan sen BruteForsen tämän ja huomisen päivän aikana. Sotilaita ei kuitenkaan ole, koska ne muodostavat pullonkaulan poikkeuksineen 64-bittiseen liikkuvuussääntöihin (ts. ne sotilaat joutuu pyörittelemään aina rekursion erikoistapauksena, koska niillä on askel eteenpäin, kaksoisaskel, lyönnillä sivuun, ohestalyönti ja lopuksi vielä neljä erilaista korotussekoilua.)

Pelataan siis upseereilla. Jos mielessäsi on parempi +-0 upseeriasema. pelataan sillä.

Ed läski-bodarille: älä enää viitsi lässyttää, koska et parempaan pystynyt. Tämä baari menee kiinni vasta puoliltaöin, joten odotan vielä pari tuntia periaatteesta. Tuletko tänne, vai etkö tule? Pistä edes tekstiv. aikeistasi, niin ei tarvitsi turhan päitten täällä sinun ihraista ja kavereittesi tuomaa maitolähetystä odotella.

Kommentit (6)

Vierailija
_jone_
[color=#404040]...tai aivan sama...minun on kyllä suhteellisen helppo nähdä riveistäkin, kellä munaa on, ja kellä päinvastoin ei, joten se siitä. Yksi puolituttu ja yksi anonyymina on soittanut. Kaipa se numero 046 657 3866 on kuitenkin oikein.

no oon kyllä sulle soittanut jo useita kertoja joka ikiseen numeroon mitä tuossa edellisessäkin säikeessä oot esittänyt ja yhteenkään puheluun et ooo vastannut että eiköhän tämä tässä sitten ollutkkin sinun anonyymiteetin paskan jauhamiset. ainoot vastaamiset oli joku vanhempi nainen. eli varmaan sun mutsis kun elelet vielä äitis helmoissa. älä huoli kyllä säkin vielä saat oman kännykän.

Laihialla siat potkitaan kuulemma turvoksiin juuri ennen Itikalle myyntiä. Karmeaa.

niinhän se on ja niillä mainitsemillasi ninja taidoillasi kuvittelisin ettei kaltaiseni läskin kohtaaminen oli teko eikä mikään.

Itse olisin valmis puolustamaan Iiri -kissaani vaikka viimeiseen hengenvetoon asti. En nyt muista sitä elokuvaa, jossa se gorilloita tutkiva ukko tuli vähitellen osaksi laumaa, ja lopulta puolusti sitä omalla hengellään. Sellaisiin uhrauksiin jokainen eläin on valmis, lukuun ottamatta ihmistä.

itekkin kyllä kissi mirreistä pidän ja lemmikkinä on fretti mutta oon enemmän noita koira ihmisiä. Annatko sen osoitteesi jo vihdoin ja jos et meinaa sitä antaa niin kerro tähän syy? Meitä kaikkia tämä kiinnostaa.

Joku tunti sitten..., ja olisin voinut ottaa yhteen tämän läski-bodarin ja hänen kovien kavereidensa kanssa. Kuten sanoin, miljööstä olisi lähtenyt osioita minun mukanani.

senhän nyt kaikki jo tietää ettei minusta olisi vastusta kaltaisellesi super-teekkarille mutta mikset antaisi edes yrittää? kun kerta puheitesi mukaan, olet niin martial artsin taitaja, niin tuskin minusta sinulle olisi vastusta, vai mitä?

eli otappa nyt itseäsi niskasta kiinni, jätä se keski olut sinne kauppaan ja koita opiskella vaikka itsellesi ihan oikea ammatti. tosin noilla ihmissuhde taidoilla se työn saaminen taitaa olla kohdallasi pikkusen hiljasta.

Eli: annatko sen osoitteesi ja jos et anna niin kerro että miksi et?

Vierailija

Ei kuulu minulle sitten paskan vertaakaan, mutta miksi jäsenten läski bodari ja derz osoitteet johtavat samaan sylttytehtaaseen? En tiedä, mutta sovitaan niin, että kysymys on enemmän perjantaina 13.2 tulkittu virhe. (On vielä kyllä toinenkin alias, mutta en vielä ole varma.)

-torstai

Uusimmat

Suosituimmat