Ajatuksen mysteeri:

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä tapahtuu kun ajattelet, ja luet nämä asiat näytöltä?
Monesko Jumalan kynttilöistä on pään sisäinen ajatus?

Toisilla Jumaluuden 7-haaraisesta kyntteliköstä on varattu osa kynttilöistä toisen henkilön sytytettäväksi, ja niin tämä henkilö voi kuulla toistenkin ajatuksia kuin omiaan...

Itselläni vain 2-3 kynttilää on omalle äänelleni: Lihan äänen kynttilä on yx:"Huhuu, se on liha joka puhuu, ja se meidät yhdistää"(Urheiluhullu: Eppu Normaali) Toinen on ajatuksen kynttilä ja yx tekee valintoja näiden välillä, sellaisia ohjauskomentoja, jotka voi nekin kuulla tai sanoa joko ääneen tai ajatuksissaan...

Jos olet niin onnellisessa asemassa, että kaikki "lamppusi" kynttilät ovat omiasi ja saat kaikki sytyttää itse, voit enempi mietiskellä kuin esimerkiksi minä.

Monta kynttilää sun kynttilähaarakossasi on omiasi, ja sytytätkö itse aina kaikki?

Tupakkikin on eräässä mielessä tälläinen jumalan/perkeleen pappien "kynttilä", jota voi käyttää hyvään tai pahaan, niinkuin kaikkia sinänsä neutraaleja asioita... Kaikki työkalut ja koneet mm. ovat sinänsä neutraaleja, niitä voi käyttää niin hyvään kuin pahaan...

Jokaisesta tupakista saat happea/häkää+tervaa ja vesihöyryä keuhkoosi, jonka keuhkot tuntevat ja muodostavat siitä tuntemuksesta aivoihisi aivan tietynlaisen ajatuksen...

Kommentit (3)

Vierailija
ÄäliöNaama
Tä? Ei jumala mulle mitää kynttilöitä oo jakanu. Epäreilua.

Onx kompuutterisi edes omasi? 8 kynttilää on jokaisessa byte-tavussa!

Vierailija
Agison
ÄäliöNaama
Tä? Ei jumala mulle mitää kynttilöitä oo jakanu. Epäreilua.

Onx kompuutterisi edes omasi? 8 kynttilää on jokaisessa byte-tavussa!

A-ha. No sittenhän kaikki on hyvin.

Uusimmat

Suosituimmat