Nimimerkki Yeshua

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mikähän ylä-astehäirikkö se tämä kyseinen nimimerkki oikein on? Kirjoittelee harvakseltaan (mikä onkin viisasta), mutta lähinnä haistattelee ja haukkuu foorumin muita kirjoittajia! Ainuttakaan varsinaista rakentavaa mielipidettä ei löytynyt.

Jos Yeshuan kommentteja vertaa lehmänpaskakasaan, se on erittäin suuri loukkaus paskakasaa kohtaan!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ehkä pari, kolme häirikkösielua on palstalla. Joku varmaan luokittelee minutkin sellaiseksi - tai ainakin jonkinlaiseksi pelleksi.

Tässä yhteydessä voinenkin lausua jäähyväiset foorumille, koska olen varmaankin jo kaikki sanottavani sanonut. Runsaat kolme vuotta täällä ollessani olen todennut, että tärkeimmät luonnontieteiden alueet on keskusteluissa jo kaluttu loppuun ja uusia löytyy enää ani harvoin.

Isäni kuoli hiljattain ja itselläni diagnosoitiin vakava sairaus. Huumorilla olen yrittänyt selvitä vaikeiden aikojen yli, mutta nyt on jäähyväisten hetki. Kiitos kaikille, jotka olette vaihtaneet kanssani kommentteja ja jaksaneet lukea puujalkavitsejäni. (Olin muuten nimimerkki Alan Dorkin silloin, kun ei vielä tarvinnut rekisteröityä.)
Aikansa kutakin sano mummo kun kissalla pöytää pyyhki, vai miten se meni...

Vierailija

Nimimerkki Tarkkailija,

tahtoisin lukea sinun tekstejäsi vielä paljon. Toki vanhojen kertaus voisi auttaa jotain, mutta älä tässä vaiheessa lyö mitään lukkoon.

Isäsi poismeno on raskas isku, mutta siihen sopeudut varmaan aikanaan.

Jaksele. Ja kirjoittele.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Tarkkailija. Kaikkea hyvää sinulle - mitä ikinä se sitten tarkoittaakin.

Ja täällä me ollaan, jos tulee ikävä tai muuten vaan tarve. Kai täältä hymy tai kaksi aina silloin tällöin irtoaa

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006
Tarkkailija
Ehkä pari, kolme häirikkösielua on palstalla. Joku varmaan luokittelee minutkin sellaiseksi - tai ainakin jonkinlaiseksi pelleksi.

Tässä yhteydessä voinenkin lausua jäähyväiset foorumille, koska olen varmaankin jo kaikki sanottavani sanonut. Runsaat kolme vuotta täällä ollessani olen todennut, että tärkeimmät luonnontieteiden alueet on keskusteluissa jo kaluttu loppuun ja uusia löytyy enää ani harvoin.

Isäni kuoli hiljattain ja itselläni diagnosoitiin vakava sairaus. Huumorilla olen yrittänyt selvitä vaikeiden aikojen yli, mutta nyt on jäähyväisten hetki. Kiitos kaikille, jotka olette vaihtaneet kanssani kommentteja ja jaksaneet lukea puujalkavitsejäni. (Olin muuten nimimerkki Alan Dorkin silloin, kun ei vielä tarvinnut rekisteröityä.)
Aikansa kutakin sano mummo kun kissalla pöytää pyyhki, vai miten se meni...

Ikäviä uutisia, otan osaa. Minusta kuitenkin kuulut ikäänkuin kalustoon tällä palstalla. Jos häivyt, olo on sama kuin vanha mukava sohva varastettaisiin. Mutta paluuhan on aina mahdollista.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Tarkkailija, perhana. Olet hyvä ja selväjärkinen kirjoittaja, eli juuri sitä ainesta, jota täällä kaivataan. Ikävä tulee!

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

No nyt on kyllä vitsit vähissä meillä muillakin ja ikävä tulee sinua varmaan monella muullakin kuin itselläni. Toisaalta joskus on varmaan sitten käännetävä uusi lehti elämässään ja etenkin, kun on noinkin rankkaa kuten sinulla on nyt siellä oman todellisen elämäsi kanssa. Toivottavasti se sairaus saadaan ainakin hallintaan, jos sitä ei pystytä kokonaan parantamaan. Vanhemman kuolema myös on ihmiselle varmaan yksi vaikeimmista elämässä ylitettävistä suruista, joka vaatii sen oman aikansa asian käsittelyyn ja oppimiseen elämään ilman sitä henkilöä, jolla on ollut omaan elämään suuri vaikutus. Voimia sinulle toivon ja jos joskus taas jaksat, niin käväiseppä kertomassa kuulumiset.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

No voi sun saakeli! Kovasti olen jutuistasi tykännyt, vaikka en ehkä aina ole muistanut sitä mainita.

Voisitko ajatella, että pidät palstatauon? Se on tehnyt hyvää, kun ei kaikissa tilanteissa ole jaksanut olla nikkinsä mukainen.

Otan osaa suruusi ja toivon voimia vaikean sairautesi kanssa. Muista, että elämistä ei kannata lopettaa, ennen kuin on lopullisesti kuollut.

Täältä meidät löydät! * iso rutistus*

Naksuttaja
Seuraa 
Viestejä1324
Liittynyt1.11.2008

Osanotto minultakin.

"Hetkinen, voinko kirjoittaa tuon muistiin?" Arthur kysyi innoissaan ja etsi kynää taskustaan.
"Se on saatavilla lentoasemalla", vanhus sanoi. "Tätä on siellä telinekaupalla."
(Adams: Enimmäkseen harmiton)

Vierailija

Vielä tämän viestin lähetän, ennen kuin poistun palstalta: Ihan tuli tippa silmään lukiessani kommenttejanne, rakkaat palstalaiset; Miss Baker, DedMoroz, Barbaari, Toope, Aweb, Stinger, Aslak, Mummo, el6 ja Naksuttaja. Ihminen on yhteisöllinen eläin, mutta olin todella liikuttunut myötäelämisestänne. Pikemminkin odotin jotakin sellaista, kuin ”hyvä kun lähdet” tai ”ei tule ikävä”.

Laitan kiitollisuudella viestinne muistiin ja ajattelen asiaa nyt niin, että mikäli sairauteni saadaan hallintaan, saatan palata. Mikäli viimeistään Pääsiäisenä (huhtikuussa) minusta ei kuulu mitään, olen ”menetetty sielu” tällä foorumilla.

Lämmöllä teitä kaikkia kiittäen! Tarkkailija

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat