Kehtaako kysyä stadista? Äääh, huono juttu emmä sittenkää...

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

No siis, kiinnostaisi tietää minkälaisia immeisiä täällä kirjoittelee, siis tarkoitan tavata kasvotusten.

No joku vääräleuka kysy eikö mulla ole parempaa tekemistä näin perjantai öisin, mutta on mulla n. 5 läheistä kaveria joita tapaan viikottain keskimäärin ottaen, mutta ne nukkuu nytten.

Niin notta näin ujosti ja kainosti kysyen, olisiko siinä ideaa jos tavattaisiin ketä nyt sattuu kiinnostamaan seurani niin vaikkapa kahvi- tai päihdykekupposen merkeissä jossakin pääkaupunkiseudun loisteliaassa paikassa.

Keskustelun voisi sitten anonyymiteettia suojatakseen hoitaa vaikka privana tai siirtää se peräti jonnekin paikkaan missä voi vaihtaa yhteystietoja luottamuksellisesti, en tiedä onko Irc, chättinä sellainen.

Ps. galtsus mul ei oo kuvii ja Ainakin poissuljettu minun tulemiseni on jos meinaatte mennä Rape:n Grillille Kehä I:en varteen sillan alle.

-

Kommentit (1)

Vierailija

Vaikken tänne juurikaan kirjoittele, niin olen lukenut palstaa pitkään ja paljon, ja miettinyt joskus kirjottajien tapaamista.
Minusta ei vaan ole oikein lähtemään miitteihin, eikä juurikaan kiinnosta loisteliaat ravintolatkaan.
Etäisesti käynyt mielessä jonkun session järjestäminen..
Ihan stadissa en enää asu mutta täällä on keväällä mahdollista järjestää esim grillailua tms pihapuuhastelua. Vaikkapa aurinkokatselua kaukoputkilon ja suotimen läpi.

Uusimmat

Suosituimmat