Uusi tiedefoorumi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.eliteargom.net/forum

Menkääpäs trollaamaan.

Kommentit (6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

En mää uskalla avata tota, kummiski joku pelottava sivu.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
TERÄS NALLEPUH
En mää uskalla avata tota, kummiski joku pelottava sivu.

Älä suotta pelkää. Tämä on joku vasta aluillaan oleva, ilmeiseti tieteisiin keskittynyt foorumi. Kaikkea hyvää heille ja varmasti itsekin tulee seurattua foorumin kehittymistä.

.

Vierailija

Toivottavasti nyt ei kuitenkaan. Koska olen itse vähän turhankin liberaali monissa asioissa katson rönsyilyä läpi sormien ja lähinnä ohjastan sitä oikeammille aihealueilleen mikäli moista sattuu ja tapahtuu. Kohta 16 tuntia avaamisesta ja vasta 4 jäsentä.

Foorumi menee ehkä uusiksi jos saan asennettua oman foorumin omalle hostille - yritin sitä, mutta lopputulos oli sotkua, nyt apua hostilta.

Vierailija

Tiedefoorumi, missä ei ole fysiikkaosastoa ollenkaan.
Miksi kemialle on varattu 3 osastoa, eikös yksikin riittäisi.
Uskonnoille on sentään 5-6 osastoa, toivottavasti agison on sen verran järjissään, että ymmärtää työntää jehovalässytyksensä esimerkiksi sinne, täällä niille ei ole kysyntää.
Joge yritti saada tiedefooruminsa toimimaan, osallistujia ei kuitenkaan ollut riittävästi. www.keskustelut.tiedeforum.net

Vierailija

No sitten laitetaan se sinne. Kemialle on 3 osastoa samalla tavalla itse asiassa kuin on kantasivuillakin. Käskekää vaan kaikki pahimmat rettelöitsijät tänne, kyllä mahtuu Savorille lähetin oikein henkilökohtaisen kutsun.

Uusimmat

Suosituimmat