Seuraa 
Viestejä45973

Sivut

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Barbaari kirjoitti:

Miksei? Sehän on vain IMDB:ssa kolmanneksi parhain kautta aikain kun viimeksi katsoin.

Politiikkaa, Barbaari, politiikkaa . Kyllähän tuo oli ehdottomasti paras Pätmänni kautta aikojen.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
omena
Sakarias

Politiikkaa, Barbaari, politiikkaa . Kyllähän tuo oli ehdottomasti paras Pätmänni kautta aikojen.

se ei vielä ole paljoa se...

Ne kaks uusinta batmania on tosi hyviä kun vaihtu niiden ohjaaja kun ymmärsi miten ne täytyy ohjata. Ne aikaisemmat ovat kyllä täyttä paskaa. Ero 90 ja nykyisten leffojen välillä on on suurempi kuin 60 ja 90 luvun välisten leffojen välillä.

Eli siis begins ja dark knight on niitä hyviä joita pitää jopa suositella toisille välillä.

Making offista selviää paljon siitä käsikirjoituksen ideasta lisää. Sitä voidaan analysoida sitä juonta ja hahmoja niin monelta eri kantilta.

Lisäksi leffoissa oli toteutettu kaikki stuntit ilman tietokoneita sekä vielä se että kaikki härpäkkeet oli oikeasti rakennettu. Se että sen autosta tulee se moottoripyöräkin.

Barbaari
Phony
Barbaari
Tänään

00.55 Oscar Gaala 2009 - valvojaiset
03.00 Oscar Gaala 2009

Eipäs ku huomenna!

Elä viisastele!

Sorry. Ja olithan sinä oikeassa. Tänäänhän se tulee!

Barbaari

Making offista selviää paljon siitä käsikirjoituksen ideasta lisää. Sitä voidaan analysoida sitä juonta ja hahmoja niin monelta eri kantilta.

pätmännin analysointi...
kiinnostavaa.. .
täytyykin ehkä oikeen kattoo se ja sitten
rääpii turpaani lisää tästä...

Barbaari
Lisäksi leffoissa oli toteutettu kaikki stuntit ilman tietokoneita sekä vielä se että kaikki härpäkkeet oli oikeasti rakennettu. Se että sen autosta tulee se moottoripyöräkin.

ei oikeen iske minun makuuni...
kun puhutaan stunteista ja muista systeemeistä
enemmän kuin tarinasta...
niin olen jo väsyneen enakkoluuloinen...

luultavasti en tajua kelle koko elokuva on edes tehty...
mutta siitä lisää kun olen sen nähnyt...

harvoin jos koskaan mikään
toiminta pläjäys hollywoodista on
mistään kotoisin...

Ledgerille meni täysin oikein oskari. Mielestäni kyse ei ollut hänen kuolemastaan tai muustakaan hypetyksestä, vaan jamppa teki jäätävän suorituksen ja se on piste!

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
omena
Barbaari

pätmännin analysointi...
kiinnostavaa.. .
täytyykin ehkä oikeen kattoo se ja sitten
rääpii turpaani lisää tästä...

Kato ihmeessä, mutta kato se Begins ensiksi.

Barbaari

ei oikeen iske minun makuuni...
kun puhutaan stunteista ja muista systeemeistä
enemmän kuin tarinasta...
niin olen jo väsyneen enakkoluuloinen...

luultavasti en tajua kelle koko elokuva on edes tehty...
mutta siitä lisää kun olen sen nähnyt...

harvoin jos koskaan mikään
toiminta pläjäys hollywoodista on
mistään kotoisin...

Aina parempi että oikeasti ollaan tehty kun sellaset bluescreenillä tehdyt elokuvat on niin epäaidon oloisia. Nykyään niitä on ihan liikaa ja ollaan pilattu monta muuten hyvää leffaa. Tällaisessa leffassa on tärkeää pysyä uskottavana, ettei ole olemassa mitään haikalan karkoitussuihketta joka saa haikalan räjähtämään.

Oli siinä yksi kohta tehty tietokoneella, se että helikopterin takapropeli osuu sellaiseen ikkunalasiin.

On siinä ihan hyvä juonikin joka on toteutettu uskottavasti. Batmanin vahvuutena muihin samantyylisiin leffoihin on sellainen "hulluus" joka tekee varsinkin joistain pahiksista varsin mielenkiintoisia.

Toope
Seuraa 
Viestejä28473
judettaja
Ledgerille meni täysin oikein oskari. Mielestäni kyse ei ollut hänen kuolemastaan tai muustakaan hypetyksestä, vaan jamppa teki jäätävän suorituksen ja se on piste!

Aikamoista liputusta Ledgerin puolesta tehtiin, mutta ilmeisesti oli hyvä roolisuoritus. Pitää katsoa sitten, kun tulee telkkarista.

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

vielä tohon Ledgerin jokeriin, että menin katsomaan yön ritaria hieman skeptisenä. Olin aivan varma että Ledgerin suoritusta oli yli-hypetetty jne. Mutta auta armias....koko leffateatteri rupesi taputtamaan villisti leffan jälkeen! Tosin tästä leffasta seurasi myös pahoja komplikaatioita eräälle naispuoliselle ystävälleni joka kertoi ettei pystynyt leffan nähtyään syömään tai nukkumaan kolmeen päivään
Ja tosiaan noissa jokeri-kohtauksissa oli sitä Kuuluisaa "taikaa" jota on hieman vaikea selittää. Itse olen nähnyt samaa "taikaa" ainoastaan Trainspottingissa, pianistissa ja ööh...ehkä ekassa Star Warsissa (siis siinä vanhemassa ekassa, ei siina paskassa ekassa )

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat