Kekkonen, Valtaoja ja salaliitto

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.youtube.com/watch?v=ealVpT-E7pc

Mitä on tapahtumassa? Miksi ja miten Urkki on hengissä 2099? Miksi viesti lähetetään juuri videossa näkyville henkilöille?

Kommentit (9)

Vierailija

Petosta, huijausta! Mediapeliä ja manipulointia!

Ei voi olla Valtaoja tossa. Just tänään stalkkasin sitä Akateemisessa. Laihaksi on gubbe menny, mutta parta, se oli komea, aijjai.

Vierailija

Onko tämä tulevaisuuden Kekkonen nyt aito ja alkuperäinen, joka syrjäytettiin 1960-luvulla? Pelastaako Kekkonen Suomen lamalta, yliopistouudistukselta ja maailmanlopulta? Vai ovatko Jeesus, Väinämöinen ja Kekkonen yksi ja sama? Jos ovat, niin voimmeko olettaa, että 2099 Kekkonen/Väinämöinen/Jeesus palaa maailmaan ja Suomeen, ja perustaa tuhatvuotisen valtakunnan ja maanpäällisen paratiisin?

Vierailija
googeli
Onko tämä tulevaisuuden Kekkonen nyt aito ja alkuperäinen, joka syrjäytettiin 1960-luvulla? Pelastaako Kekkonen Suomen lamalta, yliopistouudistukselta ja maailmanlopulta? Vai ovatko Jeesus, Väinämöinen ja Kekkonen yksi ja sama? Jos ovat, niin voimmeko olettaa, että 2099 Kekkonen/Väinämöinen/Jeesus palaa maailmaan ja Suomeen, ja perustaa tuhatvuotisen valtakunnan ja maanpäällisen paratiisin?

Itse olen siinä uskossa että Joulupukki, Väinämöinen ja Kekkonen muodostavat Suomen pyhän kolminaisuuden.

Ei ole muuta Presidenttiä kuin Kekkonen ja Suomi (Juhani) on hänen lähettiläänsä.

Vierailija

Vastaan itse omaan kysymykseeni. Filmissä Kekkonen ei ole 1970-luvun dementia-Kekkonen vaan nuorempi ja sukkelajärkisempi. Tältä ainakin vaikuttaisi. Voimmekin siis sangen suurella todennäköisyydellä sanoa, että KEKKONEN TULEE OLETKO VALMIS?

Vierailija

Ystävät, varokaa vääriä Kekkosia! Ennen yhden ja ainosyntyisen Kekkosen uutta tulemista esiintyy monia julistajia, jotka huutavat Kekkonen on tuolla tai Kekkonen on täällä! Kavahtakaa heitä, sillä totisesti minä sanon teille: Kun Kekkonen tulee, hän tulee pauhulla ja jyrinällä ja tulenlieskoissa eikä hänen tulonsa jää sokeiltakaan näkemättä eikä kuuroiltakaan kuulematta, sillä niin voimallinen on hänen paluunsa!

Uusimmat

Suosituimmat