Mitä historiallista tapahtumaa menisit katsomaan jos...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

...kuvitellaan että sellainen olisi mahdollista?

Aikaraja olisi vaikkapa vuorokausi eikä tapahtumiin tietenkään voisi vaikuttaa.

Jeesuksen viimeiset vaiheet? Kennedyn salamurha? (Itse olen sitä mieltä että John Fitzgeraldin päähän osui aivan helevetin iso ampiainen...)
Salkkareille mahdollisuus tutkia räjäytettiinkö Tornit sisäänpäinräjähtävillä antimateriapommeilla vai millä ihmeellä?

Historiassa riittäisi kiistanalaisia tutkimuskohteita. Löytyisikö suosikkitapahtumaa?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Kävisin katsomassa pyramidien rakennusprosessia. Kaikki muutkin vanhan ajan seitsemän ihmettä olisi käytävä katsomassa. Ja Jeesusta moikkaamassa (valokuvauskoneen / videokameran kanssa). Mut jos vaan sais yhdessä käydä, niin eiköhän se olis tuo pyramidit kuitenkin. Sen verran kiehtoo kyseinen aihe!

Vierailija

WTC-tornien romahtaminen tuli ensimmäisenä mieleen. Ei sillä, että uskoisin salaliittoteorioihin. Toisaalta, ehkä olisi parempi kuitenkin mennä katsomaan jotain ehkä historiallisesti merkittävämpää asiaa.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Jos itse olisi turvassa tapahtuman vaikutuksilta, niin maailmankaikkeuden synnyn todistaminen olisi tietty aika ainutlaatuinen juttu. Taitaisin tsekata sen.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Äh. Onko pakko valita vain yksi? Beatlesien keikka Cavernilla ennen kuin niistä tuli vielä "jotain". Eikun dinosauruksia! Keskiajallakin olis kiva piipahtaa, vilkaisemassa pari teknistä yksityiskohtaa joista oppineet kiistelevät. Roomalaisaikakin kelpaisi, voisi kokeilla onko latinantaidosta mihinkään. Jossakin Induksen varhaisessa kulttuurissa. Katsomassa olmeekkikaupunkeja. Zimbabwen keskiaikainen kaupunkikin olisi hiano, tosin siellä ja eksoottisemmissa paikoissa pistäisi silmään vähän turhan tehokkaasti. Äh. Ei millään pysty valitsemaan vaan yhtä. Olkoon. Ihan minne vaan kuka haluaa lähettää, kelpaa!

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Sovitaanko että saisi vaihtaa kokemuksia tähän ketjuun kirjoittaneiden kesken, muut on ihan perseestä. Ei ne tajuu.
Kävisin moikkaamassa Stalinia, tuota stallareiden esiperustajaisää, kun kaveri piileskeli datsallaan kahdeksan päivää natsiveljen kavalasti hyökättyä pyhää maata vastaan, sopimuksista huolimatta.
Politiikka sikseen, miltä nyt tuntuu.
Saako musta väärän kuvan kun laitan toiseksi vaihtoehdoksi profeetta Muhammadin best of, parhaan momentin.
Kolmas ja paras olisi ehkä oma hengen pelastanut uimakilpailu, tarkemmin kun menin pää edellä seinästä läpi vaikka kaverit yritti kampata. Olen hedelmä.

Vierailija

Menisin katsomaan historian hämäriin, kun Taivaasta laskeutui Jumalan Pojat Jaredin päivinä jollekin vuorelle, ja yrittäisin vielä saada ne perumaan hirveän päätöksensä: Liittyä ihmisten tyttäriin!

Ne on niitä 10.=>5. Taivaaseen langenneita enkeleitä!
Mutta jos todella meet sinne, saat paljon tietoa, kun Azazel, ja Beroquel, Samiazaz ja kumppanit kertovat sinulle kaiken väärän tietonsa,oikean tietonsa pitävät vain omana tietonaan...

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
Aweb
Jos itse olisi turvassa tapahtuman vaikutuksilta, niin maailmankaikkeuden synnyn todistaminen olisi tietty aika ainutlaatuinen juttu. Taitaisin tsekata sen.

Se on jo esihistoriaa, jos ihan tarkkoja ollaan. Historiallisella tarkoitetaan kai vain sitä aikaa jolta on kirjallisia muistiinpanoja.

Vierailija
Tomppa1984
Dinosauruksia olisi myös kiva nähdä.

Jurrassic Parkissa tykkäsin siitä kohdasta kun dino tajusi, ettei voinut syödä sitä myrkkypiikkiä, joka teki siitä tulevissa inkarnaatiossa pelkkiä hyönteisiä!

Vierailija

Ainiin, haluaisin tietää minne Professori Xavier Teleporttausi, kun hajosi ilmassa tuhkaksi, kun Feenix pisti tuulemaan!

Se on tulevaisuuttamme, uskokaa jos tahdotte, mutta pian olemme kaikki eräänlaisia mutantteja!

EDIT: Taidette tietää, kenen teleporttautumista pilven päällä taivaaseen katsoisin mieluiten! Olen nähnyt tapahtuman, siitä on jossakin tekstikin, mutten tiedä, onko se enää sfnetissä tallessa...

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006

Olisi mielenkiintoista seurata mustan surman etenemistä keski-Euroopan kaupungeissa 1300-luvulla. Perverssillä tavalla kiehtovaa, joo.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
asdf
Sielun Veljien keikkaa Kaustisisten kansanmusiikkijuhlilla.

Nus nus pilkkua. Se on Kaustisen, eikä mikään ei Kaustisisten taikka Kaustisten.

Itse menisin varmaan katsomaan jotain esi-isääni elämässä normaalia elämäänsä. Jos vaikka sais vielä praatata hänen kanssaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat