Mihin maahan haluaisit jälleensyntyä?!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ruotsiin... Kanske det, men inte...
Kiinaan... Olisi monta kaveria...
Usaan, olisi tuhoisa voima...
Venäjälle, saisin mökeltää IHME kieltä...
Israeliin, olisin Jehovan valittu, nyt tosin Jumalan...
Arabiksi, tappaisin kaikki itsemurhapommilla...

Vai minne muualle, esittäkää jotain, tai edes äänestäkää!
Jos et usko jälleensyntymään, klikatkaa se 1. kohta!

EDIT: Teologisesti 1. kohta on sama kuin Helvetti...
EDIT2: Ts. Aurinko... Muuttuisit osaksi tähden materiaalia, sitten joskus...

Kommentit (11)

Vierailija

Ruandassa on lämpötila 24 astetta ympäri vuoden.

Jos haluaa hiihtää tai tehdä lumiukon, niin voi mennä vuorille.

Köyhän ostovoimakorjattu elintaso on viisinkertainen verrattuna suomalaiseen köyhään. Ei ole hyvä olla pienituloinen rikkaassa eli kalliissa länsimaassa.

Ruandassa ei mene rahaa lämmitykseen eikä ilmastointiin. Aurinkoenergialla tai hakekattilalla voi tehdä sähköt. Hedelmät, vihannekset yms voi kasvattaa omalla pihalla, esim päärynät ja ananakset.

Ajan saa kulumaan netissä ja kalastamassa.

Vierailija
Lektu-Elli
Ruandassa on lämpötila 24 astetta ympäri vuoden.

Jos haluaa hiihtää tai tehdä lumiukon, niin voi mennä vuorille.

Köyhän ostovoimakorjattu elintaso on viisinkertainen verrattuna suomalaiseen köyhään. Ei ole hyvä olla pienituloinen rikkaassa eli kalliissa länsimaassa.

Ruandassa ei mene rahaa lämmitykseen eikä ilmastointiin. Aurinkoenergialla tai hakekattilalla voi tehdä sähköt. Hedelmät, vihannekset yms voi kasvattaa omalla pihalla, esim päärynät ja ananakset.

Ajan saa kulumaan netissä ja kalastamassa.

Ahaa neekeriksi, iloiseksi köyhäksi neekeripojaksi, joka kuolee alle 12 vuotiaana aliravitsemukseen, tai jos on pahis ja varastaa ruokaa, voi elää 18 vuotiaaksi, ja jos sitä pahempi saa nussittua vaimoa, ja tulee isäksi, ja elää yli 60-vuotiaaksi!

Mutta se 128-bitti(vuosi?) eli harmaa bitti, pitäisi kyllä kaikkien ihmisten saavuttaa ennen kuolemaansa... Harmaita saavat liikuttaa niin mustat kuin valkoisetkin! Ja niillä tehdään ihan samat siirrot kuin muidenkin kastien edustajilla!

Itseäni annan jo pahankin liikuttaa, tai vasta 128-vuotiaana... No kai mää oon vielä 34, eli terroristi-ritari-ratsu...

Joka ainut byte taulukossa aiheuttaa solun hajoamisen isralilaiselta ja arabipommittajalta...

Joskus riittää kasvien syöminen, mutta liian isot ohjelmistot aiheuttavat pahoja asioita, sillä ne on tehty ennen, kuin osataan hallita pahaa samaistusvoimaa!

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Hei nyt mää voin vastata: KANADA!
Kaipa Suomikin kelpaisi. En ole vielä poiskaan lähtenyt.
Nyt kun kylmälle linjalle päästiin niin Grönlanti voisi olla aika ihq

Japanille (on meinaan vähän turhan ahdasta siellä), lähi-idälle ja Afrikalle jyrkkä ei.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Toope
Seuraa 
Viestejä23172
Liittynyt23.7.2006

Valitsin viimeisen vaihtoehdon, koska olen nähnyt unia, jossa olen maailmoja hallitseva jumalolento. Ja mikä ettei, enkö olisi. En minä ole jälleensyntynyt, vaan se sisälläni elävä muinainen julma jumala.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Kuvia Ruandasta. Pääkaupunki Kigali on Helsingin kokoinen.

Puisto, missä lenkkeilisin

Hotelli, missä söisin ja joisin päivittäin. Hintataso on murto-osa Suomesta.

Kaupoista löytyy ihan tavalliset tavarat.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Haluaisisin syntyä iha vaa suomeen.

Vaikuttaako Karman laki suomessakin? Entäs jos synnyt karhuksi seuraavassa elämässäsi?! En väitä, että olisit niin paha, että sen kohtalon ansaitsisit...

Voi olla, että ihminen syntyy aina ja iankaikkisesti ihmiseksi, mutta ainakin Jeesuksesta ja muutamasta muusta on sanottu, että nämä olivat alunperin Jumalolentoja! Jumalan Kuviahan oomma kaikki, mutta muuttuuko kuva suuremmax seuraavassa elämässämme, ellei kohta ihmiskunnan egossa mitä edustan/t jää jotenkin tyhjäksi toviksi, eli yhdeksi luomissykliksi(noin 7000 vuotta)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26897
Liittynyt16.3.2005

Riippuu voisiko sosioekonomiseen asemaan, sukupuoleen, luonteeseen tai vastaaviin vaikuttaa. Jos saisi syntyä varakkaaseen perheeseen, varmaan pojaksi johonkin USAn vapaamielisimmistä osavaltioista olisi hyvä valinta. Jos talouspuoli menisi arpomiseksi, sitten tytöksi Ruotsiin, jossa persaukisinkin tulee toimeen kohtuullisesti ja olisi kaikki mahdollisuudet käyttää sukupuolen tuomia etuja.

Vierailija
Toope
Valitsin viimeisen vaihtoehdon, koska olen nähnyt unia, jossa olen maailmoja hallitseva jumalolento. Ja mikä ettei, enkö olisi. En minä ole jälleensyntynyt, vaan se sisälläni elävä muinainen julma jumala.

Mutta etkö aiemmin ole ollut jonkun toisen lihakehossa? Eikö isäsi ja äitisi (Tai iso-) ole vain monistanut ajatuksiaan ja siirtänyt ne lapsiinsa?

Mutta mikä on suhteesi Jumalan Vanhimpaan Poikaan Sanaan Jeesukseen? Muitakin Poikia on: Agison on Aikojen peräkkäisyyksiin saattaja... Kun Jeesus sanoi:"Mene pois nainen, aikani ei ole vielä tullut..." Niin voi voin vakuuttaa, että NYT hänen aikansa on tullut... Kyse on uskon asiasta... Tyttäriä on hieman vähemmän kuin miehiä - yleensä, koska kaikille miehille ei ole paria...

Et kai luule, kuten yx kaverini vähän vitsinomaisesti heitti, että Minä olen Se ensimmäinen Jumala, häneen ei vain uskota... Jos se on hän, mutta ihmiset eivät vain tunnista? Voin paljastaa hänen etunimensäkin Petturi Petri... Kaikki olemme Aadamin jälkeläisiä, mutta Aadam menetti ensimmäisen sijansa, koska kuuli vaimoaan, joka kuuli käärmettä...

Vierailija
HalfNelson
On melko itsekästä haluta jälleensyntyä.

Jos ET jälleensynny, jääkö se kohta, missä aivosi on: TYHJÄKSI?!

Onhan sekin mahdollista - kai?
Ainakin matoja on joskus aivoni täynnä, ellei Kristus saavu ajoissa...
Madoksiko siis kaikki muutumma, tai joksikin möngertäväksi koppikseksi?

Uusimmat

Suosituimmat