Minne KUOLEMAN jälkeen?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tästä asiasta KANNATTAA huolestua, ennenkuin on liian myöhäistä!

Kaikki suuret uskonnot pelottelevat Helvetillä, toisissa se on seurausta Karman laista, toisissa synnin tekemisestä.

Ihmisen pahin synti on niin pieneltä tuntuva asia kuin "väliinpitäämättömyys"! Se että katsoo voivansa elää rauhassa, vaikka jollakin toisella menee huonosti, on pahin itsepetos mihin ihminen voi sortua... Karman laki toimii, ja niinpä joudut itse hänen asemaansa, ellet auta ajoissa!

Jumalan ratkaisu syntiongelmaan tuli, kun Tuonelan huuto kärsimyksissään oli tullut riittävän suureksi, ja Kristus saattoi syntyä! Hänen kuolemassaan vapautettiin Tuonela lähes kaikista kuolleista! Heidät oli ihan oikeudenmukaisen lain mukaan tuomittu pahaan paikkaan, mutta Jumala SÄÄLI heitä, ja mahdollisti jopa kuoleman jälkeisen kääntymyksen...

Mutta Helvetistä puheenollen: Tuo tuonelasta vapautuminen tarkoitti sitä, että ihminen syntyy uudestaan maan päälle! Ellei hän tälläkertaa ole ihmisiksi, hän joutuu lopux Helvettiin...

Minkä vapautuksen Jumala sitten tulevaisuudessa Helvetissä olijoille keksii? No sen, että heidän sijaiskärsijäkseen tulee SUURI PERKELE, PETO JA ANTIKRISTUS ELI VÄÄRÄ PROFEETTA... Heille sopii olla siellä se suurin tuska ja kipu, ja se vähentää muilta jonkinverran kärsimyksiä...

Muistelkaa, mitä teille kerrottiin, ennen syntymäänne! Uskon, että jokaista sielua ja henkeä on jollakin asialla evästetty ennen tänne joutumista, toisille se on ollut nousua Tuonelasta, toisille laskeutumista Taivaista(itselläni 6.). Jos ette tiedä omaa alkuperäistä olinpaikkaanne, sääli, mutta siitä voi päästä selvyyteen...

Sivut

Kommentit (23)

Toope
Seuraa 
Viestejä23147
Liittynyt23.7.2006
Agison

Miksi? Itse ainakin aion miettiä asiaa vasta kuoltuani. Ruumiilliset ja maalliset asiat jäävät omaisteni huoleksi.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Sitä saa palan maata hautausmaalta. Sinne kannataan ja kivi päälle.

Tämä lopullinen vastaus.

Modet voisivat minun puolesta nyt lukita ketjun.

Vierailija

Puiden ravinnoksi suunnittelen itse päätyväni.

Ja eikö Agisonia voisi jo bannata? Tämä käy aivan mahdottomaksi.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
Agison

Tämä on vihonviimeinen asia, josta kannattaa huolestua. Olet pahimmanlaatuinen harhauttaja, ystäväiseni. Ja aika ärsyttävä trolli.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija
syytinki
Ensin uuniin ja sitten helvetin kuuseen.

Tätä minä kannatan. Ensin uuniin ja sitten ilotulitteella tuhkat taivaalle.

Vierailija

Ajattelin kuolemani jälkeen aluksi hieman matkustella ja katsastella paikkoja ennen kuin päätän mihin lopullisesti asetun ikuisuuttani viettämään. Kalastelu ja pieni kämppä jollakin erämaajärvellä tuntuisi nyt ajassa hyvältä vaihtoehdolta.

Vierailija

Lainaan YUP:ta

Väsyneenä ihmisiin
tulessa makaaviin
väsyneenä maailmaan
silti lepäämättä lain
loitsupäivän lauantain
alkemisti tahtoi vain
savuksi ilmaan

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Olen Koshin ja syytingin kanssa asiasta harvinaisen samaa mieltä.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

syytinki
Seuraa 
Viestejä8913
Liittynyt18.8.2008
Aweb

Saatan kyllä muuttaa mieltäni, jos todistetaan, että taivaassa noudatetaan täysjärkisten metsänhoitoa. On marjaisia ja sienisiä, monimuotoisia avohakkuita, kauniita viljelytaimikoita ja muutama epäonnistunutkin viljelmä malliksi. Luontainen uudistaminenkin sopii silloin tällöin kun se järkeväksi osoittautuu.

Lisäksi luonnonsuojeljoiden fasistisiipi on upotettu suohon öttiäisten ruuaksi, naama tai pylly vain näkyy.

Vielä yksi ehto. Metsässä käydessä ei tarvitse ottaa mukaan kannelta tai harppua eikä veisata virsiä jos ei satu huvittamaan.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
syytinki
Aweb

Saatan kyllä muuttaa mieltäni, jos todistetaan, että taivaassa noudatetaan täysjärkisten metsänhoitoa. On marjaisia ja sienisiä, monimuotoisia avohakkuita, kauniita viljelytaimikoita ja muutama epäonnistunutkin viljelmä malliksi. Luontainen uudistaminenkin sopii silloin tällöin kun se järkeväksi osoittautuu.

Lisäksi luonnonsuojeljoiden fasistisiipi on upotettu suohon öttiäisten ruuaksi, naama tai pylly vain näkyy.

Vielä yksi ehto. Metsässä käydessä ei tarvitse ottaa mukaan kannelta tai harppua eikä veisata virsiä jos ei satu huvittamaan.

Uskonnollinen käsitys taivaasta ja sinun käsityksesi avohakkuista ovat todellakin jokseenkin samanlaista satua. Kyllähän ne voi tuolla tavoin yhteensovittaa ihan helposti.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Ns. "uskovaiset" ihmiset ovat niin äärimmäisen typeriä, että toivon joutuvani helvettiin, vaikken sellaista usko olemassa olevankaan.
Se olisi kuitenkin varteenotettava vaihtoehto, mikäli toinen olisi noiden edellämainittujen seura iäisyydessä.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Jorma Lindqvist
Ns. "uskovaiset" ihmiset ovat niin äärimmäisen typeriä, että toivon joutuvani helvettiin, vaikken sellaista usko olemassa olevankaan.
Se olisi kuitenkin varteenotettava vaihtoehto, mikäli toinen olisi noiden edellämainittujen seura iäisyydessä.

Eikös se ollut Mark Twain joka sanoi: "Heaven for the climate, Hell for the company"?

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat