Maailmanloppu vuonna 2079?

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Ou nou!

Miksi nokian kännykän kalenterissa 31.12.2079 on viimeinen päivä?? Tietääkö nokia jotain siitä päivästä mitä me emme tiedä? Maailmanloppu?

En näe mitään muuta syytä miksei se ole laittanu enempää niitä vuosia. Niitä ois ainakin pitäny olla 2100 asti, ku se on tasaluku, mutta on tommonen epätasanen, niin se on pakko olla jotakin mistä emme tiedä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Viimeinen päivämäärä riippunee kännykämallista. Oletko tehnyt laajaa tutkimusta vai perustatko tietosi vain omaan kännykkääsi?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Ghu
Viimeinen päivämäärä riippunee kännykämallista. Oletko tehnyt laajaa tutkimusta vai perustatko tietosi vain omaan kännykkääsi?

Juu, ihan omasta puhelimesta. nokia 6070 kait.

No onko teilläkin sama vuosi viimeine?

Neutroni
TERÄS NALLEPUH
Maailmanloppu?

Joko taas?

Juu, taas se tulee.
Ehkä nokia on saanut kontaktin harmaitten kanssa ja saanut jotain sisäpiiri tietoa meitä koskevasta uhasta, mitä tavalliset ihmiset eivät vielä tiedä. En tiedä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Sama päivämäärä, 31.12.2079 on myös omassa kännykässäni kalenterin viimeinen päivä. En kuitenkaan usko tämän tarkoittavan maailmanloppua, sillä sehän tulee muistaakseni jo 2012. Vai onko niin, että maailmanlopun jälkeen tulee uusi maailma, joka kuitenkin loppuu jo 67 vuoden päästä syntymisestään?

Vierailija
Korpi
Vai onko niin, että maailmanlopun jälkeen tulee uusi maailma, joka kuitenkin loppuu jo 67 vuoden päästä syntymisestään?

Jotain salaista tietoa Nokialla täytyy tosiaan olla. Puhin puhelin on 6070 ja uusi maailma kestää 67 vuotta. Se ei voi olla pelkkä sattuma!

Vierailija

Kyllä minun Nokialaisessani ainakin on tasaluku 100 vuotta.

Kalenteri alkaa 1.1.1980 ja loppuu 31.12.2079

Ainakin minun maailmani alkoi ennen tuota ensimmäistä päivää. Joku tietysti siitäkin keksii vielä jutun että joku Jesse olisi syntynyt v. 1980 ja kohta kolmekymppisenä jatkaa viiniä vedellä ja vuosisadan ryyppäjäisten päätteeksi löytää itsensä naulattuna jostain puusta.

Vierailija

Itselläni on noin vuoden verran uudempi N81. Nokia on ilmeisesti saanut tarkempia tietoja maailmanlopusta, ja uusi päivämäärä onkin 30.12.2100(huom. 30. ei 31., epäilyttävää).

Vierailija
SShadow
Ainakin minun maailmani alkoi ennen tuota ensimmäistä päivää. Joku tietysti siitäkin keksii vielä jutun että joku Jesse olisi syntynyt v. 1980 ja kohta kolmekymppisenä jatkaa viiniä vedellä ja vuosisadan ryyppäjäisten päätteeksi löytää itsensä naulattuna jostain puusta.

Sen tyypin nimi on Kasperi eikä se ollut vettä vaan vissyä. Muuten oikein, ja tälle perustalle tulee syntymään suuri uskonto toisella planeetalla, joka seuraa Maapalloa peilien takana olevien diaesityskameroiden ja pöntön reunuksien alla olevien näkymättömien pönttötonttujen hiippalakkeihin kiinnitettyjen mikrofonien kautta.

olli-san
Seuraa 
Viestejä419
Liittynyt28.1.2007

Minun kännykkä (N73) näyttää vuodet 1900-2100, joten ei hätää, maailma loppuu siis aikaisintaan 30.12.2100. (Oli viimeinen päivä johon kalenteri suostui menemään, vaikka se jatkui vielä.)

Vierailija

komukkala pääsi vihamieslistalle lähettämällä yv:n, joka sisätää neljä kertaa peräkkäin ilman välilyöntäjä acronyymin termistä "highest occupied molecular orbital".

Pahoittelen jos viestini loukkasi jotakuta, mutta ei tuo yv ollut yhtään viestiäni asiallisempi. Tähän kohtaan sopii hyvin termi *plonk*.

Vierailija

joo mäki tein saman saatuani siltä samansisältöisen yv:n. raportoi siinä olevansa peräti viiden tähden akronyymi termistä "highest occupied molecular orbital". tiedotteen olemattoman uutisarvon vuoksi laitoin hepun ignoraamuslistalle.

*plonk*

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat