Pelottavin/jännittävin elokuva

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mamman kanssa juuri katseltiin Kingin novelliin pohjautuvaa leffaa "Huone 1408" ja pidimme siitä.

Pelottavinta leffaa jos lähtee etsimään niin Manaaja on siellä keulilla, Kubrickin ohjaama Hohto on myös... (huh, kylmät väreet tulee jo siitä kun aloitusmusiikki soi ja perhe ajelee Kuplalla vuoristossa...)

Niin että suosituksia hyvistä leffoista kaipaisin.

Sivut

Kommentit (25)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Roman Polanskin Vuokralainen on ainakin aika ahdistava elokuva, pelottavia elokuvia ei taida ollakaan.

No lapsena sitä tietenkin tuli pelättyä yhtä sun toista.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Kuuluin aikoinaan Helsingin teinikuntien elokuvakerhoon (Hetek). Se esitti luultavasti ensimmäisenä Suomessa Bunuelin Andalusialaisen koiran. En ole ikinä ennen enkä jälkeen pelästynyt yhtä pahasti.

Nytkin pitää mennä vähäksi aikaa sängyn alle

Vierailija
Balthasar
Mamman kanssa ....

Jos hra Balt katsoo eläviä kuvia äitinsä kanssa, niin asia ei minulle kuulu. Mutta jos hän pelkää tulevan rouvansa vieressä, niin sopisi käyttää tästä oikeaa nimeä. Hänet on tällä palstalla esitetyn videoaineiston perusteella nimetty Bellaksi eikä sitä pidä kenenkään muuttaman

Vierailija
Mummo
Balthasar
Mamman kanssa ....

Jos hra Balt katsoo eläviä kuvia äitinsä kanssa, niin asia ei minulle kuulu. Mutta jos hän pelkää tulevan rouvansa vieressä, niin sopisi käyttää tästä oikeaa nimeä. Hänet on tällä palstalla esitetyn videoaineiston perusteella nimetty Bellaksi eikä sitä pidä kenenkään muuttaman

Suotakoon anteeksi minulle tämä. Mamma on hellittelynimi jota käytän parisuhteessamme.

Vierailija

Mmmmjaah,...ylen pitkin hampain suostun hyväksymään tämän lipsahduksen ja tämän yhden kerran...

Mutta sanonpa vaan tämän ja yhden kerran, että Mummon lempilapsenlapsen valitun nimi olkoot tällä palstalla Bella.

Eiku, ja ihan oikeesti, olen vaan niinniin iloinen puolestasi

Vierailija

Jospa keskusteltaisiin välillä itse aiheesta...

Kerran alaikäisenä katselin tv:sta Alfred Hitchkockin "Psyko".
Olin yksin kotona, vanhemmat kylässä, isosisko riijuulla.
Selkäpiitäni karmii vieläkin elokuvan loppukohtaus, joka oli yksinäiselle alaikäiselle pojalle tosi järkky juttu!

Vierailija

Hans Lankar kirjoitti:

Kerran alaikäisenä katselin tv:sta Alfred Hitchkockin "Psyko". Olin yksin kotona, vanhemmat kylässä, isosisko riijuulla.

Itsekin tuosta Psykosta menetin pikkunassikkana yöuneni.

Selkäpiitäni karmii vieläkin elokuvan loppukohtaus, joka oli yksinäiselle alaikäiselle pojalle tosi järkky juttu!

Kyllähän se Anthony Perkinsin mielipuolinen ilme oli omanlaisensa ahdistava kokemus, silloin vaahtosammuttimen kokoisen. Mieleen jäivät myös suihkukohtaus ja porraskohtaus, vieläkin aika shokeeraavan nasevia ovat nuo.

Vierailija
Hans Lankar
Jospa keskusteltaisiin välillä itse aiheesta...

No, jopas karkasi käsistä, oikeassa olet.

Taannoin 70-luvulla kun olin vielä nuorempi kuin nyt tuli töllöstä sarja nimeltään Yöjuttu. Muistaneeko joku? Sitä ei voinut katsoa muuten kuin sohvan takaa varovasti yhdellä silmällä kurkistellen.

Kun Saw tuli levitykseen pari? vuotta sitten katsoin sen yhden kerran ja kokemus oli minulle karmiva/ällöttävä. Vieläkään en ole varma kumpiko tunne on enemmän pinnalla.

Aikoinaan kun katsoin Alienin ensimmäisen kerran olin kertakaikkisen mykistynyt.

Bella tykkäisi kauhuelokuvista. Löytyisikö vinkkejä sellaisiin joita kannattaa katsoa?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Balthasar
Mamma on hellittelynimi jota käytän parisuhteessamme.

Aika pervoa.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Balthasar
Ei tule toistumaan. Arvaapa oliko Bella hiukkapikkaisen otettu tuosta... Suukonkin sain, kiitos Mummon.

Teidän kahden jutuista saa sokerimyrkytyksen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat