Haluaisitko kuulla JUMALAN sanan?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jumalan sana on ihmeellinen ja rakentava asia elämässä!
Aivan samoin kuin tietokoneen ohjelmakoodi, Jumalan sana rakentaa koko ihmiselämän... Enkä tarkoita PELKÄSTÄÄN Raamattua, vaan jokaista sanaa, joka ELÄVÄN Jumalan suusta lähtee. Ja mitä hienompi ohjelma, sitä kalliimpi koodaaja, ja Jos itse Kristus pääsee koodaan sut, susta tulee kallis "astia ja ohjelma"...

Itse sain juuri uskon tupakkilakkoon! Se lopetanko kokonaan, jää nähtäväksi... Mutta paljon piti lukea Raamattua, ja erityisesti Pietarin kirje oli apuna himoista kieltäytymisessä, sehän on suorastaan Jumalan VAATIMUS, ei mikään turha kiusailu... "Petollisten himojensa vuoksi tuhon oma" - sanoi joku Raamatun kirjoitus ihmisestä, ja himo on portti synttiin, joka on tie KUOLEMAAN!

Jos haluatte nähdä sen mikä sana minulle on annettu juuri nyt: Himot ja Tarpeet ovat niitä asioita, jotka sitovat meidät tähän maanpäälliseen ja materiaaliseen maailmaan - ellei niitä olisi, emme olisi tänne 3. alimmalle tasolle syntyneetkään! Ainoastaan Tuonela, ja varsinainen perustus on alempana... Siksi on pelottavaa luopua himoista, jos tekee sen omassa voimassaan, ja oman voiman tunteen pönkittämiseksi, koska se vie elämänilon! Mutta jos Kristuksen avulla voitat himosi ja syntisi, saat tilalle jotain PARASTA, komparatiivi skipattu...

Kommentit (6)

Vierailija

Kukaan uskova ei ole minulle vielä tähän mennessä vastannut kysymykseeni siitä millä tavalla jumalat tai henkiolennot yleensäkin välittävät tietoa uskoville. Kuulevatko uskovat ääniä tai näkevätkö näkyjä? Unessa ehkä? Onko ilmassa jokin haju tai tuoksu? Tuleeko uskovan päähän jokin yllättävä ajatus? Ilmestyykö paperille tai johonkin muualle salaperäistä kirjoitusta? Käytetäänkö viestien vastaanottoon joitain muita fyysisiä laitteita? Kertooko joku muu henkilö viestin? Mistä hän on saanyt sen tietoonsa?

Vierailija

Kerro minulle Agison mikä tyhjä aukko sinulla oli päässäsi, joka jumalan sanalla piti täyttää ennen kuin osasit elää?

Niin, toisaalta asia ei kyllä millään tavalla minulle kuulu, uskot sitten vaikka puhelinpylvääseen. Minkä ihmeen takia kuitenkin uskoasi julistat tiedepalstalla? Tänne kuuluvat ne jotka "uskovat" (näin varmasti sanoisit) tieteeseen eivät ne, jotka uskovat herran sanaan, he kuuluvat jonnekin muualle. Kierrä puolestani vaikka ovelta ovelle saarnaamassa mutta älä jumalauta täällä julista!!

Palstaa vuosia seuranneena olen huomannut kuinka tänne on pesiytynyt pieni mutta fanaattinen uskonveljien ryhmä. Mutta ei heidän jutuillensa jaksa tiettyä pistettä kauemmin nauraa. Lopettakaa!!

Vierailija

Agisonin jumalan sanaa on kuultu mielestäni jo riittävästi, mitäs mieltä muut on, sopisivatko akin jutut paremmin johonkin muuhun foorumiin.

Vierailija

Tähän paikkaan on irvittävä, koska sellainen on luontoni.

Mitäs se jumala sanois, jos se jotain yleensäkään sanois?

Jos olet päättänyt alkaa uskomaan tupakkalakkoon, niin voisi kysyä, loppuiko jo raamatusta paperi? Nimittäin raamatusta saa aika hyviä sätkäpapereita. Jos paperi on loppunut, ei tarvitse alkaa tupakkalakkoon... onhan piippukin jo keksitty, siirry siihen.

Minä uskon mieluusti musiikkiin. Sen ihmeellinen voima tekee tyhjän täydeksi, poistaa jopa yksinäisyyden, antaa iloa ja aiheuttaa inspiraatioita. Miksi pitäisi uskoa jumalaannne? Siihen ei kukaan ole antanut vastausta, etkä sitä taida sinäkään kyetä antamaan. Jumalasta on helppo puhua, mutta eikö kaikki se kuulu enemmänkin raamattupiireihin, ei niinkään tiede -aiheen piiriin.

Jos se jumalasi puhuu, voin kyllä kuunnella, kiitos mielelläni. Mutta jos se puhe on jo tuttua jorinaa " raamattu sanoo näin "... se ei ole jumalan sanaa eikä sitä litaniaa jaksa kuunnella vanha erkkikään, minusta nyt puhumattakaan.

Ilman pilkkaa: Oletko kuullut, tapahtuipa eräänä päivänä. Ihminen loi jumalan kuvakseen, alistaakseen sillä hölmömpiään ja narratakseen muita sillä valtaansa. Aamen, tai ugh, se ja sama, että se siitä ja sen kestävyydestä.

Vierailija
Minä
Miksi pitäisi uskoa jumalaanne?



Ei kai jumalaan uskomisessa ole mitään vikaa, homma menee överiksi vasta kun pitää vakuuttaa itselleen asia jonkun kirjan avulla, varsinkin jos tarinat eivät vastaa todellisuutta.

Vierailija
fenomenologi
Minä
Miksi pitäisi uskoa jumalaanne?



Ei kai jumalaan uskomisessa ole mitään vikaa, homma menee överiksi vasta kun pitää vakuuttaa itselleen asia jonkun kirjan avulla, varsinkin jos tarinat eivät vastaa todellisuutta.



Silloinhan kyseessä on demedikalisoitu psykoosi, johon ei saa puuttua, sillä hyvät tavat vaativat suvaitsemaan hörhöjä, riippumatta siitä mitä he vaativat itseltänsä tai muilta.

Jos väität muuta olet suvaitsematon rasisti etkä pysty käsittämään toisen kulttuurin monivuosisataista tietoa.

Ja se tieto on hyvästä, et vain ole vielä ymmärtänyt mitä hyötyä naisten sukupuolielinten silpomisesta tai aviorikoksen tekijän kivittämisestä on.

Ei siihen saa puuttua, lahjoita mieluummin vuohi teurastettavaksi.

Uusimmat

Suosituimmat