Nykypolitiikkaa...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niinistö: Suomi elää leveämmin kuin on varaa.
Vanhanen: Nostetaan eläkeikää.
Niinistö: Ei se auta nyt, kun kohta on työttömyysaste 20%.
Vanhanen: Lamaan olemme syöksymässä, silloin pitää tehdä tällaisia feikkipäätöksiä. Sitten kun tulee tiukka tilanne, niin voimme joustaa tässä hallituksen hyväksymisessä eläkeasiassa.
Niinistö: Mutta kun minun kannattajani menettävät rahaa tässä asiassa.
Vanhanen: Ei se ole pointti. Haluavatko kannattajasi olla kingejä Suomessa vai haluavatko he olla pikkutekijöitä maailmanmarkkinoilla.
Niinistö: No joo, hiekkalaatikon kunkkuna olo on niille betreille parasta, eiköhän oteta taas.

Kommentit (7)

Vierailija

Vasemmisto on vasemmalla, oikeisto oikealla ja keskustalaiset siinä keskellä. Voi kettu.
Kootaan natsit ja kommarit kasaan, kaivakoon haudan, joukkohaudan, minä ammun. Aloitetaan Saksasta, politiikan hautausmaasta. Ollaan globaaleja, tapetaan kusipäät ja eletään ja tutkitaan! Häh? Ken on mukana? Vittupäät hengiltä.
Kaikki laiset ja mentalistit, minä painan liipaisinta.
Kaivakoon hautansa. *****.
Poliitikoille kuuri terveysasemalta ja virkamiehet poliklinikalle nivelhoitoon ja röntgeniin.
Tästä lisää selvinpäin.

Vierailija

bob taitaa olla nykyhallintoa lähellä oleva provokaattori.
Luulisi sentään tieteenharrastajien tajuavan, miten maata johdetaan. Johdolla näyttää olevan jalat irti maanpinnasta.

Menetin juuri työpaikkani ja asuntoni.

Vierailija

Sorry, ei ollut sulle henkkoht, mulla on ollut selkä aivan törkeän kipeä, uneksin aamulla puoliunessa natsien teloittamisesta noin esimerkinomaisesti. Vihaan natseja. Ja muita kusipäitä.
Nykypolitiikasta, poliitikolla on agenda kuten Sinullakin. Onko se Hänen syy että sinulle käy kuten käy.
Miksi Sinä et ole poliitikko? Oletko Sinä poliitikko?
Tiede?
Yksi kysymys, toinen ja kolmas, päätelmä spekulaatio teoria; kuka pelkää en minä.

Voi maa.

Toope
Seuraa 
Viestejä23172
Liittynyt23.7.2006
bob
Sorry, ei ollut sulle henkkoht, mulla on ollut selkä aivan törkeän kipeä, uneksin aamulla puoliunessa natsien teloittamisesta noin esimerkinomaisesti. Vihaan natseja. Ja muita kusipäitä.

Ymmärrän. Natsit vaivaavat minuakin unissani. Saatanat! Eivät vaan jätä rauhaan.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
Toope
bob

Ymmärrän. Natsit vaivaavat minuakin unissani. Saatanat! Eivät vaan jätä rauhaan.

Se ei ollut uni, vaan unelma. Kansallissosialismin kehdosta nykynatsit kaivamaan kuoppa itselleen, henkilöllissosialistisessa hengessä, und guten abend mein freund.

Pahaa tehdään kun hyvät eivät tee mitään, eli jättävät tekemättä, miten se meni.

Olis aika uskovaista teloittaa natsipaskat ja muut fundamentalistit ynnä jumittajat samantien, saisi ne koottua siihen kuopan ääreen mikäli löytäisi jostain aatetoverin ja sen kaverin ja auktoriteettia riittävästi.

Vierailija
TPa

Menetin juuri työpaikkani ja asuntoni.

Kuinka juuri ?

Jos toimit nopeasti oikein, niin tienaat n. 3-5 tonnia enemmän.

On äärimmäisen tärkeää hoitaa lopetus oikein. Konkreettiset asiat ovat esim:

- lomaraha rahana vai vapaana
- lopputilin ennakonpidätysprosentti
- kotikunta ja kotimaa ennen viimeistä tiliä
- puolison asema
- työnantajan edut esim liikuntasetelit ja hammashoito
- lasten päivähoitomaksujen määräytyminen
- erikoistilanteet esim isyysloma, sairasloma, työsuhdeauto jne pitää optimoida tähän tilanteeseen

Kokeneet sosiaalipummit tietävät, että nämä vaikuttaa erinäisiin tukiin yli 6kk päähän. Amatööri ei voi mitenkään hallita äärimmäisen monimutkaista kokonaisuutta.

Haluan 33% korvauksen siitä potista, minkä tienaat neuvojeni avulla. Monet valinnat on tehtävä heti.

Systeemi on tehty tahallaan monimutkaiseksi, jotta päättäjien omat kaverit voi tienata muiden kustannuksella.

sigfrid
Seuraa 
Viestejä8692
Liittynyt20.7.2007
bob
Toope
bob

Se ei ollut uni, vaan unelma. Kansallissosialismin kehdosta nykynatsit kaivamaan kuoppa itselleen, henkilöllissosialistisessa hengessä, und guten abend mein freund.

Pahaa tehdään kun hyvät eivät tee mitään, eli jättävät tekemättä, miten se meni.

Olis aika uskovaista teloittaa natsipaskat ja muut fundamentalistit ynnä jumittajat samantien, saisi ne koottua siihen kuopan ääreen mikäli löytäisi jostain aatetoverin ja sen kaverin ja auktoriteettia riittävästi.

Hyvien ja pyhien viha on aina oikeutettua.

Takuutestattu suomalainen. Aboriginaali Finlandian asukas.

Blogi: http://terheninenmaa.blogspot.fi

Uusimmat

Suosituimmat