Terävää yhteiskuntakritiikkiä nelosella

Seuraa 
Viestejä8692
Liittynyt20.7.2007

Eilen tuli mielenkiintoinen ohjelma, jossa joku mäntsäläläispariskunta esitti terävää yhteiskuntakritiikkiä. Paras ohjelma sitten jenkkien kriittisen Soap-sarjan jälkeen. Viisi tähteä.

Takuutestattu suomalainen. Aboriginaali Finlandian asukas.

Blogi: http://terheninenmaa.blogspot.fi

Sivut

Kommentit (16)

Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665
Liittynyt7.8.2007

Äänestä maksullisella tekstiviestillä, niin he saavat jatkaa

Erityisen vaikutuksen teki perustelu "jääkauden aikanakaan ei ollut autoja ja silti ilmasto muuttui".

sigfrid
Eilen tuli mielenkiintoinen ohjelma, jossa joku mäntsäläläispariskunta esitti terävää yhteiskuntakritiikkiä. Paras ohjelma sitten jenkkien kriittisen Soap-sarjan jälkeen. Viisi tähteä.
Vierailija
Denzil Dexter

Erityisen vaikutuksen teki perustelu "jääkauden aikanakaan ei ollut autoja ja silti ilmasto muuttui".

.. aina toisinaan sitä muistaa, miks ei televiisoria enää jaksa paljoa kattella

sigfrid
Seuraa 
Viestejä8692
Liittynyt20.7.2007
Dr Lazer
Denzil Dexter

.. aina toisinaan sitä muistaa, miks ei televiisoria enää jaksa paljoa kattella

Mäntsäläläinen ohjema parodioi reality-sarjoja, kerron jos kukaan ei ole huomannut. Siinä sivussa vähän v..llaan.

Minulla TV:n katsominen on melkein nollassa, johtuen juuri näistä aidoista realityista. Ja myös nyt säälittävistä show-ohjelmista. Mikko Kivistä kävi lauantaina sääliksi, mies yritti olla pirtsakka yhdessä typerimmistä uusio-ohjelmista. Jopa näyttelijä näytti tympääntyneeltä.

Vierailija

Katsoin itekki.. oli mielenkiintonen kyllä
TV sai just vähän lisäarvoa minkä se on tässä parissa vuodessa ehtiny melkein kokonaan menettää.

Epäilin kyllä jo heti alussa noita "tyhmä nainen" lausahduksia kun Nina kävi nakkamassa vähän settiä aamuteeveessä. Tuntuu (itse päiväkotiasiaan kantaa ottamatta) että Suomalaisessa kulttuurissa ihmiset heti pistetään idiootti -kategoriaan jos vähäänkään erottuvat muista.

Ehdottomasti lisää jaksoja.

Vierailija

Olisin melko hämmästynyt, jos noin ylitsevuotavan itserakkailla ihmisillä on ystäviä. Mikkonen on suorastaan häkellyttävän täynnä itseään, ainoa tuotakin merkillisempi asia on se, että on onnistunut löytämään vaimon, joka on Mikkosesta samaa mieltä kuin hän itse.

Muutenhan on se ja sama, mitä nuo kaksi ovat mieltä milloin mistäkin. Kyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu. Ja Nelonen kerää rahat.

Vierailija
HalfNelson
Olisin melko hämmästynyt, jos noin ylitsevuotavan itserakkailla ihmisillä on ystäviä. Mikkonen on suorastaan häkellyttävän täynnä itseään, ainoa tuotakin merkillisempi asia on se, että on onnistunut löytämään vaimon, joka on Mikkosesta samaa mieltä kuin hän itse.

Muutenhan on se ja sama, mitä nuo kaksi ovat mieltä milloin mistäkin. Kyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu. Ja Nelonen kerää rahat.

Onneksi ne rahat tulee vähän asiallisimmista ohjelmista... "Reikä seinässä" -.-

Mut jooh, noin kärkevien ihmisten voi olla hankala löytää ystäviä, aina sanovat viimesen sanan... mut täynnä itseään? Enpä tiedä, enemmänkin vain hyvä itsetunto. Ainaki mitä ne ehti selittää kertoi vain sen että he tietävät paikkansa... sellaiset ihmiset eivät voi olla itseään täynnä.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Ohjelma on katsottavissa Nelosen NettiTV:stä
http://www.nelonen.fi/nettitv/default.a ... &vidType=0

Kuinka kauan kärkeviä mielipiteitä riittää? Tuossa tuli jo aika paljon.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

sigfrid
Seuraa 
Viestejä8692
Liittynyt20.7.2007

Mielipiteiden kärkevyys... ystävyys...onni. Hmm. Miten asiat yhdistyvät ja miksi? Ajatellaanpa kahta mallityyppiä. Pentti Linkola, huippuälykäs erakko, joka antaa kärkeviä lausintoja. Sillan alla asustava Arska, jonka aivot ovat siinä määrin tenun polttamat, että jo sanojen muodstaminen tuottaa ongelmia, ympärillä joukko ystäviä kuolemaan asti. Jokainen voi itse keksiä lisää tyyppejä ja miettiä mikä on ystävyydessä arvokasta mikä ei.

Vierailija

Kaikilla ihmisillä on aina oma tehtävänsä, yhteiskunnassa ja vaikka siinä kaveriporukassa.
Kaikesta mitä teet joutuu maksamaan jonku hinnan... alat uraäidiksi, luovut ajanvietosta lasten kanssa jne.
Alat näyttelijäksi ja saat tehtyä viihdettä muille, sillä hinnalla että saat paskan palkan ja jää vähän aikaa mihinkään muuhun.

Nuo ei siis oo huonoja juttuja, ainakaan itse henkilölle koska luultavasti ovat itse valinneet tiensä, Mikkoset myös.

Vierailija

Timo T.A sivalsi varsin osuvasti Tarja Halosta ja suomalaista äärivasemmistoa sekä ilmastonmuutoshihhulien joukkoa kommenteillaan. Ei ihme että "edistykselliset" kihisevät kiukuissaan.

Vierailija

Kissa, kakarat ja pyykkivasu ja hiton viisas ukko ja naisilla on kolme vaihetta : torttu, harppu ja korppu. Niin ja velkaa kurkihirteen saakka. Miten heillä on varaa noin moneen lehteen?

Ne muuten asuu Myrskylässä kertoi hevosmiesten tietotoimisto.

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Mun mielestä mikkoset on ihan asiallisia. Televisiosta tulee liikaa asiattomuutta niin hyvä että joku on asiallinen ohjelma.

Näin on. Tuollaisia rehtejä suoraselkäisiä republikaaniperheitä saisi olla Suomessa enemmän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat