Mihin uskoa Jumalaan tarvitaan?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hebr. 11:6

6. Ilman uskoa ei kuitenkaan kukaan ole Jumalan mielen mukainen. Sen, joka astuu Jumalan eteen, täytyy uskoa, että Jumala on olemassa ja että hän kerran palkitsee ne, jotka etsivät häntä.

Palkinnon tähden!

Kommentit (4)

Vierailija

Uskonto on saatu hämmentämään ihmisiä tehokkaasti. Luulemme olevamme aine-olentoja, mutta kun tutkii asioita tajuaa, että olemme energiaa. Meidän mielemme on saatu vangittua tähän viiden aistin koppiin, josta sitten luulemme pääsevämme taivaaseen ?
Se mitä näemme silmillämme (tai muilla aisteillamme) on arviolta 0.001% siitä kaikkeudesta ,joka on.
Meidän vierellämme on jatkuvasti maailmoja olentoineen, jotka ovat eri "taajuudella" kuin meidän maailmamme.
Meidän ruumiimme ei ole oikeastaan muuta kuin supertehokas tietokone, joka purkaa meille lähetettävän lähetyksen (energian) meille "näkyvään" muotoon.
Ei ole muuta kuin tietoisuus ,jonka osa mekin olemme.
Tietoisuus =Jumala=Rakkaus.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Esim. turismiin. Jotkut krääsäkauppiaat vanhojen kirkkojen ympärillä tarvitsevat joidenkin ihmisten uskoa jumalaan, että nuo jotkut tekisivät kirkkoja ja koristeita, joita jotkut sitten tulisivat katsomaan, jolloin nämä kauppiaat saavat krääsää kaupaksi.

Se on ainakin selkeä tarve uskolle jumalaan.

Laajemmassa mittakaavassa jotkin kaupungit ja valtiot tarvitsevat jumaluskoa samaan tarkoitukseen. Eli rahastamiseen siis.

Ja tuota tuota...

Kirkko työllistää koko joukon ihmisiä, ja näiden ihmisten palkka maksetaan joidenkin uskolla... osa maksajista tietenkin on mukana vain tradition vuoksi, mutta uskosta se traditiokin ponnistaa.

Eli rahan tienaamiseen sitä tarvitaan.

Entäs muuta...

Ei hitto. Vaikka kuinka mietin niin ei tule muuta mieleen.

Tai no jos vaikka laivan kylkeen tulisi reikä ja uskovainen tukkisi sen lyömällä krusifiksin tulpaksi, niin siinä olisi usko taas kerran ollut paikallaan.

Tuommoisia tarpeita voi löytää, jos oikein päätään vaivaa.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Minä ite olen jumala. Jumalaa ei ole olemassa. Jumala pitää kehittää ja rakentaa paremmin. Jumala ei tee mitään eikä hoida mitään. Te olette jumala niin kuin minäkin. Jokainen on itsensä jumala. Jos jumala tulee tekemään mulle ruokaa niin uskon siihen.

Uusimmat

Suosituimmat