SHAKKI-Ilmestyskirjan Pedon 7+1 päätä!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Vaikken olekaan ihan 17. desimetriä, katson hyväksi tuoda sen, minkä enkeli minulle kertoi, ilmestykirjan pedon päistä...
Ilm:17
8: Peto, jonka näit on ollut, mutta nyt sitä ei ole. Se tulee vielä nousemaan syvyydestä, mutta lopulta se joutuu Tuhon omaksi. Ne maan asukkaat, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna elämän kirjaan, hämmästyvät pedon nähdessään, sillä vaikka se on ollut ja mennyt, se on vielä tuleva.
9: Tässä tarvitaan ymmärrystä(0) ja viisautta(5). Seitsemän päätä tarkoittaa seitsemää vuorta, joilla nainen istuu. Myös kuninkaita on seitsemän.
10: Viisi näistä on jo poissa, kuudes on vallassa. Yksi ei vielä ole tullut, ja kun hän tulee, hänen on määrä hallita vain vähän aikaa.
11: Peto itse - se, joka on ollut mutta jota ei enää ole - on kahdeksas kuningas ja samalla yksi noista seitsemästä. Se joutuu tuhon omaksi.

SHAKKIPELI!:
4 bittiä menee määrittää kaikki shakkinapit, mutta 5. on nk. haamubitti, se tarkoittaa, ettet voi edes yrittää lyödä nappia, tulematta itse lyödyksi... Tälläistä lälläripeliä eräät ruotsalaiset shakinpelaajat tiettävästi harjoittavat
Homo Haamu voi hyökätä minkä tahansa napin kimppuun, mutta siis poistetaan välittömästi...

6. bitti, joka NYT vaikuttaa maailmassa on nk. terroristibitti, ja tarkoittaa, että jos se yksin on ylhäällä jonkin napin 4 bittin kanssa, molemmat aina poistetaan, sekä lyöjä, että lyöty... Tämän näette hallitsevan nykyään, koskapa molemmat taistelijat AINA poistetaan taistelukentältä, mitä sitten yrittävätkin, ja vaikka kuinka hyöggäilisivät... Matti Saari ja Auvisen Pekka, olivat tälläisiä, ja hyökkäsivät hiukan oudosti omien nappujen kimppuun... Sillä oli kiire seuraavaan luokkaan... Terroristit rulettavat maailmaa, kunnes tulee TERMINAATTORI!

Jos 6. bitin kanssa vaikutta 5. bitti, se tarkoittaa, että mikään tavallinen nappi ei pärjää, vaikkapa pääsisi ensin hyökkäämään... TERMINAATTORI!
7. PÄÄ=>BITTI? Harmaa bitti, molemmat voivat liikutella näitä nappeja, ja kun 6+5. bitti tulee täyteen molempien ollessa TERMINAATTOREJA, muut nollataan six, kunnes nousevat takas haamuiksi=>terroristeiksi=>terminaattoreiksi...

Näin unta harmaaihoisista naisista viime yönä, aika kaamee väri! Harmaa on aika omituinen nappi, sillä voi lyödä molempien mustia/valkoisia nappuja, ja molemmat voivat sitä liikuttaa... Tässäkin luokassa samoin täytyy kasvaa tavallisesta napista ensin haamuksi=>terroristiksi=>terminaattoriksi, lyömisien kautta...

8. peto itse on sellainen, joka voi liikkua ihan miten tahansa, ja sitä totisesti pikashakissa monet käyttävät, vaikkapa se klassisen shakin arvoturnauksissa ei olekaan sallittu...

Tämä on ilmestyskirjan pedon kaikki 7+1-päätä...

Sitten 10 sarvea? Ne ovat sen logiikkaa, joka on yksinkertaisesti sitä, että halvempi kannattaa uhrata kalliimmasta ja että tietty lukumäärä yhden napin kimpussa tuo voiton, jos nappien yhdistelmähyökkäys on sopiva!

Mutta siis Jumalan Karitsa ja Portto voittavat nämä kaikki... Jumalasta en tiedä, onko hän voitto vai tappio, se jää nähtäväksi...

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat