Tyttöjen määrä räjähtämässä käsiin

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eikö kukaan ole huomannut?
Ihan sama, minkä nettisivun, lehden tahi TV kanavan avaat; aina sama juttu.
Toimittaja on ämmä!

Yhteiskunnat naisistuvat!

Totuus on, että ämmä=pillu=idiootti=munankipeä reikä!

Se siitä teidän "tieteestä"!

HOMOT!!!!!!!!!!

Kommentit (9)

Vierailija

Toimittaja on ämmä!

Totuus on, että ämmä=pillu=idiootti=munankipeä reikä!

HOMOT!!!!!!!!!!

Vierailija

Meillä on yhteiskunnassa paljon turhia rajoitteita ja säännöksiä. Kuinka suuri prosentti näistä on naisten keksimiä ja päättämiä? Veikkaan että aika iso prosentti. Ennen oli asiat paremmin, kun naisia ei päästetty mukaan päättämään tärkeistä asioista.

Vierailija
leoric
Meillä on yhteiskunnassa paljon turhia rajoitteita ja säännöksiä. Kuinka suuri prosentti näistä on naisten keksimiä ja päättämiä? Veikkaan että aika iso prosentti. Ennen oli asiat paremmin, kun naisia ei päästetty mukaan päättämään tärkeistä asioista.

Kääntykää islamisteiksi, he sentään osaavat laittaa naiset sekä huntuihin että hellan ja nyrkin väliin parhaita suomalaisia perinteitä noudattaen.

Vierailija

Ei (mihinkään) asiaan ole tarvis sekoittaa uskontoja. Uskonnot sisältävät myös tolkuttomat määrät näitä turhia ja järjettömiä rajoitteita.

Vierailija
Fenrir
Toimittaja on ämmä!

Totuus on, että ämmä=zzzzz=idiootti=munankipeä reikä!

HOMOT!!!!!!!!!!

Miehet eivät tykkää niistä hommista, eivätkä katso "pääsevänsä toteuttamaan itseään" niissä!

Vierailija
leoric

Miesasialiike vois vaihteks kehitellä jonkun uskonnon tai aatteen joka perustuis sellaiseen utopiaan, joka palvelis vain ja ainoastaan sinkkumiehiä ja vieläpä nuorehkoja ja sellaisia, jotka ei tarvitse mitään sairaanhoitoa tai muitakaan palveluita, esmes ravitsemus-, siivous-, tms.

Mulle ei ihan ykskaks tule mieleen ainuttakaan turhaa rajoitetta, joka haittais tolkullisen aikuisen ihmisen elämistä. Lapsia toki monet rajoitteet häiritsee ja etenkin jos sattuu olemaan kyseessä joku maaninen tai muuten ylivilkas tjms. ja on hirvee hinku tehdä "kaikkee jännää".

Oon itte pikkusiskona joutunut huolehtimaan veljestä, jolla ei aina pelittänyt ihan niinkuin olis pitänyt. En mä sitä lapsena osannut ajatella minään muuna kuin välttämättömänä itsestäänselvyytenä että se olin minä, jonka piti kulkea perässä ja pelastaa milloin mistäkin.. nyt aikuisena ja vanhemmiten etenkin oon sitä mieltä että joku aikuinen holhooja olis ollut pakollinen ja mä oisin saanut elää omaa elämääni joka on mun.

Aina ennenhän kohloihin pojankoltiaisiin on joutunut sitoutumaan yksi tai useampi naispuolinen ja joskus miespuolisiakin. Ideaalitilanne olis että kukin oppii itse kaiken ja kukin myös huolehtii itse itsestään. Ei tarvittais mitään sääntöjä jos porukka olis tasalaatuista. Niin vaan käytännössä on että osa populaatiosta tarvitsee itsensä ulkopuolisia sääntöjä ja melkoisen joukon ihmisiä valvomaan sääntöjä ja toimimaan tehtävissä, joiden avulla ylläpidetään kuria ja järjestystä.

Näin aikuisiällä ja nykyaikana muutenkin on upeaa kun ei tarvitse sivilihenkilönä uhrata omaa aikaansa ja energiaansa kellekkän pöhlälle miespuoliselle. Jos tulee ongelmia miesten kanssa niin voi soittaa poliisit ja se on siinä. Upeeta.
Niin ei olis jos naiset ei olis mukana päätöksenteossa.

Enkä mä oo sanonut etteikö naisissakin ole tolkuttomia kohloja. On toki. Olen itsekin joskus. Onneks kenenkään ei tarvitse uhrautua minunkaan vuokseni kun on olemassa paljon tarkkoja sääntöjä ja ammattilaiset hoitamassa asiat.
Yleinen ja yhtäläinen etuhan se on että on hyvin järjestäytynyt yhteiskunta.

Aika paradoksaalista se että kaikkein pahimmat tunarit valittaa eniten systeemistä, joka on olemassa nimenomaan heitä varten.. Tosi koomista.. Eihän täydessä ymmärryksessä oleva järkevä ihminen sääntöjä tarvitse kun ei hänellä ole mitään tarvetta rikkoa niitä. "Tyhmiä" ja kakaroita vartenhan ne on.

Vierailija
Fenrir

Ookko isältäs oppinut? Kotoa perittyä vitutusta kun ei voikkaan olla herra ja hidalko pelkän sukupuolensa ansiosta? Varmaan monelle urospuoliselle kova paikka nykyään kun miehet on tottuneet kukkoilemaan ja pahimmillaan kyykyttämään kotosalla oman äiteen ja ehkä oman naiskumppaninkin. Tämänpäivän lait velvoittaa poliisit nostamaan kanteen perheväkivaltatapauksissa siitäkin huolimatta ettei väkivallan uhriksi joutunut uskalla tai muuten sitä itse halua tehdä.

Miehillä on todella vähän enää vallankäytöllisessä kontekstissa mahdollisuuksia pullistella fyysisen vomansa kanssa väkivaltaisesti käyttäytyen.

Alkaakin olla jo niin ahtaalle ajettu nämät väkivaltaiset öyhöttäjät että heidän ainoa vaihtoehtonsa purkaa omaa väkivaltaisuuttaan on tappaa lopuksi itsensä?
Hm.. Noinkohan se on?
Jos/kun on täysikäinen ja vastuussa teoistaan, ei kertakaikkiaan voi käyttäytyä muita kohtaan ylimielisesti, ei voi kiusata, ei voi kyykyttää, ei voi alistaa, ei mitään. On pakko olla kunnolla. On pakko olla sosiaalinen. On pakko kunnioittaa muitakin kuin itseään. On pakko arvostaa muita, jne.

Jos ei hyväksy näitä perussääntöjä ja käyttäytyy epäsosiaalisesti muita häiriten tai vahingoittaen se = poliisi tai sosiaali- ja terveystoimi puuttuu asioihin ja häirikkö päätyy jonkun instanssin holhoukseen.

Tyhmyys on uudistuva luonnonvara ja aina riittää kongnitiivisesti lahjattomia, joille ei koskaan valkene se miks pitäis olla kunnolla. Ah.. minä tykkään ulkoistetusta väkivaltakoneistosta, joka takaa mulle oman elämän ja itsenäisyyden. Olletikin valtaosa ihmisistä on kanssani jetsulleen samaa mieltä ja uneksiahan aina voi että kaikki edes jotenkin ymmärtäis mistä siinä perimmältään on kyse että ihmisyytä arvostetaan ylipäätään riippumatta yksilöllisistä mieltymyksistä tai vastenmielisyyksistä.

Vierailija
Fenrir
Toimittaja on ämmä!

HOMOT!!!!!!!!!!

Ai, onko toimittaminen tiedettä? Enpäs tiennytkään.

Mutta yhteiskunta naisistuu kaiketi sen vuoksi että kilpailun pahentuessa meillä ei ole enää varaa huolehtia siitä että idiootit ja keharit saavat suojatyöpaikkoja. Tämän vuoksi hommiin valitaan sellaisia jotka oikeasti tekevätkin jotain.

JOS miehet olisivat niin perkeleen ihmeellisiä ja iki-ihania kuin tälläkin foorumilla jaksetaan toitottaa sataan kertaan joka saatanan päivä, niin sittenhän heillä/teillä ei olisi mitään pelättävää naisten taholta. Olisitte puolijumalia, johtaja-ainesta ja niin ylimaallisen päteviä ja mahtavia ettei yhdelläkään reiällä varustetulla ihmisellä olisi mitään asiaa teidän kekkereihinne.

Miehet ovat ilmeisesti köykäisiksi osoittautuneet, uhossa on ollut enemmän pelkkää pierua mukana kuin varsinaista pontta ja voimaa. Ei suuret puheet suuta halkaise, sanoivat ämmätkin ennenvanhaan.

- Ei muuten mutta jotenkin olen tänään allerginen iänikuiselle "naiset on kamalia byääh" -paskanjauhannalle. Olisi parempi kai vältellä tiettyjä otsikoita ja tiettyjä tyyppejä (täytynee alkaa pitää jotain idioottilistaa sen varalta).

Oli muuten telkussa eilen ohjelma 50-luvulta, Matka mustien maanosaan. Siinä selostaja esitteli "neekereiden" toimia Afrikassa ja muisti aina mainita että naiset tekevät kaikki hommat ja miehet kököttävät keskenään puhellen, niinkuin tulee ollakin. Heh heh kun olikin v-tun hauska juttu. Mutta oli miten oli, haluaako suomalainen mies tosiaan olla 50-lukulaiseen "rytmiä veressä" mustaihoiseen mieheen verrattava aikaansaamaton turhanpuhuja? Jos se pännii että naiset omivat kaikki työt, tehkää jotain, älkääkä vikiskö netissä. Osoittakaa kyvykkyytenne.

Uusimmat

Suosituimmat