Åke Blomqvistin mainos. Saanko luvan? Et.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tuo Åke Blomqvistin mainos on todella syvältä persereiästä, koska jos hiiri edes vahingossa kulkee sen mainoksen yli, techno-housen kuunteluun viritetyt PA-kamat alkavat kirkumaan diskanteilla tuota Åken mielestä rytmikästä suomalaista paskamusiikkia, jossa rytmistä ei ole hevon paskan tietoakaan. Rummut, bassot ja koko alapää on jätetty ilmeisesti Åken toivomuksesta pois, koska Åke:lla on oma visionsa siitä, miten luista persettä tulisi renkuttaa yksitoikkoisesti puolelta toiselle.

Kuten olen jo aiemminkin todennut, Åken kannattaisi tehdä opintomatka suuremman maailman äärille, ja mennä johonkin yökerhoon katsomaan, miten joku ammattipalkattu uskomattoman kaunis latino-nainen nytkyttää ja pyörittää vartaloaan yliseksikkäästi techno-housen tahdissa.

By to way: Jos ne latino-naiset, tai olkoon. Kuitenkin toivoisin, että tältä sivustolta kiellettäisiin mainokset, jossa vain hiiren ylikuljettaminen mainostaulun ohi avaa välittömästi jonkin esimerkiksi äänikanavan, että koska hiiri liikkuu tämän mainoksen yli, tämä asiakas on varmaan kiinnostunut Minun, Åken luisen perseen heiluttamisen katselemisesta suomalaisen paskamusiikin keralla.

Ei se niin ole, arvoisat mainostajat. Ensin hiiri viedään vaikka tässä Åken mainoksessa mainoksen päälle, ja klikataan hiiren vasempana nappia. Senkin jälkeen olisi vielä hyvä tulla ikkuna, jossa varmistettaisiin: Haluatko todella kuunnella ja katsoa tätä Åke Blomqvistin mainosta? Kysymyksen oletusarvo olisi vielä hyvä olla varmuuden vuoksi EI-painikkeen päällä, ja vasta siirtämällä hiiren KYLLÄ-painikkeen päälle, ja painamalla hiiren vasenta näppäintä, niin tuo Åke alkaisi heiluttamaan luista persettään puolelta toiselle suomalainen paskamusiikin tahdissa.

Yhteenveto: Åke Blomqvistin mainos. Saanko luvan? Et. Ja pidä turpasi kiinni, ja tee jotain tähdellisempää.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

No tuossa keskusteluraamien oikeassa yläkulmassa se vaihtuva mainos, jossa Åken mainos alkaa häiritsemään heti, jos hiiren vain edes viekin sen mainosraamin yli.

Ed: laitan kuvan kohta perään, kun saan näytön kaapattua...

Vierailija

Ei näy mainos. Vaikea sanoa siis. Mutta periaatteena on, että mainosten ei pitäisi vilkkua eikä päristä. Siitä oli joku tutkimuskin, muistaako kukaan linkkiä?

Vierailija

Hetkinen. Itseäni on ärsyttänyt jo muutaman päivän verran kummallinen "virus", välistä jokin tuntematon musiikkipätkä alkaa kuulumaan kajareista täysin spontaanisti. Olin jo aikeissa formatoida kovalevyn. Voisitko kuvailla tarkemmin miltä tämä musiikki kuulostaa. Kyseistä mainosta en ole kertaakaan nähnyt.

Vierailija

Tuo ei pärjää ärsyttävyydessään Åken mainokselle, koska siinä hiiren ylivieminen käynnistää tylysti äänipiiriin toistamaan Åken omasta mielestään hyvää paskamusiikkia.

Mainostajien kannattaisi olla aliarvioimatta liian paljon kuluttajia. Väkisin syötetty ei takuuvarmasti johda toivottuun tulokseen, vaan täysin päinvastaiseen reaktioon. Tulen julistamaan tästä hetkestä iankaikkisuuteen, että Åke on täysin perseestä, ja sen voin sanoa vaikka hänelle päin näköä saman pöydän ääressä, jos on niin idiootti yrittäjä, että kuvittelee, että tuollainen pakkomainostaminen herättäisi laajempaa kiinnostusta kuluttajissa.

Kenties yksi kaikkein parhaita mainoksia oli se DNA:n mainos, jossa joku tuote saattoi maksaa satojatuhansia euroja. Ostajan mielestä melko kallista, johon myyjä heti perään lohduttaa, että elämä on.

Tuollaiset elegantilla huumorilla höystetyt mainokset painuvat kuluttajien mieliin pysyvästi. DNA pystyi siis kahdella lauseella, ja hyvällä tilannekomiikalla syöpymään jokaisen suomalaisen mieliin positiivisesti.

Sellaisesta kaikkien tulisi ottaa mallia, eikä vain huutaa kitarisat punaisena, että ME, ME ja ME, koska loppupeleissä hinta/laatu/käyttötarkoitus kuitenkin ratkaisee, mitä kuluttaja haluaa.

Ed: No se on sellaista suomalaista paskamusiikkia, jossa rummut, bassot ja yleensä koko alapää on jätetty pois. Sen kitkutuksen tahdissa sitten tuo Åke alkaa luista persettään siirtelemään puolelta toiselle. Ei se minun mielestä virus ole, vaan ihan oikea mainos, joka johtaa suoraan sylttytehtaalle, eli Åken tanssikouluun.

Vierailija
_jone_

Ed: No se on sellaista suomalaista paskamusiikkia, jossa rummut, bassot ja yleensä koko alapää on jätetty pois. Sen kitkutuksen tahdissa sitten tuo Åke alkaa luista persettään siirtelemään puolelta toiselle. Ei se minun mielestä virus ole, vaan ihan oikea mainos, joka johtaa suoraan sylttytehtaalle, eli Åken tanssikouluun.

Olen melko vakuuttunut siitä, että tuo mainos saa todellakin aikaan musiikin. En ole kuitenkaan kertaakaan tarkoituksella kohdistanut hiirtäni mainokseen. Itseasiassa voisin vannoa, jotta musiikki on alkanut kuulumaan vaikka tiede-foorumi on ollut pelkästään taustalla auki! Viimeksi herätin kämppikseni musiikin alkaessa pauhaamaan keskellä yötä.

Vierailija

Ei näy enää Åkea. Onko Åke kadonnut iäksi? Nyt äkkiä Åke takas!
- Eikä sitten helvetissä missään tapauksessa. Tai jos pitäisi valita Åke tai bushman, niin sitten ehkä...

Toope
Seuraa 
Viestejä23176
Liittynyt23.7.2006

Itselläni tanssiva Åke näkyy hetkittäin, välillä ei näy. Äärimmäisen ärsyttävä mainos. Tietäisikö joku aasintuntija, miten tuon saa poistettua, adblock firefoxissa ei auta. Muut mainokset se toki pysäyttää.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
Toope
Itselläni tanssiva Åke näkyy hetkittäin, välillä ei näy. Äärimmäisen ärsyttävä mainos. Tietäisikö joku aasintuntija, miten tuon saa poistettua, adblock firefoxissa ei auta. Muut mainokset se toki pysäyttää.

Flash pois käytöstä ja Åke menee tuppisuuksi. Samalla häviävät muutkin turhat pomppivat interaktiiviset mainokset.

Jatkossa tulen sammuttamaan kotiteatterini kun tarvetta tietokoneen äänille ei ole. Oli kyllä sen verran rasittavan kuuloista kun äänet olivat jääneet Fallout 3 session jäljiltä normaalia kovemmalle.

Toope
Seuraa 
Viestejä23176
Liittynyt23.7.2006
McRoot
Toope

Flash pois käytöstä ja Åke menee tuppisuuksi. Samalla häviävät muutkin turhat pomppivat interaktiiviset mainokset.

Olen sen verran viihteellä, että täytyy kysyä, mistäs minä sen flashin poistan käytöstä? Käyttis on Vista, vähän opettelua edelleen tämän kanssa.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Naksuttaja
Seuraa 
Viestejä1324
Liittynyt1.11.2008
Toope

Ihan merkillistä. Mulla on firefox ja adblocker, eikä mitään mainoksia missään. Okei, tuo pelit -mainos näkyy, muttei muuta.

Tämä mun adblocker on aika uusi päivitys (olisiko kuukauden vanha) joten kannattaa ehkä kokeilla päivitystä. Ainakin Åke pysyy mulla poissa ja hesarinkin nettisivujakin pystyy siedettävästi lukemaan.

Ja juuri tulleen tiedon mukaan

Toope
Tämä mun adblocker on aika uusi päivitys (olisiko kuukauden vanha) joten kannattaa ehkä kokeilla päivitystä. Ainakin Åke pysyy mulla poissa ja hesarinkin nettisivujakin pystyy siedettävästi lukemaan.

Eli mulla on xp pro, en sitten tiedä vaikuttaako ja jos niin miten.

"Hetkinen, voinko kirjoittaa tuon muistiin?" Arthur kysyi innoissaan ja etsi kynää taskustaan.
"Se on saatavilla lentoasemalla", vanhus sanoi. "Tätä on siellä telinekaupalla."
(Adams: Enimmäkseen harmiton)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat