Testamentti

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin että testamentin ajattelin nyt laatia tänne. Perkele.

Kovin paljon ei testamentattavaa ole, kuten entisajan tukkijätkät sanoivat: "kun puuhun nousee niin maahan ei jää mitään", tuo nainen jonka kanssa minä asun totesi jotta paha haju jää leijumaan. Kiitoksia vain.

Mutta testamentataan nyt tämä maallinen tomumaja.

Päästä lähdetään liikkeelle; pää on pääasia. (Tässä kohtaa tulisi lukijoiden nauraa, oli nimittäin huumorin tsunami tuo)

Kalloni ajattelin lahjoittaa kantapubilleni tuopiksi.

Tiedättehän, sarjakuvassa Asterix ja normannien maihinousu (eikä tule sotkea tätä Normandian maihinnousuun) normannit juovat simaa voitettujen vihollisten kalloista. Olivat hiukan huolissaan nuijalla kalautuksen voimakkuudesta ettei potentiaalinen tuoppi mene ihan sirpaleiksi ennen käyttötarkoitustaan.

Saisi aina päänsä täyteen kun kantaporukka haluaisi juoda Baltin kuupasta.

Joka tapauksessa kalloni sahattaisiin niin sanotusti yläosattomaksi, yläosaa -tuota kaunista kupolia- voitaisiin käyttää tuhkakuppina.

Tuo nainen jonka kanssa minä asun totesi että olisipahan päästäni jotakin iloa, ottamatta huomioon sitä kuinka paljon naurua nuppini on jo herättänyt niin hänen suvussaan kuin ystävissäänkin.

Siirrytään sitten aivoihin.

Olin ajatellut lahjoittaa ne jollekin arvostetulle tiede-yhteisölle tutkittaviksi; sanotaan vaikka että jokin Max Planck-instituutti olisi haltioissaan päästessään viipaloimaan tällaisen hämmentävän neron aivoja, siinä jäisi Ykskivi kirkkaalle hopealle.

Tuo nainen jonka kanssa minä asun on hiukan eri mieltä. Kirjattakoon se nyt tänne ylös vaikka tämä viiltääkin minua syvältä.

Hänen mielestään siis aivoni kelpaisivat rusinatehtaan seinälle vitriiniin esimerkkinä siitä millaiselta oikean rusinan tulee näyttää.

Ja aivoni pitäisi olla turvoksissa, esim. ankaran liottamisen jälkeen.

Hrmpf.

Mennäänpäs sitten maksaan. Tuo nainen jonka kanssa minä asun oli vahvasti sitä mieltä että se tulee asettaa näytteille kaiken kansan ihasteltavaksi (sanon minä)/kauhisteltavaksi (sanoo hän)

Kuulemma Olympiastadion olisi sopiva maksani esille tuomiseen, mutta silti alimmilla penkkiriveillä ei voisi kääpiökään olla maksani vaatiman tilan vuoksi.

Tulikohan hankittua turhan teräväkielinen muija?

Keuhkot voisi myydä halvalla jollekin kyläsepälle palkeiksi, ellei hän olisi pikkumainen ja pistäisi pahakseen palkeita pusertaessaan ääntä joka kummasti muistuttaa... "iiisooo looonkeeeroooh"

Ainakin hiillos hehkuisi näillä hönkäisyillä.

Haiman voisi myydä Japaniin ja väittää sitä valaanlihaksi.

Suolista tehtäisiin sitten makkaran kuoria. Luonnonsuoli, aromitakuu.

Sukupuolielimet. Nyt onkin vaikeaa. (Tuo nainen jonka kanssa minä asun laittaa painotuksen sanalle "puoli" kyseisten elinten puheeksi sattuessa.)

Olin ajatellut että lahjoittaisin ne Arnold Schwarzeneggerille jotta hän voisi ripustaa ne takkansa yläpuolelle kehyksiin ja katsella niitä kateellisena.

Tuo nainen jonka kanssa minä asun kertoi että ne voitaisiin palauttaa valmistusvirheen vuoksi valmistajalle, mukana lappu "kun ei toimi niin ei toimi."

Tuo oli jo niin synkkää että pitää lopettaa tältä erää tämä testamenttaus.

Kommentit (3)

Vierailija

Pihalla seisovan koivun voisin testamentata Koshille ja Awebille, veistelemällä siitä saa kivan kiistakapulan.

Vierailija

Oma testamenttini on jo laadittu, ihan virallisesti.
Ei minulla kovin paljon ole matkassa, mutta jotakin sentään. Eipähän päädy roskiin tai ties minne.

Vierailija
Balthasar

Kalloni ajattelin lahjoittaa kantapubilleni tuopiksi.

Tiedättehän, sarjakuvassa Asterix ja normannien maihinousu (eikä tule sotkea tätä Normandian maihinnousuun) normannit juovat simaa voitettujen vihollisten kalloista. Olivat hiukan huolissaan nuijalla kalautuksen voimakkuudesta ettei potentiaalinen tuoppi mene ihan sirpaleiksi ennen käyttötarkoitustaan.

Saisi aina päänsä täyteen kun kantaporukka haluaisi juoda Baltin kuupasta.

Joka tapauksessa kalloni sahattaisiin niin sanotusti yläosattomaksi, yläosaa -tuota kaunista kupolia- voitaisiin käyttää tuhkakuppina.

Tässä asiassa voidaan lätkäistä kaksi kärpästä yhdellä iskulla, eli kaatumalla sirkkeliin voidaan saada aikaiseksi sekä kuolema että siisti sahaus kallolle!

Oma raatoni menee tietenkin varaosiksi, jos hengen lähtiessä enää on sellaista maailmaa jossa varaosia tarvitaan. Eli jos ei ole mennyt madmaxilaiseksi koko helkkarin maailma.

Kirjat pitää laittaa kiertoon, samoin musiikki. Vaatteet Pelastusarmeijalle tai UFF:lle. Päiväkirjat (vajaa 30 kpl tähän mennessä) lienee kai syytä tunkea suoraan kokkoon, sillä kukaan ei jaksaisi lukea höpötyksiäni, eikä myöskään saisi käsialastani selvääkään. Novelleille ja romaanilleni toivoisin toki lukijoita, mutta mutta... Parempi kun ei ala liikaa tuskittelemaan että miten niiden käy. Kun voi käydä ihan miten hyvänsä ja onhan tässä maassa paljon tällaisia takana loistava tulevaisuus -tyyppisiä pöytälaatikkokirjailijoita.

Uusimmat

Suosituimmat