Pahimmat känniääilöinnit voi listata tähän.

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Vitsin sitsi töppö röppö nökrettäin tökrettäin nakrettain, taas se tapahtui, onhan edellisestä kerrasta* aikaa vajaa vuosi.

Join olutta nopeampaan tahtiin kuin kaverini, itseasiassa johdin kisaa loppuillasta n. 3:lla tölkillä.

Jostain syystä ystävälleni tuli päähän että meillä on pakottava tarve mennä ostamaan suolaa bensa-asemalta puolen yön jälkeen.

Menimme bussipysäkille, kävin pissillä, tuli ripulihätä, sen tuntee milloin sellainen tulee, lähdimme kohti kotiani, en pystynyt pidättelemään, minun oli pakko ripuloida lähikaupan viereisen jalkakäytävän penkkaan, voin kuvitella kuinka me sitten aamulla menemme suolaostoksille siitä riittää vitsiä että kukakohan koira tonkin tortun on vääntänyt...

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=30537

-

Kommentit (15)

Vierailija

Lähtisin niinkin kauan aikaa sitten, ajasta jolloin isältäsi lurahti pissaa joukkoon... avauksestasi päätellen
nimimmerkki

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
markent
Lähtisin niinkin kauan aikaa sitten, ajasta jolloin isältäsi lurahti pissaa joukkoon... avauksestasi päätellen
nimimmerkki

Hauska ilmaisu toi "lurahtaa pissaa joukkoon" uusi minulle!

Eli kun lapsesta tulee "piip" niin isällä on lurahtanut pissa paneskeluhetkellä joukkoon?

-

Vierailija

Ei ihan välttämättä niinkään. Voihan siinä suuressa kilvassa joku vintiö hapoista hurahtahtaneena ehtiä ensimmäisenä.
- Ompas hapokasta, huudahti baal pimeässä emättimessä.
Vaikkakaan en nyt kyllä ihan aikuisten oikeesti tuolla oletuksella tarkoita sinua baal.
Palataan ensimmäiseen oletukseen.
nimimerkki

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
markent
Ei ihan välttämättä niinkään. Voihan siinä suuressa kilvassa joku vintiö hapoista hurahtahtaneena ehtiä ensimmäisenä.
- Ompas hapokasta, huudahti baal pimeässä emättimessä.
Vaikkakaan en nyt kyllä ihan aikuisten oikeesti tuolla oletuksella tarkoita sinua baal.
Palataan ensimmäiseen oletukseen.
nimimerkki

Pakko tunnustaa että hetki meni tajuta toi sun juttu, mulla meni virstahapot sekaisin happoihin!

Tämä on loukkaus, minähän en millään ylimääräisen juotavan nesteen kuten Kolaollin taikajuoman voimalla ole alkuani saanut!

Olen ylpeä siitä että olen saanut alkuni luonnollisesti..
(vieläkin epäilyttää ymmärsinkö oikein)

-

Vierailija

Hei! Ekaa kertaa täällä, mutta kai sitä nyt kirjoittaa saa.. Ei mulla ihan oikeasti hirveästi ole noita känni toilailuja mutta kyllä tässä muutama vuosi sitten tuli ihan rehellisesti sanoen paskottua huosuun hississä, ei voinut muutakaan kun oli olevinaan liian pitkä matka kotiin..

asdf
Seuraa 
Viestejä11070
Liittynyt16.3.2005

Kaikenlaista on tullut toilailtua, mutta en kännissä ole pahempaa vahinkoa saanut aikaan. Mitään laitontakaan en ole tainnut tehdä.

Jos tätä asiaa ajattelee niin, että mitä tyhmää on tullut tehtyä, mitä et toivoisi omien lapsiesi tekevän, ei listalle tule oikeastaan kuin yksi juttu. Kerran kiipesin kotipaikkakuntani koulun savupiippuun ja hyppäsin sieltä muutaman metrin päässä alempana olleelle katolle. Ei siinä mitään ikävää tapahtunut, mutta välissä oli useamman kymmenen metrin pudotus, joka luultavasti olisi koitunut kuolemaksi. Se oli aika hölmöä.

Ja se Eduskuntatalon kaiteella kävely. Ja ne kaikenlaiset kokeilut silloin parikymppisenä. Oikeastaan onhan sitä tullut paljonkin hölmöiltyä.

Se oli kanssa vähän hölmöä, kun ammuttiin naapurin pojan kanssa polkupyörän sisäkumista omenapuuhun viritetyllä ritsalla vajaa metrinen kakkosnelonen taivaalle. Se lähti oikein heinosti ja ylsi luultavasti ainakin 40 metrin korkeuteen. Se oli paikallislehden mukaan laskeutunut erään naapurikorttelissa asuvan iäkkään pariskunnan pihaan, vain parinkymmenen sentin päähän heidän koirastaan. Olisi luultavasti mennyt koiralta henki, jos olisi osunut. Oli se vähän tyhmää.

Jos tähän nyt jonkun positiivisemman kännihölmöilyn listaa, niin se on varmaankin se, kun esitin joskus lukion viimeisenä vuonna erään kaverini äidille serenadin siitä, kuinka ihana nainen hän on, kun sallii tällaisten jätkien pitää ryyppäjäisiä kotonaan. Esitystä paransi se, että olen musiikillisesti täysin lahjaton, enkä todellakaan osaa laulaa. Improvisoin sanat ja riimit olivat luokkaa "on ******:n äiti ihana, kun antaa meidän pitää taloaan ryyppypihana, sinua vain palvon, kun täällä tolkuttomasa kunnossa valvon." Esitys suoritettiin polvillaan ja päättyi kaverini äidin kämmenen suutelemiseen.

Hän on varsin huumorintajuinen ja oli juonessa mukana, joten en usko aiheuttaneeni mitään ikäviä fiiliksiä. Jälkeenpäin joskus häneen törmätessä hän tosin siitä välillä kuittailee. "Ei olekaan pitkään aikaan kukaan nuori mies polvillaan minulle laulanut, järjestäisittekö *****:n kanssa taas sellaiset lukio-aikaiset bileet?" -juttua. Hiukka nolottaa, mutta oma vika.

Vierailija

Ei niin mitään noloilun aihetta, asdf. Oman pojan kaverin serenadi lämmittää äiti-ihmistä vielä vuosikymmenien kuluttua eikä siinä muistella taiteellista vaikutelmaa vaan vilpitöntä spontaaniutta

Vierailija

Mää oon tehny vaikka mitä tyhmää kännissä. Luu murtuma, arpia, alasti tuntemattomille sekoiluu ja kaikkee semmosta.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
borri317
Mää oon tehny vaikka mitä tyhmää kännissä. Luu murtuma, arpia, alasti tuntemattomille sekoiluu ja kaikkee semmosta.

Niin minäkin. Identtinen lista.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Asuimme aikoinaan kerrostalossa, joka oli paikkakunnan suuren puufirman työsuhdeasunto. Toisin sanoen kaikkien perheiden isät ja joidenkin perheiden molemmat vanhemmat, kävivät samassa tehtaassa töissä ja kaikki tunsivat toisensa.
Oli touko-kesäkuun vaihde. Meitä oli viisi kaveria juhlimassa kevätlukukauden päättymistä. Talossa oli pommisuoja, joka rauhanaikana toimi eräänlaisena kerhotilana. Tila oli periaatteessa lukollinen, mutta Pena oli joskus onnistunut saamaan avaimesta kopion. Pelasimme korttia läpi yön ja vedettiin viinaa naamariin pommisuojassa.
Alkoi tulla jo aamu ja päätimme lopetella ilonpidon. Kaikki olimme enemmän tai vähemmän nenä poskella. Pahaksi onneksi Rise sammui kuin saunakynttilä hänen tempaistuaan viimeisestä votkapullosta loput yhdellä huikalla. Meille tuli pulma: mitä teemme Riselle? Emme voineet jättää häntä sammuneena yksin makaamaan lukolliseen pommisuojaan kellariin. Hänen kotinsa ovikelloa ei kukaan olisi uskaltanut mennä soittamaan tässä tilanteessa; Risen vanhemmat olivat uskovaisia. Niinpä kannoimme Risen miehissä ylös ja ulos pihanurmikolle, talon pääoven viereen.
Oli kesäisen lämmin ja aurinkoinen aamu. Availimme Riseltä kauluksen nappeja ja vyönsoljen, jotta hengitys toimisi. Joku avasi kurillaan sepaluksenkin. Tämän jälkeen hoippuroimme kukin koteihimme nukkumaan.
Siinä Rise sitten kuorsasi sammuneena selällään kuin allakan tekijä, suu auki, tukka sekaisin, vaatteet pölyssä ja rypyssä ja sepalus auki, kun taloyhteisön väki kukin vuorollaan lähti töihin, huuli pyöreänä päivitellen näkemäänsä: ”Että Risekin, uskovaisen perheen poika!”
Tapaus oli skandaali ja siitä puhuttiin pitkään talossamme. Rise kosti meille myöhemmin, mutta se on jo toinen tarina...

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

saunaillassa tungimme sammuneen kaverin persuuksiin kaljapullon pohjalla pari saippua palaa. sekä niittasimme hänet naulapyssyllä seinään haalareista...

anteeksi...

toisen polven pilkkuvirhe

Vierailija

Empä tiijä mitä kaikkea on tullu tehtyä, eihän niitä pahimpia voi tänne laittaa esille varmaankaan.
Mutta tuleehan kyllä selvinpäinkin ääliölityä liikaa, kun on liian huomiokykyinen, ja tollee ku refleksit toimii liian nopeesti.
Kännishä tapahtunuttha:

- Yks parhammista on ehkä polkupyörällä "chickenii", vastustajana liikkuva auto (...she oli lähellä, viime hetken vääntöä ja ns. hipoen ohitus).

- Tupakoiminen just ennen sammumista on kans aika vaarallista toisinaan, kerran heräsin sammumisesta siihen kun kierähdin patjalle tippuneen tupakan päälle, siinä oli palon alku, ja pyörähdys oli ehkäpä the pelastus.

- Joo ja itsariyritys junaraiteilla, kävelin ns. vastapalloon junaa odottaen, mutta kun joku puoleen tuntiin ei kuulunut, niin luovuin ideasta, ja siinä samassa näin junan valot.

Vierailija

Olin tulossa horon luota, vältin 99% varman tästä reissusta aiheutuvan tappelun.. ohimennen mä oksensin kunnantalon oveen 16-vuotiaana. Siitä lähdin bussiasemalle. Hyppäsin pitkänmatkan bussiin, nukahdin ja matkasin päätepysäkille Kokkolaan. Vitu. Vittu se oli kiihkeää aikaa silloin. Olispa vielä sen ikäinen.

Uusimmat

Suosituimmat