Oikeus elävään tuleen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jossain määrin kyllästyttää hysteeristen ylioppilasnaisten vetoomukset ihmisen oikeuksista milloin mihinkin. Koirien hännät, kanojen terassit, lehmien laidun (entäs ihmisten laidun?), reilut banaanit, vesivoimaa eli haihtumista vähentävä tuulisähkö, delfiinit, valaat, maahanmuuttajat, homot, biseksuaalit, transsut, laittomat maahanmuuttajat, islamistit jne.

Entäpä kerrostalossa asuvan ihmisen oikeus elävään tuleen ? Kerrostalot tuli merkittäväksi asumismuodoksi vasta 1970-luvulla.

Entäpä saman ihmisen oikeus muuhun luontoon, esim oman pihan kanoihin, lampaisiin, hevoseen ja koiriin ? Siilet ja kissat siihen päälle.

Lehmät ja siat säilyköön maatilojen monopolina.

Minä päivänä, minä vuonna delfiinit ohitti Suomen eduskunnassa lampaat, takat ja hevoset ?

Onko meillä puolue nimeltään "Vihreät", joka ajaa käytännössä ihmisten erottamista luonnosta ? On.

Kommentit (6)

Vierailija

Milloin Suomeen saadaan Oikeus Omistaa ja Kantaa Aseita? Kaikkea muuta humppatirallapaskaa ollaan kyllä vaatimassa mutta oman henkensä ja omaisuutensa puolustaminen saattaisi antaa ahkerille työmyyrille ylilyöntiaseman roistoja vastaan..

Vierailija

Elämme illuusiossa. Meillä on mukaoikeuksia mihin milloinkin mutta ei koskaan todella mihinkään. Vapaus on pelkkä muovinen kupla.

Semmoista se on elää yhtenä yli kuudesta ja puolesta miljardista muurahaisesta.
Joulukuun 1. vuonna 2012 meitä on jo yli seitsemän miljardia.

Vierailija

Vitut on. Silloin mennään jo 7.2 miljardissa - vähintään. Poppoota oli jo viime vuoden keväällä 6.8 miljardia.

Vierailija

Naiset naiset naiset, naisten vaatimukset, naisten sitä ja tätä ja tota blaa blaa blaa...

Tämä on siitä kumma foorumi että täällä ilmeisesti uskotaan että naisilla on joku ihme salaliitto koko kansakuntaa vastaan niin että akka kuin akka on vaatimassa Suomeen milloin mitäkin. Ja kuitenkin samaan hönkään tällä foorumilla toitotetaan kuinka VALTA ON MIESTEN.

Jos niin on, niin silloinhan se tarkoittaa sitä että ne ovat ihan miehiä jotka tänne vaativat kaikenlaista mitä toiset miehet eivät tänne halua. Joten voisitteko vaihteeksi, pliis, miehet syytellä toisianne tekemisistänne.

Minä vaadin heti ja nyt itselleni kartanoa piitsin rannalta! Tahtoo!

Vierailija
Qadesha
Naiset naiset naiset, naisten vaatimukset, naisten sitä ja tätä ja tota blaa blaa blaa...
Minä vaadin heti ja nyt itselleni kartanoa piitsin rannalta! Tahtoo!

Miehet syyllistyvät usein samaan, se on yleisinhimillistä.
Mitä kartanoon tulee, sen saa joko rahalla tai keskitason mittakaavan huijauksella. Siitä vain yrittämään, jos huvittaa.

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005
Qadesha

No tottahan se on, että ilman naisia ei olisi ihmiskunnalla mitään ongelmia. (Tai koko ihmiskuntaa, mutta se on epäolennaista.)

Uusimmat

Suosituimmat