Seuraa 
Viestejä7615

Siltä varalta, että joku "ufologi" alkaa raportoida omituisista, selittämättömistä valoilmiöistä itäisellä taivaalla, GOCE -satelliitti laukaistiin, ilmeisestikin onnistuneesti 16.21 Suomen aikaa Plesetskin avaruuskeskuksesta Archangelista lounaaseen.

GOCE satelliitista:

http://www.esa.int/esaLP/ESA1MK1VMOC_LPgoce_0.html

No, eiköhän joku foliopipo pysty kuitenkin tekemään aiheesta jälleen uuden "uskomattoman" UFO-ilmiön...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Suolanaksu
Blaah, taas tulin myöhässä koneelle, olisin halunnut nähdä sen jos se suomeen kerta näkyy

Samat sanat. Olisi näkynyt suorana verkosta, mutta oli turhan kiinnostava työhomma kesken ja huomasin tapahtuneen vasta yli puoli tuntia tapahtuneen jälkeen.

Seurasin eilistä lähetysyritystä, kunnes homma keskeytettiin 7 s. ennen ajoitettua laukaisua...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
poorstudent
Seppo pojalla taitaa olla hieman ylimielinen asenne kanssaihmisiä kohtaan.

Kuis noin? Realistinen ilmeisestikin, kuten kommenttisikin osoittaa.
Mahtaako ottaa päähän, kun ei päässytkään kehkeytymään ihan uutta ufoa itätaivaalle?

--
Seppo P.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
poorstudent
No, kyllähän nuo rakettilaukaisut voi tänne tiedottaa asiallisemminkin, eikä tuolla tapaan niinkuin teit, vaikuttaa lähinnä pahaisten kakaroiden touhulta.

Ja en ole ufologi.

Hyvä.

Täällä onkin jo aivan riittävästi foliopipoja ja muita hihhuleita.
Toivottavasti tämä oli riittävän asiallisesti sanottu.

--
Seppo P.

poorstudent
No, kyllähän nuo rakettilaukaisut voi tänne tiedottaa asiallisemminkin, eikä tuolla tapaan niinkuin teit, vaikuttaa lähinnä pahaisten kakaroiden touhulta.

No se onkin Seppo"fundementalisti"Pietikäinen. Hän käyttäytyy kuin fundementalistiuskovainen, mutta edustaa vain eri leiriä eli tiedettä.
Sepolle tiedoksi että ei taida löytyä tältä palstalta yhtään uforaporttia, jossa raketti tms. olisi ns.luokiteltu ufoksi. Mutta Sepi on taas hävinnyt väittelyn jollekkin uskovaiselle ja tulee tänne purkamaan pahaa oloaan!

T: Sepin mielestä ei ole olemassa rotukohtaisia tauteja..

Yeshua
No se onkin Seppo"fundementalisti"Pietikäinen. Hän käyttäytyy kuin fundementalistiuskovainen, mutta edustaa vain eri leiriä eli tiedettä.

Sillä erotuksella tietenkin, että ainakin silloin tällöin Seppo jaksaa perustella väitteensä, toisin kuin fundamentalistiuskovaiset.

BBorg
Seuraa 
Viestejä226

Spino kirjoitti" ^*köh* Kecksburgin meteori, Belgian helikopterit etc... tälläkin palstalla."

Itse asiassa tuossa on aikamoinen sensaatio. Kun tuota Belgian ' helikopteria ' ei ole vieläkään löydetty vaikka sitä on etsitty nyt 20 vuotta niin on sensaatiomaista että Spino
' tietää ' että kyseessä olikin helikopteri.

Ja muistaakseni keskustelin tuosta Kecksburgista aikoja sitten Spinon kanssa. Eipä Spino ollut perillä tapauksesta ollenkaan eikä sitä paitsi tuota meteoria ole milloinkaan löydetty.
Mutta Spino hän ' tietää ' .Juuri tällä palstalla.
' Tietää ' olemattomista helikoptereista ja meteoreista.

tuomol
Seuraa 
Viestejä220
poorstudent
Seppo pojalla taitaa olla hieman ylimielinen asenne kanssaihmisiä kohtaan.

Minun mielestäni on ihan reilua kertoa, etä tällainen ufologipyydys on lähtenyt matkaan.

Lultavasti moni viljaympyräntutkija olisi ollut tyytyväinen, jos tekijät olisivat ilmottautuneet , vaikkapa täällä, ENNEN kun he ovat todenneent touhun ekstraterrestiaaliseksi.

javlar
Spino kirjoitti" ^*köh* Kecksburgin meteori, Belgian helikopterit etc... tälläkin palstalla."

Itse asiassa tuossa on aikamoinen sensaatio. Kun tuota Belgian ' helikopteria ' ei ole vieläkään löydetty vaikka sitä on etsitty nyt 20 vuotta niin on sensaatiomaista että Spino ' tietää ' että kyseessä olikin helikopteri.

Älä viitsi Javlar valehdella, mitään helikopteria ei ole etsitty 20 vuotta. Itse asiassa Belgian ufo-aaltoa näennäisesti "tutkinut" ufo-poppoo SOBEPS ei edes vaivautunut selvittämään havaintojen yhteydessä alueella mahdollisesti tapahtunutta helikopteriliikennettä pelleufotutkimuksissaan, vaikka tuo yhteys olisi ollut jo kuvaustenkin perusteella selkeä. Itse asiassa SOBEPSista eronneet ufologit kritisoivatkin klubia rajusti ufouskovaisuudesta sekä kriittisyyden ja tieteellisen asenteen puuttumisesta havaintojen tutkimisessa.

Väitteesi jostain helikoptereihin liittyvistä 20v kestäneistä etsinnöistä ovatkin silkkaa puppua. Yhteyttä helikoptereihin ei SOBEPS selvittänyt edes tuolloin, vaikka havaintoja tehtiin nimenomaan helikoptereiden lentoreittien varsilla.

Kts: post964585.html#p964585

spin0
Maransart 4.10.1992, piirroksen tehneen havaitsijan mukaan hitaasti liikkuneessa kohteessa oli punainen vilkkuva valo alapuolella ja suuri valaistu ikkuna kyljessä:

Blackhawk-helikopterissa on oranssi vilkkuvalo samalla kohdalla ja liukuovi kyljessä:

Tapausta tutkinut SOBEPS jätti helikopterin mahdollisuuden selvittämättä, sen sijaan se julkaisi tapauksen jäsenlehdessään aitona, tutkittuna UFO-juttuna.

Kuuluisa Ernagen havainto Belgian ufo-aallon alussa 11.12.1989. Havaitsijan arvion mukaan kohde oli noin 300 m korkeudella ja liikkui noin 50-60 km/h. Vasemmalla havainnosta tehdyt luonnokset, oikealla mallinnettu Belgiankin ilmavoimien käyttämä Puma-helikopteri:

Jupille-sur-Meuse 12.12.1989 Belgian ufo-kohun alussa, melun hälyttämä havaitsija näki tunnistamattoman kohteen leijailevan noin 10 metrin korkeudella ja teki siitä seuraavan luonnoksen, joka muodon, valojen ja jopa kyljen merkinnänkin osalta näyttäisi sopivan Sea King -helikopteriin:

Basècles 23.4.1990, havaitun hitaasti liikkuneen kohteen muoto, väri ja valojen konfiguraatio näyttäisivät sopivan Sea Hawk -helikopteriin.

Luonnos Coblentzissa Saksassa havaitusta kolmiosta ja vertailu Puma-helikopteriin ja sen valoihin:

javlar
Ja muistaakseni keskustelin tuosta Kecksburgista aikoja sitten Spinon kanssa. Eipä Spino ollut perillä tapauksesta ollenkaan eikä sitä paitsi tuota meteoria ole milloinkaan löydetty.
Mutta Spino hän ' tietää ' .Juuri tällä palstalla.
' Tietää ' olemattomista helikoptereista ja meteoreista.

Niin keskustelimme ja silloinkin sinä Javlar valehtelit: väitit kahden tiedemiehen lausuneen sellaista mitä he eivät ole sanoneet. Niinpä asenteesi ei ihmetytä vain vähän vaan paljon. Ettäs kehtaat. Juuri tällä palstalla. Osoitinhan sinulle silloin ihan rautalangasta vääntäen, että sekä sinä että "Borgin romppu" vääristelette törkeästi kyseisten tiedemiesten lausuntoja ja tutkimustuloksia: post699763.html#p699763

Voimme toki palata keskustelemaan näistä aiheista ao. ketjuihin. Minulla onkin sinulle heti pari kysymystä, ja jos haluat vastata tee se kyseisiin ketjuihin:

Kecksburg: Väitätkö vielä perättömyyksiä Kiten ja Hicksin lausunnoista? Osoitinhan jo sinulle että sekä sinä että "Borgin romppu" valehtelitte. Ja toinen ihan yksinkertainen kysymys: montako tulipalloa nähtiin Kecksburgin taivaalla?

Belgia: Väität helikoptereita etsityn 20 vuotta. Miten sitten selität sen, ettei SOBEPS "tutkimuksissaan" vaivautunut selvittämään alueella tapahtunutta helikopteriliikennettä, vaikka monet havainnot tehtiinkin helikoptereiden käyttämien lentoreittien varsilla?

BBorg
Seuraa 
Viestejä226

Ohoo, tulipa tekstiä Spinolta.
Syyttelyt valehtelusta voivat johtaa muihin toimenpiteisiin..Spinon olisi hyvä muistaa se..

Fakta on että olen erittäin läheisesti seurannut tuota Belgian tapausta jo vuosikausia.
Eräs belgialainen skeptikko on vuosikausia tuonut esille tuota helikopteriteoriaa mutta hänkään ei ole löytänyt sitä etsittyä helikopteria.
Ei edes 20 vuoden etsimisen jälkeen...
Toistan: Etsittyä helikopteria ei ole löydetty edes 20 vuoden etsiskelyn jälkeen.
Asiaa ei auta se että SpinO laittaa palstalle kuvia erimallisista helikoptereista.

Ja järkikin sanoo jo että jos Belgian operatiivinen johto lähettää taivaalle hävittäjiä jahtamaan helikopteria niin onpa jo outo tilanne. Varsinkin kun hävittäjän tutkanäytöstä saatiin kuva kohteesta ja tätä kuvaa on näytetty Belgian ilmavoimien lehdistötilaisuudessa.
Helikopteri....Joo, kyllä, kyllä...

Kecksburg: En viitsi nyt kaivaa noita vanhoja viestejä esille taas, mutta jos muistan oikein niin tilanne oli se että kerroin että eräässä filmissä näytettiin erästä tiedemiestä joka lausui jotakin.
Ja SpinO väitteli kovasti vastaan ettei tuo tiedemies sanonut noin.
Ja sitten kun kerroin minuutin tarkkuudella missä tuo tiedemies puhui tuossa filmissä niin SpinO hiljeni eikä enää vastannut.
Tuo sama filmi on edelleen netissä joten sitä kohtaa voi kai taas kaivaa esille ja kaikki muutkin voivat itse katsoa mitä tuo tiedemies sanoo...

Ja SpinOlle voin kertoa että tänä vuonna niin Kecksburgia on tutkittu taas uudestaan. Mukana tutkimuksissa oli nyt MIT: n tohtorismies.

Mutta jätetään se toiseen kertaan mitä nyt tämän vuoden tutkimuksissa tuli esille...

BBorg
Seuraa 
Viestejä226

Piti vielä lisätä että ikävä kyllä olen lainannut tuon Borgin rompun tuttavalleni joten en voi tarkistaa mitä siinä sanotaan.
Pitää pyytää se takaisin ja katsoa mitä siinä itse asiassa sanotaan tuosta Kecksburgista.

javlar
Syyttelyt valehtelusta voivat johtaa muihin toimenpiteisiin..Spinon olisi hyvä muistaa se..

Internjetuhkailua?

"Uhkailut voivat johtaa muihin toimenpiteisiin..javlarin olisi hyvä muistaa se.."

syytinki
Seuraa 
Viestejä10305

"Siltä varalta, että" ??

Minua ei petetä.

Selvä yritys estää merkittävän ja kiistattoman UFO-ilmiön pääsy julkisuuteen.

Enpä olisi uskonut, että supo harrastaa hämäystä näilläkin sivuilla.

javlar
Ohoo, tulipa tekstiä Spinolta.
Ooh.. toimenpiteisiin. Miksi heität palstalle puppujuttuja, jos niihin ei saa muka puuttua?

javlar
Fakta on että olen erittäin läheisesti seurannut tuota Belgian tapausta jo vuosikausia.
Eräs belgialainen skeptikko on vuosikausia tuonut esille tuota helikopteriteoriaa mutta hänkään ei ole löytänyt sitä etsittyä helikopteria.
Ei edes 20 vuoden etsimisen jälkeen...
Toistan: Etsittyä helikopteria ei ole löydetty edes 20 vuoden etsiskelyn jälkeen.
Asiaa ei auta se että SpinO laittaa palstalle kuvia erimallisista helikoptereista.

Taas heität puppua: väitteistäsi huolimatta mitään helikoptereita ei ole etsitty, vaikka monien havaintojen kohdalla se olisi ollut havaitsijan piirrosten (kts. edellinen viestini), ajankohdan, valojen konfiguraation, kohteen liikkeiden ja havaintoalueen (helikopterien lentoreitit, sairaalat, tiet) perusteella ilmeinen selitys havainnolle.

Huolimatta tästä joidenkin havaintojen ilmeisestä yhteydestä helikoptereihin, tapauksia tutkinut belgialainen ufoklubi SOBEPS ei lainkaan selvittänyt alueella havaintoajankohtina tapahtunutta helikopteriliikennettä edes poissulkemisen hengessä. Eli helikopterit jätettiin tyystin pois näistä SOBEPSin näennäistutkimuksista. Lentotietoja on mahdoton selvittää enää, sillä niitä ei arkistoista löydy - organisaatiosta riippuen tietoja on säilytetty max 5 vuotta. Eli SOBEPS ei vaivautunut etsimään tietoja helikoptereista silloin kun se olisi ollut mahdollista ja nykyään se on mahdotonta.
Toisin sanoen: väitteesi siitä, että helikoptereita olisi jotenkin etsitty 20 vuotta on puppua.

Toistan vielä aiemmin esittämäni simppelin kysymykseni sinulle:
Väität helikoptereita etsityn 20 vuotta. Miten sitten selität sen, ettei SOBEPS vaivautunut selvittämään alueella tapahtunutta helikopteriliikennettä, vaikka monet havainnot tehtiinkin helikoptereiden käyttämien lentoreittien varsilla ja niiden piirteetkin sopivat helikoptereihin?

javlar
Ja järkikin sanoo jo että jos Belgian operatiivinen johto lähettää taivaalle hävittäjiä jahtamaan helikopteria niin onpa jo outo tilanne. Varsinkin kun hävittäjän tutkanäytöstä saatiin kuva kohteesta ja tätä kuvaa on näytetty Belgian ilmavoimien lehdistötilaisuudessa.
Helikopteri....Joo, kyllä, kyllä...

Ja taas sinä heität ihmeväittämiä: väität lehdistötilaisuudessa esitellyn jotenkin tutkalla saatua "kuvaa" jostakin kohteesta. Millaisesta "kuvasta" tässä mahtaa olla kysymys? Tiedätkö edes yhtään millaiset tutkat F-16-hävittäjissä oli ja missä toimintamoodissa ne olivat? AN/APG-66 -pulssidoppleritutkalla ei oteta "kuvia" kohteista, vaan maalinseuranta-moodeissa tutkan havaitsemat kaiut esitetään näytöllä timantinmuotoisina symboleina.

Tässä vielä kuva ko. tiedotustilaisuudessa esitetystä tutkavideosta:

Kyseessä ei siis ole kuva kohteesta, vaan tutkan näytölle piirtyvä timantinmuotoinen symboli.

Ja toiseksi tuosta sinun olkiukostasi:
En ole missään vaiheessa väittänyt ilmavoimien jahdanneen helikopteria. Joo, kyllä, kyllä...

Ja BTW: Ei ole mitään todisteita siitä, että kyseisten tutkahavaintojen aiheuttajana olisi ollut jokin esine tms. objekti - tunnistamaan lähetetyt pilotithan eivät nähneet mitään poikkeavaa, paitsi savupiipun valon ja muuta lentoliikennettä. Monet tutkahavaintojen piirteet viittaavatkin inversion tutkassa aiheuttamiin virhehavaintoihin - tähän johtopäätökseen ovat päätyneet myös tapausta tutkineet Belgian ilmavoimien asiantuntijat (majuri Salmon ja tutkainsinööri Gilmard) sekä muutamat eurooppalaiset ufotutkijatkin (esim. prof. Meessen, jonka mielipide muuttui tutkimusten jälkeen ufoista inversioksi: Meessen, Auguste. "Analyse approfondie des mystérieux enregistrements radar des F-16." Inforespace joulukuu 1998).

javlar
Kecksburg: En viitsi nyt kaivaa noita vanhoja viestejä esille taas, mutta jos muistan oikein niin tilanne oli se että kerroin että eräässä filmissä näytettiin erästä tiedemiestä joka lausui jotakin.
Ja SpinO väitteli kovasti vastaan ettei tuo tiedemies sanonut noin.
Ja sitten kun kerroin minuutin tarkkuudella missä tuo tiedemies puhui tuossa filmissä niin SpinO hiljeni eikä enää vastannut.
Tuo sama filmi on edelleen netissä joten sitä kohtaa voi kai taas kaivaa esille ja kaikki muutkin voivat itse katsoa mitä tuo tiedemies sanoo...

Ei sinun olisi tarvinnut niitä kaivaa, laitoin sinulle linkin valmiiksi. Ja taas heität puppua - sinä vääristelit kahden tiedemiehen omia tutkimustuloksiaan koskevia lausuntoja, metsätieteilijä Hicksin ja geoarkeologi Kiten. Osoitin sinulle etteivät he missään vaiheessa sano tutkimustuloksistaan mitään sellaista mitä sinä ja "Borgin romppu" väititte heidän sanoneen. Edes lukuisista pyynnöistäni huolimatta et kyennyt osoittamaan filmistä kohtaa, jossa ao. tutkijat sanoisivat omista tutkimuksistaan kuten väitit. Osoitin lausuntojen vääristelyn sinulle niin rautalangasta vääntäen kuin suinkin jaksoin. Luepa vielä uudestaan se keskustelu ja mietipä hetki miksi minulla ei ollut siihen enää mitään lisättävää.

Nyt siis sekä ne aiemmat väitteesi, että tämä uudempi versiosi käydystä keskustelusta ovat molemmat puppua.

javlar
Ja SpinOlle voin kertoa että tänä vuonna niin Kecksburgia on tutkittu taas uudestaan. Mukana tutkimuksissa oli nyt MIT: n tohtorismies. Mutta jätetään se toiseen kertaan mitä nyt tämän vuoden tutkimuksissa tuli esille...
Arvaanpa homman menevän ihan ufotutkimuksen hengessä: tälläkään kertaa itse tutkimusta tai sen tuloksia ei anneta luettaviksi, sen sijaan joku jossakin väittää tutkijan sanoneen jotain. Ja koska aiempien maaperän ja puiden tutkimusten mukaan Kecksburgin metsään ei ole pudonnut mitään, arvaan uusien väitteiden koskevankin pehmeää laskua metsään. Ja luultavasti joku ns. silminnäkijäkin saadaan sopivasti muuttamaan tarinaansa tukemaan väitteitä pehmeästä laskusta. Mutta tämä on tietysti silkkaa arvailua perustuen aiempaan Kecksburg-pelleilyyn.

Mutta tämä menee jo tyystin OT. Toivoin jo aiemminkin sinulta mahdolliset vastauksesi ao. ketjuihin, eikä tänne - joten jos sinulla on jotain kannanottoja, voinet postata ne kyseisiin ketjuihin.
Belgia: post964585.html#p964585
Kecksburg: post699164.html#p699164

BBorg
Seuraa 
Viestejä226

Että joku jaksaa.....

Joo, otetaan nyt sitten uusiksi.
SpinO viittaa tässä näköjään toistuvasti SOBEPSIN tutkimukseen.
Tutkimuksia on tehty vuosien varrella useitakin ja SOBEPSIN oli nyt yksi muiden joukossa.

Minä taas turvaudun Belgian ilmavoimien silloiseen operatiiviseen päällikköön eversti DeBrouweriin joka oli se mies joka piti tuon kuuluisan lehdistötilaisuuden jossa näytti tuon kyseisen tutkafilmen ( eli videoitu kuva hävittäjän tutkaruudusta ) .
DeBrouwer kertoi tuolloin tapauksesta ja miksi hävittäjiä oli lähetetty taivaalle.

Nyt tilanne on se että DeBrouwerista tuli myöhemmin kenraali
( nykyisen eläkkeellä ) ja on jatkanut puhumista tuosta tapauksesta edelleen ja on osallistunut mm. Washingtonin lehdistötilaisuuteen vuonna 2007 jossa oli puhumassa tapauksesta.

Ja vielä tänä vuonnakin DeBrouwer on itse osallistunut tähän ikuiseen keskusteluun asiasta eräällä keskustelupalstalla jossa on tuonut esille että hän ei usko mihinkään helikopteriselitykseen eikä ole ikinä uskonut siihen.
Ja kuka sen tietää parhaiten? DeBrouwer joka tuolloin tapahtumahetkellä oli Belgian ilmavoimien operatiivinen päällikkö vai suomalaisen keskustelupalstan salanimi SpinO?

Itse kuuntelen kyllä mielummin tuota tapahtumissa mukana ollutta kenraalia kuin jotakin SpinOa.

Kecksburg : Pitkästä aikaa joudun taas uudestaan syventymään tuohon Kecksburgin tapaukseen.
Katselen tuon filmin uudestaan johon olen antanut linkin aikaisemmassa keskustelussamme.
Tuo filmi ’ Kecksburg UFO: New Evidence ’ on edelleen tuolla Youtubessa ja tässä on nyt niin hauska ja miellyttävä tilanne että paitsi minä itse niin jokainen tämän palstan lukija voi mennä itse tuonne Youtubeen ja katsoa tuon filmin. Siihen ei tarvita SpinOa tai minua vaan jokainen voi ITSE katsoa tuon filmin ilman välikäsiä.

Ja mitä löytyykään tuolta filmiltä?
Siellähän ystävämme tohtorit Kite ja Hicks ovat edelleen sanomassa saman asian kuin viimeksi, mitään muuttamatta ja mitään lisäämättä ja mitään poisjättämättä.

Filmin kohdassa noin 37 Hicks tutkii vanhoja valokuvia ja yrittää löytää saman paikan joka näkyy noissa vanhoissa valokuvissa missä näkyy katkenneita oksia. Hicks tutkii puita ja näyttää kädellä:

Hicks: ” It’s coming in from that direction and going that way ”

Kite noin kohdassa 56: “ We do not know exactly what happened here to disturb the soil.
We found evidence, not exactly of what fell, but was done afterwards to clean up the spot. “

Ja kohdassa noin 83 seisovat Kite ja Hicks vierekkäin ja kommentoivat tapausta ja tutkivat puiden latvoja ja osoittavat niitä käsillään:
Hicks : ” I got some red flagging going into the woods here that indicate the way I suppose the object apparently came from was presumably somewhere up to here. If we look up to the top of this tree you can see it does look like it has been broken out. “

Tämän jälkeen Hicks poraa puusta näytteen ja näyttää kuinka puun vuosirenkaissa on jokin häiriö joka on tapahtunut juuri vuonna 1965.

Joten joudun nyt tässä toistamaan saman kuin kerroin jo edellisellä kerralla. Olen saanut takaisin nyt tuon Borgin rompun ja siinä on sanatarkasti toistettu juuri edellä olevat Kiten ja Hicksin sanat.
Ja tuolloin alussa minä taas toistin Borgin romppua sanatarkasti ja katsoin sen jälkeen itse tuon filmin.
Ja nyt olen uudelleen katsonut tuon filmin ja minun on pakko taas toistaa sen minkä kerroin aikaisemmin että sekä tohtori Kite ja tohtori Hicks sanovat juuri noin. Ja juuri tuota kohtaa missä Hicks puhuu ’ kohteesta ’ ( object ) ei ole millään tavalla leikattu.

Joten tässä sitä ollaan ja näin asia on. Ja muuta ei olekaan sanottu.
Todettakoon vielä lopuksi että itse siirsin tuon Youtuben videon VHS: lle jotta se olisi helpompi katsoa joten nuo mainitut minuutit voivat heittää vähän jonkun toisen koneessa.
Se siitä.
Ja nyt luulen että Kecksburg saa taas olla rauhassa puolestani vähän aikaa.
En minä viitsi vääntää rautalangasta joka päivä.

javlar
Että joku jaksaa.....
Sori viiveestä, jäi väliin tämä postauksesi. Toki jaksan. Joskin varmaan rautalanka käy taas vähiin. Ja olisi hienoa jos vihdoin viitsisit vastailla sinulle esittämiini kysymyksiin.

javlar
Joo, otetaan nyt sitten uusiksi.
Otetaan vaan, mutta ehdotin jo, että tekisimme sen asianomaisissa ketjuissa, joissa näihin aiheisiin liittyvää keskustelua on jo käyty. En ymmärrä miksi se ei sopinut sinulle, vaan postasitkin vastauksesi tähän ketjuun. Vastaan sinulle asianomaisissa ketjuissa lainaten koko viestiäsi, mutta ositeltuna kumpaisenkin ketjun kontekstin mukaisesti. Jollei tämä järjestely sovi sinulle, toivon sinun kertovan miksi.

Väistit kaikki sinulle esittämäni kysymykset ja näemmä turvauduit auktoriteetteihin ja retoriikkaan yksinkertaisten vastausten sijasta. Ei millään pahalla, Javlar - mutta aiempien keskustelujen perusteella tämä tapasi alkaa näyttää olevan jo toistuva kuvio.

Vastasin sinulle Belgiaan liityen tänne: post1038949.html#p1038949
Ja sinun ja Borgin valheellisiin Kecksburg-väittämiin liittyen tänne: post1038965.html#p1038965

Toivon sinun vastaavan niissä kysymyksiini. Ne ovat ihan yksinkertaisia.

BBorg
Seuraa 
Viestejä226

Kyllä minun täytyy nyt luopua tästä keskustelusta.
Kesti n. kolme viikkoa ennenkuin SpinO keksi jonkinlaisen vastauksen.

Tässä täytyy nyt kysyä että onko SpinO sokea ja kuuro?
Tai mistä johtuu SpinO täysin käsittämättömät vastaukset?

Tässä on nyt tuossa entisessä JA tässä ketjussa kehoitettu sekä SpinOa että muita lukijoita itse katsomaan tuon videon joka on edelleen tuolla Youtubessa jossa puhutaan Kecksburgista.

Ja olen nyt jo useita kertoja huomauttanut että sekä Borg että minä olemme sanatarkasti toistaneet mitä tuossa videossa sanotaan.
Siis sanatarkasti.
Ja jokaisen on itse helppo tarkistaa asia katsomalla tuon videon.

SpinOn käyttäytyminen tässä asiassa ylittää nyt käsityskykyni joten annan nyt asian olla.
Eihän sille mahda mitään jos toinen käyttäytyy tuolla tavalla.
Tässä on nyt jo kysymys jonkinlaisesta psykologisesta asiasta eikä asiallisesta keskustelusta.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat