Onko tämä maanpetos ? Tai mikä sitten on ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämmöinen työpaikkailmoitus osui näkökenttääni:

Hammaslääkäreitä Britanniaan, 10 paikkaa

[size=85:279b8oj0]Selekta Henkilöstöpalvelut Oy on vuonna 1999 perustettu kotimainen voimakkaasti kasvava henkilöstövuokraukseen ja rekrytointiin erikoistunut yritys. Liikevaihtomme kuluneelta vuodelta oli n. 15 Me. Toimimme valtakunnallisesti ja toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Tampereella, Oulussa ja Vaasassa.

Haemme nyt yhteistyössä paikallisen hammaslääketiede yrityksen kanssa HAMMASLÄÄKÄREITÄ Isoon-Britanniaan

Edellytämme hammaslääkärin koulutusta sekä työkokemusta. Englannin kielitaito on välttämättömyys. Hakuprosessi kestää useamman viikon, joten pitkäjännitteisyys on etusi.

Olemme apunasi integroitumisen mahdollistamiseksi Iso-Britanniaan, esimerkiksi tarvittavien dokumenttien, muuton ja maahan sopeutumisen suhteen.

Tarjoamme Sinulle
- vakituisen työsuhteen
- täyden tuen ja koulutuksen työhön
- mahdollisuuden harjoittaa hammaslääketiedettä moderneissa tiloissa ja hyvällä välineistöllä
- erinomaisen palkan
- ystävällisen työyhteisön tuen
- mahdollisuuden kehittää ammattitaitoasi
- loistavat mahdollisuudet edetä uralla

Tule kuulemaan lisää pian järjestettävään infotilaisuuteen![/size:279b8oj0]

Eiköhän mennä infotilaisuuteen porukalla kysymään että miten kallis koulutus maksetaan takaisin veronmaksajille !

Inhosin noita välitysfirmoja jo ennen tätäkin. Nyt ne ovat löytäneet oikean kultakaivoksen. Itselleen, ei niille jotka lystin maksoivat.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Se on pois meidän kaikkien rahapotista, ja sen lisäksi pidentää jonotusaikaa hammaslääkäriin.

Tämä on lisäksi ensimmäinen kerta kun joku firma ottaa hommakseen imeä koulutettua työvoimaa pois omasta maastaan. Asia, jonka myös sotilasvala yksiselitteisesti kieltää.

Sen lisäksi se täyttää törkeän maanpetoksen tunnusmerkistön.

2. muutoin aiheutetaan Suomelle erityisen suurta vahinkoa

Yritys on rangaistava.

de Selby
Seuraa 
Viestejä1231
Liittynyt16.3.2005

Korjaanpas edellistä mittasuhteiden kannalta ymmärrettävään muotoon:

"2. muutoin aiheutetaan hampaille erityisen suurta vahinkoa

Yritys on rangaistava. "

Pointti kyllä meni perille. Yksittäistapauksena tuskin aiheuttaa mitään, yleisenä muoti-ilmiönä tai toimintatapana aiheuttaisi varmasti suurtakin polemiikkia.

Mutta kun työvoiman liikkuvuus on vapaata, niin se on. Luulisi silloin välittämisenkin olevan. Voisi olettaa että se hampipipilääkäri, joka tuohon syöttiin tarttuu, olisi joka tapauksessa lähdössä, Suomessa työtön tai vailla erityistä työintoa.

Yhtälailla ne suomalaiset ja Suomessa jatkossakin asuvat, verorahoin koulutetut, ammatissaan toimivat ja silti laadutonta ja epäkelpoa jälkeä aiheuttavat, kuin myös epäpätevyytensä takia työtehtävistään erotetut, sekä ammattiaan uudelleenkouluttautumisen kautta vaihtavat olisi laitettava edesvastuuseen tekojensa haittojen lisäksi myös hukkaan menneen koulutuksen korvaamisen osalta...

Demogradia!

Gravity sucks.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8910
Liittynyt18.8.2008

Selby on muuten oikeassa.

Olen aina ihmetellyt sitä kuuluisaa aivovientiä. Saisi mennä enemmänkin. Nykynerojen tulokset kun alkaa käydä helvetin kalliiksi.

Tuon virman eduksi on vielä sanottava, että näyttävät etsivän HAMMASLÄÄKÄREITÄ, joilla pitää olla hammaslääkärin koulutus. Nerokasta.

Vierailija
syytinki
Selby on muuten oikeassa.

Olen aina ihmetellyt sitä kuuluisaa aivovientiä. Saisi mennä enemmänkin. Nykynerojen tulokset kun alkaa käydä helvetin kalliiksi.

Tuon virman eduksi on vielä sanottava, että näyttävät etsivän HAMMASLÄÄKÄREITÄ, joilla pitää olla hammaslääkärin koulutus. Nerokasta.

Kaikilla hammaslääkäreillä ei ole nykyistä hammaslääkärin koulutusta.

Vierailija

Tämähän on vain hyvä, kun autetaan ihmisiä näkemään maailmaa. Kynnys lähteä työskentelemään johonkin toiseen maahan on muuten varmaan aika suuri, jos ei ole välitysfirmaa tai valmista työpaikkaa jo odottamassa. Ainakin itse näen sen hieman surullisena, jos on asunut koko elämänsä samassa maassa. Eihän silloin voi edes tietää, mistä on jäänyt paitsi.

Ongelmaa aivoviennistä ei ole, sillä samalla tavalla Suomeen tulee ulkomailta koulutettua väkeä. Näin ollen aivovienti ja aivotuonti kumoavat toisensa. Kai Suomen palkkataso ja veroprosentti on kohtuullisen kilpailukykyinen?

Vierailija
Lektu-Elli
Se on pois meidän kaikkien rahapotista, ja sen lisäksi pidentää jonotusaikaa hammaslääkäriin.

Tämä on lisäksi ensimmäinen kerta kun joku firma ottaa hommakseen imeä koulutettua työvoimaa pois omasta maastaan. Asia, jonka myös sotilasvala yksiselitteisesti kieltää.

Yritys on rangaistava.

Mielestäni tuo nyt on vielä todella pientä verrattuna sellaisiin maanpetoksiin, joissa veteraanien hengillä maksettua maata myydään venäläisille.

Vierailija
Gabro
Lektu-Elli

Yritys on rangaistava.

Mielestäni tuo nyt on vielä todella pientä verrattuna sellaisiin maanpetoksiin, joissa veteraanien hengillä maksettua maata myydään venäläisille.

Unohtuiko iltalääkitys?

Vierailija
Gabro
Lektu-Elli

Yritys on rangaistava.

Aivan! Hei suomalaiset, mitä ihan oikeasti touhutte?

Vierailija
Gabro

Mene sinä haistelemaan veteraanias.

Feniks

En minä tiedä. Minä vain asun täällä.

Vierailija
Shriek
Feniks

Just!

Vierailija
Shriek

Voi kun meidän ikioma itserakas sivari on niin lutunen!

Niin sinä asut täällä, mutta et osaa arvostaa niitä jotka ovat verellään maksaneet sen että voit täällä asua. Tai että olisit mitään kotimaasi puolesta valmis tekemään..
Olisi se niin mukavaa että kaikki veteraanit olisi Shriekkejä ja olisivat näyttäneet keskisormea kun oltaisiin pyydetty puolustamaan maata, jonka jälkeen Neuvostoliiton sotilaat olisivat raiskanneet ja tappaneet puol Suomea, jonka jälkeen toinen puoli olisi pakkomuutettu Siperiaan. Ei olisi Yeshua, ei olisi Shriekkiä...
Kotimaansa vihaajat pitäisi pakkomuutattaa Siperiaan kun näyttävät sinne haluavan tai ainakin tarjota matka P-Koreaan tai Irakiin missä saisivat kokemusta miltä tuntuu olla a) Diktatuurin alaisena tai b) miehitysvallan alaisena.

Ja ei kiitos mitään mutkuetkusitkuniinku-selityksiä tai itkua siitä kuinka olen aseen halaaja tai vastaava. En ole aseen halaaja, en inttihullu ja enkä haluaisi sotia tai vahingoittaa edes eläintä, mutta realiteetit on mitä on ja ne ei muutu vähään aikaan. Ei muuttuisi vaikka koko Suomen kansa olisi aseestakieltäytyjiä. Se vain pahentaisi tilannetta.

Vierailija
Yeshua
Shriek

Voi kun meidän ikioma itserakas sivari on niin lutunen!

Niin sinä asut täällä, mutta et osaa arvostaa niitä jotka ovat verellään maksaneet sen että voit täällä asua. Tai että olisit mitään kotimaasi puolesta valmis tekemään..
Olisi se niin mukavaa että kaikki veteraanit olisi Shriekkejä ja olisivat näyttäneet keskisormea kun oltaisiin pyydetty puolustamaan maata, jonka jälkeen Neuvostoliiton sotilaat olisivat raiskanneet ja tappaneet puol Suomea, jonka jälkeen toinen puoli olisi pakkomuutettu Siperiaan. Ei olisi Yeshua, ei olisi Shriekkiä...
Kotimaansa vihaajat pitäisi pakkomuutattaa Siperiaan kun näyttävät sinne haluavan tai ainakin tarjota matka P-Koreaan tai Irakiin missä saisivat kokemusta miltä tuntuu olla a) Diktatuurin alaisena tai b) miehitysvallan alaisena.

Ja ei kiitos mitään mutkuetkusitkuniinku-selityksiä tai itkua siitä kuinka olen aseen halaaja tai vastaava. En ole aseen halaaja, en inttihullu ja enkä haluaisi sotia tai vahingoittaa edes eläintä, mutta realiteetit on mitä on ja ne ei muutu vähään aikaan. Ei muuttuisi vaikka koko Suomen kansa olisi aseestakieltäytyjiä. Se vain pahentaisi tilannetta.

Höpö-höpö! Suomalaiset ITSE myyvät Suomea mm. ruotsalaisille, amerikkalaisille ihan kelle vain. Laki on sellainen. Miksi myytte omaa maata, mutta syylisiä ovatkin venäläisiä...ja vain venäläisiä... Miksi ette puhu muista ostajista? Hä? Shriek on vain nuori mies, joka ei mahda mitään asioille, jotka isokenkäiset miehet ovat järjestäneet sellaiseksi ja rikkaat maanomistiäijät ahmivat venäläistä rahaa... Vai, että taas ryssä on syyllinen! Haistapas! Katso peiliin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat