Julkkikseen samaistuminen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Osaatteko samaistua julkkiksiin? Miten suhtautuisit siihen, että esim. bussipysäkillä kaikki tuijottavat sinua?

Kommentit (4)

Vierailija

Julkkis ja konna ovat samassa veneessä siinä että heidän tekonsa leimaavat heitä vaikka toinen on palkkansa kuitannut ja toinen kakkunsa lusinut. Vastaantulevat nassut heittävät siihen liittyvää sanailua tai ilmeitä vaikkei asia enää henkilöä mietitytä yhtään. Huomion tarve katoaa pian jo muutenkin ja kun siitä ei eroon pääsekkään, niin ottaa kupoliin. Porukka alkaa tuntumaan tyhmältä ja luutuneelta.

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007

Minua on tuijotettu koko mun elämäni bussipysäkeillä ja baareissa, ei enää haittaa, päinvastoin. Kiva olla vaihteeksi Topi Sorsakoski, Juiceen aloin jo hieman kyllästyä.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Vierailija
Astronomy
Minua on tuijotettu koko mun elämäni bussipysäkeillä ja baareissa, ei enää haittaa, päinvastoin. Kiva olla vaihteeksi Topi Sorsakoski, Juiceen aloin jo hieman kyllästyä.

Mäkin oon kai niin hassun näkönen ku tuntuu et ihimset kattoo mua enemmän ku muita, nuorempana noin viikon verran tarkkailin tarkoituksellisesti ympäristöäni katsoakseni mihin kulloisenkin ympäristön katseet kohdistuivat, harmikseni huomasin, että ne kohdistuvat minuun monissa tapauksissa, vaikka aloin kulkemaan pää kumarassa niin katseet silti kohdistuivat minuun, mikään ei kelpaa ihmisille. Pitäisi kai alkaa rahastamaan tuosta katsomisesta.

Vierailija

Itse olen tuolta säästynyt, en ulkoisesti herätä huomiota.
Mikä on tietysti hyvä silloin kun en halua saada huomiota itseni ja toimieni osaksi.

Uusimmat

Suosituimmat