Hömppä-äänestys heijastinvermeistä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Vaikka nyt valoisuus lisääntyykin, niin ihmetellä sopii miksei kaikenlaisiin ulkoiluasusteisiin ommella jo valmiiksi tehtaalla heijastinnauhoja riviin tai ristiin niin ettei tarvitse itse tökkiä jotain rumia roikottimia kainaloihinsa killumaan (siis heijastimia).

Nyt jos pääsisitte itse suunnittelemaan itsellenne asusteen johon ommeltaisiin heijastinnauhasta kiva kuvio vaikka selkämykseen, niin mikä näistä kuvioista saisi eniten kannatustanne?

Kommentit (6)

Vierailija

Vaikka nyt valoisuus lisääntyykin, niin ihmetellä sopii miksei kaikenlaisiin ulkoiluasusteisiin ommella jo valmiiksi tehtaalla heijastinnauhoja riviin tai ristiin niin ettei tarvitse itse tökkiä jotain rumia roikottimia kainaloihinsa killumaan (siis heijastimia).

Nyt jos pääsisitte itse suunnittelemaan itsellenne asusteen johon ommeltaisiin heijastinnauhasta kiva kuvio vaikka selkämykseen, niin mikä näistä kuvioista saisi eniten kannatustanne?

Vierailija
Qadesha

Selkämykseen on aivan turhaa laittaa heijastinta ja takista perseen korkeudella roikkuvat heijastimet ovat lähes yhtä turhia.

Heijastimen hyödyllinen paikka on hieman nilkan yläpuolella, jossa se lähes kaikissa hyväksytyissä ulkotyövaatteissa onkin.

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

kiinassa tällainen piemeässä kiiltävä materiaali on tuntematon turvallisuuden kohottaja. sillä ei ole mitään tekemistä muodin kanssa joten annama olla.

toisen polven pilkkuvirhe

Vierailija

Ups, ei se selkä taida tosiaan olla kaikkein paras mahdollinen paikka, tai riippuu tietysti mistä päin se kuuraketiksi autoaan kuvittele tyyppi suhaa.

Rintapielessä voisi tietysti tököttää Davidin tähtikin, joka tuosta pötköstäni harmikseni unohtui...

Vierailija

Ei maar, paras heijastintsydeemi olisikin sellainen luonnollisen kokoinen luuranko joka välkkyisi tienpielestä autokuskeja vastaan täysin mustiin pukeutuneen ihmisen yllä.

Uusimmat

Suosituimmat