Millaisia valintoja teet?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Joka kerta, kun joku esittää kysymyksen, se asettaa meidät valinnan paikalle, mutta vasta SANOJEMME suhteen!
Kokonaan eri asia on, teetkö ja elätkö vastauksesi mukaan!

Kun kysyn, tahdotko pelastua iankaikkiselta kadotukselta, uskon 100% varmasti, että suurin osa vastaa kyllä! Pieni osa, joka vastaa jo tähän ei, ovat REHELLISESTI perkeleen puolella, enkä minä heitä siitä voi syyttää, koskapa ovat Paholaisen valinneet suojelijakseen.

Mutta kun kerron, mitä se todellisuudessa vaatii pelastua, en itsekään aina pysty siihen, mutta ainakin yritän kovasti, ja lopulta onnistuu!

Uskoisin, että jokaisen ovella on käynyt jehovalaisia sen verran tai helluja työkavereita, tai luterilaisia uskiksia, että tietää mistä on kyse...

Mutta ellei tiedä, voin vihjata, että asia liittyy muinaisina aikoina ristillä roikkuneeseen ja rääkyneeseen Jeesukseen, joka syntyi Legendan mukaan neitseestä, pelkästään Jumalan hengestä, ja liharuumista nimeltään Maria.

Joka ymmärsit mistä on kyse? Kysyt tietysti, miksi hän siellä roikkui, eikö jokaista panna vastaamaan vain OMISTA synneistään! Jep! Mutta Herra kärsikin omien palveljioidensa, orjiensa ja lapsiensa takia, jos he eivät kaikkea voineet täyttää!

Ihan yhtä oikein teet, jos luotat omaan mestariisi, joka voi olla eri niminen, mutta väittäisin, ettei tuo mestarisi oikein tiedä mistä on kyse, jos väittää voivansa syntiesi rangaistuksia kantaa, jos on itsekin tehnyt syntiä! Jos itse luulet joku v*tun mestari olevasi, salli mun nauraa

Kahdesta henkilöstä on annettu Raamatuissa todistus, ettei ole syntiä tehnyt: Jeremia ja Jeesus, tosin Jeremian synnittömyys on hivenen salatumpi asia.

Rikolliset ja poliisit, sotilaat ja lääkärit kuolevat luultavasti varmimmin! Heidänkin uhriinsa voi luottaa, ja tietysti voi sanoa, että kaikkienhan meidän liha kuolee, eikö siinä ole rangaistusta kylliksi? Tekisi mieleni sanoa kyllä, mutta silloin valehtelisin Jumalani edessä! Jos kuolema tapahtuu mitään kuoleman syistä oppimatta, karman laki sitoo meidät kokemaan omien syntiemme SEURAUKSET seuraavissa elämissämme... Jos elämme kääntymyksemme JÄLKEEN täydellisesti, pääsemme enkeleiksi ja Jumalolennoiksi taivaaseen. Niitä menneen aikamee syntejä AINOASTAAN Kristus kärsi, pelkäsi, tuskaili ja kipuili.

Ja hinduista näkee: harva mitään oppii, vaikkapa korkea kastinen on seuraavassa elämässään alempikastinen, ja alempikastinen sen jälkeen ylempikastinen, IKUINEN koston kierre vain!

Mikä on valinta? Haluatko pelastua iankaikkiselta kadotukselta? KYLLÄ! Haluatko ottaa siis vastaan Jeesukseen? Tähänkin on vastattava kyllä, koska se on ainoa teko, jonka sen vuoksi voi tehdä! Sanasi on tärkeät eivätkä jätä Jeesusta ja Agisonia kylmäksi, ellet jotenkin vain venkoile!

Kommentit (6)

Vierailija

Minä ainakin kokisin ikuiseksi kadotukseksi paikan, jossa agison ja hanion pysyisivät kuuloetäisyydellä.

Täten vastaamalla kysymykseen ei, uskookin ikuisesta kadotuksesta pelastumiseen jos olettaa agisonin lopettavan keskustelun tämän vastauksen jälkeen.

Käytkö sinä agison ihan ulkona puhumassa näistä asioista vai oletko pelkästään nettisaarnaaja?

Vierailija
McRoot
Minä ainakin kokisin ikuiseksi kadotukseksi paikan, jossa agison ja hanion pysyisivät kuuloetäisyydellä.

Täten vastaamalla kysymykseen ei, uskookin ikuisesta kadotuksesta pelastumiseen jos olettaa agisonin lopettavan keskustelun tämän vastauksen jälkeen.

Käytkö sinä agison ihan ulkona puhumassa näistä asioista vai oletko pelkästään nettisaarnaaja?




Olen kerran tai pari pitänyt todistuksen Helluntaiseurakunnassa! Pistivät täällä Tampereella minua varten ihan sellaisen "minipuhajapöntönkin", mutta valitettavasti ramppikuume iski, ja joka 5. sana oli "niinku"! Minipuhujapönttö ei ollut sinänsä huono keksintö, koska olen fyysisesti niin pienikokoinen, ettei isosta cubesta olisi näkynyt kuin ehkä hiukset...

Mutta jonkinverran tulee keskusteltua ihmisten kanssa asioista, ihan "luonnossakin", ja olen muutaman kerran esitelmöinyt niin uskonnosta kuin tieteestä "fläppitaulullakin" taloni asukkaille!

Hmm, olisiko minussa "kaksi todistajaa", personoituna yhteen skitsoon mieleen! Tiedän aivan varmasti jotakin myös tieteestä, ei kaikki arvosanani ole yliopistossa nollia vaikkapa niitäkin (ymmärrettävästi) on tullut tukku!

Vierailija
zeniac
Kuolemaan uskominen antaa vapauden ja elämisen arvoisen elämän!



Mutta kellekään ei kuolema kelpaa, kun siihen ruvetaan pakottamaan! Olemattomuus tuntuu kuitenkin siksi pahalta. Siksi on Taivaan Isi ja Poika, joka kuoli ristillä, ja myöhemmin ihmisten näyissä ties kuinka monasti...

Hetkinen, nyt erehdyin! Aabrahamin testamentti kertoo, että Aabrahamia vastaan piti tämän kuollessa pistää ihan personoitu Kuolema, ennenkuin tämä kykeni kuolemaan, ja myöntämään, että oli ollut liian armoton tosi syntisiä kohtaan...
http://www.apokryfikirjat.com/aabraham.html

Vierailija
Dark Shade
Välttyä ikuiselta kadotukselta? Mahdotonta.
Sinne on jo tuomittu koko ihmiskunta.



Mutta Jeesus voi kärsiä olemattomuuden puolestasi. Se on tosin hivenen raukkamaista MUTTA VOI, NIIN ARMOLLISTA!

Mutta sitäkin raukkamaisempaa on mennä helvettiin ja havaita, että on niin pieni ja surkea pahis, ettei pysty ottaan edes tuhoisaa matsia yhdenkää Helvetin pedon tai käärmeen kanssa... Silloin pitääkin yllättäen luottaa Perkeleen armollisuuteen, ja tokihan sillä on siitä oma kieroutunut vastineensa siellä, se pistää sinut ainoastaan valittaan ja itkeen, eikä silloin koske sinuun tai minuun niin pahasti...

Jos olet saanut ison kehon, valtavat nyrkit, ja hirveän tappelu, tappamis ja taisteluvietin, tiedä, että Jumala kouluttaa sinua Helvettiä varten! Agisonninne ei ole sellainen, ja six onkin helppoa jo ulkoisesta olemuksestani päätellä, että olen

Mutta on toki myös Taivaalliset sotajoukot, mutta niiden taktiikka ja strategia on kokonaan eri, kuin liian nopeaan voittoon tähtäävässä alakerrassa!

Uusimmat

Suosituimmat