Onko tiede.fi vihayhteisö?

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Että sitä vaan että pitäisikö kirjautua ulos?

Heti?

Sivut

Kommentit (23)

Naksuttaja
Seuraa 
Viestejä1324
Liittynyt1.11.2008
CE-hyväksytty

Heti?

Ei ole. Ei tarvi kirjautua ulos.

"Hetkinen, voinko kirjoittaa tuon muistiin?" Arthur kysyi innoissaan ja etsi kynää taskustaan.
"Se on saatavilla lentoasemalla", vanhus sanoi. "Tätä on siellä telinekaupalla."
(Adams: Enimmäkseen harmiton)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Barbaari
CE-hyväksytty
Barbaari
Kuinka mones threadin avaus on kyseessä jossa olet meinannut lähteä palstalta?

En muista/tiedä.

Ne voitaisiin laittaa kaikki samaan threadiin.

En kuitenkaan toivo että häipyisit palstalta.

Olen pahoillani. Tarkoituksenani ei ole olla paha.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty

Heti?

Miten niin vihayhteisö?

Ei ole!

Tuohon uloskirjautumiseen mie sanon, että kai aikuinen henkilö on ihan itse vastuussa tekosistaan ja tekemättä jättämisistään. Minun tehtävä ei ole neuvoa kuinka jonkun muun tulisi elämäänsä elää.

Mut vihjeitä mie voin ladella... ja pikku vinkkinä... ihan oot mukava tyyppi ja sinua mahdollisen häipymisesi jälkeen saatettaisiin jopa kaivata

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Älä nyt kuuntele tuon DM:n puheita. Kyllä asia on niin, että vastuu ei ole itsellä ja mitä tahansa tekeekin, on hyvä olla koko ajan mielessä joku, jota syyttää, jos sattuu menemään pieleen.

Vastuun ottaminen omista teoistaan tai sanomisistaan on vanhanaikaista.

Vierailija

Sitäpaitsi, eikö kyseessä ole huumoripalsta? Minä ainakaan en jaksaisi ottaa kovin monia ihmisiä täällä liian vakvasti.

Kuinka moni evoluutio palstan fossiileista esimerkiksi läpäisisi turinging testin?

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005
Harrastelija-Ajattelija
Kuinka moni evoluutio palstan fossiileista esimerkiksi läpäisisi turinging testin?

Kaikki eivät välttämättä läpäisisi edes Voight-Kampff-testiä

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
asdf
Älä nyt kuuntele tuon DM:n puheita. Kyllä asia on niin, että vastuu ei ole itsellä ja mitä tahansa tekeekin, on hyvä olla koko ajan mielessä joku, jota syyttää, jos sattuu menemään pieleen.

Vastuun ottaminen omista teoistaan tai sanomisistaan on vanhanaikaista.

Jumankekka, hyvä juttu. Nyt sitten vaan valitsemaan palstan virallinen syntipukki.

Modet ei käy, niitä kun kuuluu muutenkin ihan viran puolesta syyttää ja sättiä.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

Vihayhteisöllä pitäisi olla joku yhteinen kohde, jota kaikki halveksivat. Ei taida löytyä sellaista, paitsi tietysti Hitler ja skientologia... ja Tom Cruise.

Mulgeron

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat