Rapatessa roiskuu. Muistojen nyyttikestit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Meille itse kullekin sattunee kaikenlaista mieleen jäävää tapahtumaa tämän kirjavan elämän saatossa.
Kertoisimmeko niistä toisillemme tässä ketjussa.
Itse olen palstan oloni aikana silloin tällöin rasittanut jutuillani teidän huumoritajuanne. Siitä huolimatta tarkoitukseni on jatkaa näitä muisteloitani.
Seuraavainen sattumusten summa tapahtui ihan jokin aika sitten.

Nolottaa ja hieman hymyilyttää

Minulle suoritettiin hiljattain polvileikkaus. Toipumiseni siitä edistyi hyvin.
Päätin kutsua meidän taloyhtiömme miespuolisten kuolleiden leskien muodostaman vapaamuotoisen ryhmän ”Tyttökullat” kylään kertoakseni heille tuosta kaikille meille niin mielenkiintoisesta tapahtumasta.
Tyttökullat tulivat. Illatsu alkoi, vermuttia juotiin ja oltiin hienoja. Minä loistin illan sankarittarena.
------
Jossain vaiheessa illan viettoa minulle tuli tarve käydä WC:ssä. Kun aloin nousta istuimelta, kuului selkäni takaa kaamea pamaus. Jokin kova esine iskeytyi pakaroilleni. Lensin niiltä sijoilta suoraa pää edellä pitkin pituuttani vessan lattialle. Löin pääni oveen, menetin tajuntani…
Olin maannut reporankana siinä vessan lattialla kun tyttökullat saapuivat hätiin. He tilasivat sairaankuljetusajoneuvon ja minä hoiduin sairaalahoitoon. Että ei siitä sen kummempaa.
Seuraavana aamuna sairausvuoteeni viereen saapui lääkäri.
- Kaikki on hyvin. Pääset kotiin.
Hetken hän oli hiljaa ja jatkoi
- Toisaalta minua kyllä ihmetyttää tuo wc –istuinsuoja joka oli sinulla pikkuhousujesi alla.
Kädellään hän näytti pesualtaan suuntaan.
- Kuulkaas herra tohtori. Tuollainen on oltava mukana kaiken varalta kun kulkee vieraiden vessoissa. Nykyisin on kaikenlaista hiviä liikkeellä, jokelsin minä hämilläni.
Myöhemmin kerroin tyttärelleni.
Polvileikkauksen vuoksi minulle oli WC pytyllä korotettu istuinosa. Ennen tyttökultien vierailua poistin tuon korotusosan, koska luulin pystyväni asioimaan asiani jo ilman sitäkin. Näin omasta mielestäni, mutta totuus iski ja kovaa vasten pehvaani. Kun olin tuolloin kyseisenä iltana nousemassa pytyltäni ja nostin alushousujani, niin housujen pänni kulkeutui istuinsuojan alle. Nosteessani oli voimaa, sen voimasta istuinsuoja taipui jousen tavoin ja housunpänni kesti ja kesti kunnes istuinsuojan saranatapit antoivat periksi ja suoja iskeytyi voimalla takamukseeni.
Myöhemmin eräs tyttökulleista oli nakannut aamutakin suojakseni. Istuinsuoja kulkeutui sairaalan pikkuhousujeni pännin puristuksessa.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat