Kultanaamiosta

Seuraa 
Viestejä2
Liittynyt24.2.2009

Olin yhteydessä EMI finlandiin vaatiessani korvauksia kappaleideni luvattomasta käytöstä ja sopiakseni tapaamisesta. Kirjoitin Mari Wainiolle joka on CMX:n tiedottaja että sen julkaisemat kappaleet Ruoste ja Kultanaamio ovat -93 tekemiäni. Mari Waino vastasi lukeneensa kirjeeni ja että hän siirtää sen tuotantopäällikölle jonka jälkeen mitään vastausta ei ole kuulunut.
Huomasin youtubessa Kultanaamion ja tunnistin sen samaksi biisiksi jonka tein
vuonna -93

Tätä uskomatonta tapausta purkaessa huomasin että koko CMX:n levytuotanto sisältää mun -93 tekemääni esitystä, jossa oli lopussa se Picture englanniksi ja se alkoi Kultanaamio kappaleella ja sen koko shown nimikin oli Kultanaamio. Osa suomeksi ja osa englanniksi.
Tein silloin biisejä peräkanaa ja esitin sitten niitä siinä showssa. Siellä oli muutama sata ihmistä kuulemassa sinä aikana, se soi keskusradiossa ja meni ulkopuolellekin kaikki se tapahtui n. kuukauden aikana nokalla, tein silloin Picture biisiin ensin ja siihen osia ja kuvioita lisää ja lisää lähinnä siihen keskikohtaan E,C,G,D,B,A,B siihen tuli juuri Kultanaamio ja Ruoste ja se Mulder and Scully. Sitten tein Ruosteesta Love and Death Embracen se oli jo eri biisi ja aihe jonka tein aiemmin novelliksi.
Siinä oli mukana Wonderwall englanniksi aivan siinä muodossa joka soi mediassa mutta se jatkui tauotta siihen tuli Elokuun kruunu perään. Se on sen kertosäekin, "hei jos unohdat kaiken..." Suomeksi.
Sitten siihen tuli niitä muita siihen perään Ruoste oli siellä jossain keskellä ja Nimetön ja Picture lopulta viimeisenä. Esitin sen nokalla silloin parille sadalle kuuntelijalle se soi naisten puolellakin keskusradion kautta ja siellä oli taustalaulaja ja jousikvartettikin säestämässä alakerrassa. Tein siihen etukäteen jousiosuuksia mm. Ruosteeseen. Se myös kuvattiin ja se lähetys meni kaupungin verkkoon ja soi suorana Meilahdessa ym. Sain siitä palkkionkin vankilalta kunnon illallisen ja lähetyksestä luvattiin keräyksestä saatava palkkio. Tietääkseni siinä oli mukana suorassa lähetyksessä myös radio city lepakolta. Varmaan ainakin kymmenisen tuhatta ihmisiä näki ja kuuli sen.
Kopioin niitä sanoja ja äänitin lisää kasetteja ja jaoin niitä ja kasetteja johonkin hintaan muille mutta ne loput sitten varastettiin.
Silloin sinne tuli jotain häiskiä muista vankiloista ja hoidosta myös juttelemaan että he haluaisivat tulla mukaan ja esittää sitä musiikkia. Siellä oli silloin syksyllä -93 iso porukka niitä teatterikorkeakoululaisia ja sibeliusakatemialaisia jotka olivat lusimassa tai hoidossa tai juuri menossa mielentilaan niistä radiomurhista ja
ne puhuivat siitä että he haluaisivat käyttää sitä musiikkia mutta en ottanut sitä niin todesta.
Ne puhuivat että he käyttävät mun musiikkia vaikka väkisin ja sinne tuli uusia vartijoita muista laitoksista ja se selli osasto suljettiin ja vangit ja vartijat siirrettin pois ja ne tarkastivat jokaisen sellin ja ottivat ne kasetit pois.
Sen viimeisen kasetin joka oli piilossa ne kaappasivat mun kädestä saippuakotelossa saunassa.
En saanut siitä mitään palkkiotakaan rahana vaikka niin oli sovittu niistä ulos menneistä lähetyksistä.
Ne oli kuulemma siirretty kahvikassaan. Huhuttiin isoista summista. Olin siellä silloin lusimassa sakkoja vähän yli kuukauden verran ja siinä oli mukana mm. hotellipetokseksi merkitty maksamaton hotellilasku. Se oli suurin niistä "sakoista"
joten en ollut edes vanki silloin kun se esitys tapahtui. Poliisi lähetti mut silloin ruotsista lusimaan niitä vaikka kuinka käskin tarkastamaan ne mitä ne edes on.
Kun pääsin pois marraskuun alussa pois melkein heti soi Kultanaamio yhden kerran radiossa mutta muuten CMX ei esiintynyt kuin soundissa. Tarkistin sen CD:kin kirjastossa mutta siinä ei ollut mitään levy-yhtiötä vain niiden soittajien nimet joten annoin asian olla ajattelin se on niin pieni vittuilu ettei se mun omaa uraa haittaa.
Sitten kyllä kevät talvella alkoi Wonderwall soida radiossa eikä sille silloin voinut mitään kun ei ollut nettiä eikä mitään muutakaan henkilöstöä joka olisi asiaa edes hoitanut Suomessa. Olisi pitänyt mennä kai itse englantiin mutten silloin pystynyt.
No Wonderwall on yhä omaisuuttani tekijän oikeudet mulla kyllä on.
Se koko mun Kultanaamio esitys siinä kasetilla meni kai Chydeniukselle jonka poika se CMX Yrjänä on.
Niillä oli siihen aikaan se oikeudenkäynti kesken niistä pojan tekemistä murhista ja Chydeniustakin syytettiin silloin osallisuudesta.
Se vaati silloin sitä mun musiikkia poikansa nimiin jotta se saisi jonkun armahduksen siitä pakkohoidosta. Ne toimittivat sille sen kasetin ja ne on sitten äänittetty Chydeniuksella omalla kustannuksella.
Ei siinä CD:ssä mitään EMI:ä mainittu, se oli aika nuhruinen omakustanne jossa luki vain Herodes. Tarkistinkin sen mutta ei se ollut missään levy-yhtiö listalla eikä mikään liikeyrityskään.
Sitä muistaakseni mainostettiin Soundissakin silloin ensimmäisenä vain CD:lle tehtynä omakustanteena.
Nämä bändin jäsenet olivat ainoa yhteystieto joka siinä oli mutta nimet olivat itsekeksitty ja Yrjänähän eli Antti Chydenius-Wirtanen oli pakkohoidossa Rovaniemellä siinä Lilithissä. Ihmettelinkin miksi se on kirjastoon otettu kun se oli pimeiltä markkinoilta. Se EMI tuli mukaan vasta myöhemmin ja silloin siellä oli vielä ainakin yksi kappale joka oli suoraan tehty mun kasetiltani ja se on jo suoraan rikos.
Samoin Oasiksen levy-yhtiö Creation oli joku olematon firma jonka nimellä Oasis pari kuukautta sen mun konsertin jälkeen julkaisi ensimmäisen lp:sä. Siitä noin vuoden kuluttua tuli ulos se Wonderwall ja tunnistin sen heti omakseni mutta senkään tarkistaminen ei tuottanut tuloksia ei sellaisesta levy-yhtiöstä ollut mitään tietoja eikä mitään yhteyshenkilö tietoja saatavilla. Siitä oli silloin englannissakin kohua että miten se voi tyhjästä nousta listojen kärkeen.
Se väite että Yrjänä olisi tehnyt nuo kaikki kappaleet mukaanlukien Wonderwall tuli muuten esiin silloin oikeudenkäynnissä kun Chydenius esitti "lisätodisteita" poikansa ja muiden niiden oppilaiden mielenterveydestä esittämällä nämä tekemäni kappaleet todisteeksi eli tämän pimeänä tehdyn Aura cd:n ja ne muut jotka tein Wonderwall, Falling, se Mulder and Scully jne Niitä esitettin silloin siellä Yrjänän eli Antti Chydeniuksen tekemiksi (tai jonkun muun silloin siinä ryhmässä olleen). Silloin vedottiin siihen että koskaan aiemmin ei ole suomalainen musiikki ollut listaykkösenä Englannissa että kyllä kyseessä on erikoislahjakkaat oppilaat. Silloin oli huhu liikkeellä että sen Yrjänän vartija Lilithistä olisi todistanut Yrjänän puolesta että se on tehnyt ne kevät talvella -92 mutta ei vartija voi todistaa vangin puolesta eikä siellä kukaan muukaan niitä voi todistaa Yrjänän tekemiksi kun sehän oli jo pakkohoitopuolella. Siinä keskusteltiin siitä että se Yrjänä (tai ne kaikki oppilaat) olisivat tehneet ne ennen murhia mutta sitten tuli tielle että onhan ne silti syyllisiä murhaan. Että kyllä tuomioistuin on pakotettu noudattamaan lakia tässä tapauksessa eihän sitä voi millään kiertää. Silloin oli lehdissä että siitä on tehty uusi lain muutos jonka avulla ne pääsisivät pakkohoidosta johonkin erityis lahjakkuuteen vedoten mutta sanoohan sen järkikin ettei sellaista saa menemään läpi murhatapauksessa. Senhän Yrjänänhän piti lusia ne murhat vankilassa mutta kun se todettiin hulluksi niin se pantiin pakkohoitoon ja ne muutkin olivat menossa hoitoon Rasmus ja keitä kaikkia siellä oli. Rasmushan lusi sen kakun Keravalla se sai kai elinkautisen ja lusi siitä puolet joten kai ne kaikki sen rangaistuksen saivat.
No sen jälkeen tuli hiljaista siitä oikeudenkäynnistä ei puhuttu julkisuudessa ne tiedot CMX:ä ja yrjänästä
ja Rasmuksesta muuteltiin niin ettei mitään tullut tietoon ja ne alkoivat ilman mun antamia vastalauseita kohdistaa muhun sitä vihaa jota niihin osoitettiin, poliisit ravasivat tappelemassa ja haastamassa riitaa jatkuvasti nehän menivät kai kahtia toiset poliisivoimat niiden toisten opettajien puolella ja toiset toisten. Enhän mää tiennyt tarkkaan silloin mistä se johtui kun niitä tuli päälle jatkuvasti. Sitä selittää tilanteen jollain yleisellä tilanteella kun ei tajua ollenkaan mitä se on. Aika paljon sitä tuli tapeltua kymmeniä kertoja ja aika monta pidätystä ilman mitään syytä. Istuin kolme kuukautta vankilassakin ilman syytä silloin. Keskellä yötä haettiin, kymmenen miestä tuli hakemaan. Kun tulin takaisin oli mökki murrettu auki ja kaikki kamat levitelty ympäri pihaan. Siinä oli mukana Kari Varvikko joka asettui siihen naapuriin pitämään lehteä se oli iltasanomien päätoimittaja niihin vähän aiemmin. Se on kai Chydeniuksen veli tai ainakin ihan samannäköinen. Joka tapauksessa sen tuttu. Sieltä tuli kaikkea paskasakkia riehumaan mun mökille.
Niin se jatkui monta vuotta vaikkei se Yrjänä menestynytkään ollenkaan tai ehkä juuri sen takia olihan se oikeudenkäynti ollut koko Suomen huomion kohteena muutaman vuoden. Kaikki muisti sen eikä se saanut esiintyä radiossakaan juuri ollenkaan. The Rasmus julkaisi sen Fallingin 1999 täysin tuntemattomalle Dynasty levy-yhtiölle jolla myöskään ei ollut mitään henkilökuntaa eikä puhelinta vain nämä bändin jäsenet itse ja joku postilokero Keravalla. Ne siis edustivat itseään esittämällä mun laulua yksinkertaisesti! Ei sitäkään kukaan mennyt estämään vaikka kaikki viranomaiset tiesivät mun tehneen ne biisit. Siihen asti ne olivat olleet Warnerilla mutta se ei näköjään suostunut julkaisemaan Fallingia. Se Falling alkoi soida joka radioasemalla täysin pimeänä matskuna josta kukaan ei ottanut vastuuta. Ylönen ja kumpanit olivat silloin vielä ehdonalaisvalvonnassa jolloin pieninkin rike merkitsee heti uutta rangaistusta. Tiedä sitten olivatko ne jatkaneet hoitoon kakun päätyttyä.
1997 HIM julkaisi mun Love and Death Embracesin Sony BMG:lle joka on sama tuote merkki jota Tehotankki käyttää pikkuradareiden valmistuksessa, juuri niiden samojen joita Ylönen , Chydenius ja kumppanit käyttivät murhatessaan ne uhrinsa. Silloin tutkinnoissa etsittiin laitteiden valmistajaa ja keskusteltiin siitä olivatko nämä syytetyt valmistaneet ne itse kun ne olivat sen näköisiä mutta sen näköisiä ne ovat, Tehotankki valmistaa niitä lisenssillä Tampereella ja itse asiassa kokoonpanee niitä, ne tuodaan maahan jonain muina laitteina, ja maahan tuoja on Chydenius... Samoin Wonderwallia laulava Oasis on niiden mukaan siirtynyt Sony BMG:lle juuri tällä viikolla kun aloin julkaista näitä viestejä oltuaan sitä ennen neljä vuotta esittämässä mun laulua Wonderwall pelkästään omana itsenään yksinkertaisesti! 1999 Him julkaisi yhden mun biisin jota revitin huvikseni siinä mökin edessä mihin se valvontalaite oli suunnattu, sen nimi oli FORD ja se oli SIELLÄ LEVYLLÄ! : Sen lisäksi Catatonia joka esittää Mulder and Scullyn on täysin tuntemattoman
Blanco y Negro Record listoilla joka on sama kuin The Jesus and Mary Chainillä joka taas oli aluksi Creationilla jolle Oasis myöhemmin tuli. Pienet ovat siis ympyrät. Tämän Blanco y Negro Recordsin omistaa muuten Warner jolla Rasmus ensin oli.
Nämä kaikki "yhtiöt" ja bändit ovat siis ensin rekisteröimättömiä ja täysin laittomia todennäköisesti juuri Kostiaisen viritelmiä kun ne julkaisevat pimeästi mun biisejä ja vasta sen jälkeen ne siirtyvät jommallekummalle suurista Sony tai Warner, joille kummallekin Kostiaisella on lisenssi Tehotankin kautta.
Mutta tämä tapahtuu täysin vailla mitään valtuuksia ja laittomasti, julkisuudessa niitä tekeleitä ei saa esittää missään mediassa.

Huomasin että Him on myynyt 4,5 miljoonaa levyä kaikkiaan ja Rasmus 2,5 miljoonaa levyä. Mun biisejä siellä
on vain Falling ja When Love and Death Embrace ja se FORD mutta se valvonta laite kyllä äänitti kaikkea muutakin, puolivalmiita ja hylättyjä biisejä joita ei voi edes muistaa, inhottavaa että niitä sitten tulee jossain muodossa esiin myöhemmin. CMX on kai yhteensä myynyt satojatuhansia levyjä ja niistä kolme ensimmäistä on mun kokonaan sanoittamaa ja niitä sävellyksia on ne tyypit tehneet niihin itse osaan ja minä yhden älpeellisen verran. Alkupään biisit on mun tekemiä melkein kaikki. Niitä on kopioitu siitä vihosta jossa mulla oli sanoituksia ja siitä konsertista. Sitä on vaikea muistaa mitä kaikkea sitä on tehnyt, ne pitäisi laittaa ylös ja ilmoittaa minulle ja maksaa asiallisesti ennen julkaisemista. Ruotsissa mun novellista Ruoka tehtiin melkein suora elokuva kopio Kocken, ei siitäkään ole kukaan mitään ilmoitellut ja ympäri maailmaa julkaistaan niitä ajatelmia ja kehitelmiä joita mun olemus ja teot ja teokset herättää noissa valvonta laitteissa.
Sitten vuonna 2001 julkaisin netissä Picturen ja pari muuta biisiä ja ne meni suoraan New Yorkiin siinä terroristi iskussa joka on sekin mun tekemää. Sen jälkeen ei kyllä ole ollut ketään joka ei olisi velvollinen maksamaan mulle mutta ketään ei ilmoittaudu. Kaikki on mun mutta kaikki jatkavat hommiaan niinkuin ei olisi mitään tapahtunut. Esimerkiksi EU tuli juuri suomeen mutta mitään EUta ei silti tapahtunut. Mitään eroa ei ole entiseen suomeen tullut paitsi että kukaan ei enää tee mitään ja mun pitäisi pitää tätä pystyssä yksin.
Onhan mulla hyviä biisejä joilla saa aika paljon kinutsuilta mutta ei se jatku nytkään enää kun Ylönen on skeba
ja Valo ei toimi. Ne haastaa vaan riitaa Jussin kanssa ulkomailla ja sieltä tulee mustalaisia lisää ja lisää.
Täällä tukholmassakin on valtavia aaltoja venäläisiä hulluja joita lähetetään sieltä pois juuri Ylösen ja Valon takia kun nehän on niitä itse. Täytyy muistaa että aika moni suomessakin asuvista on kotoisin juuri itämaista
jotka toimivat sitä kautta koko ajan ja siellä itse asiassa on heillä koko omaisuus jota täältä korjataan.
Ei tämä Kostiainenkaan täällä mitään aio tehdä, pelkästään aseilla touhuta ihmisten kimpussa ja siirtää kotimaahansa omaisuutta jota täältä varastaa.

Seitsemänkymmentä luvun alussa tampereella vaikutti Five niminen bändi joka teki hyviä biisejä ja jolla oli paljon keikkoja.
Sony bmg joka toimi silloin samassa talossa Kalevassa yhdessä Love Recordsin kanssa teki silloin sopimuksen sen kanssa sillä ehdolla että Jari Tuomi ruutanasta tuli rumpuihin ja ne julkaisi yhden singlen. Ne sai siitä tukun rahaa ja laulaja osti uuden Celican jolla ajeli studiolle ja takaisin. Five jätkille ilmoitettin että sitä singleä on jaeltu rautakirjan kautta koko suomeen ja niille annettiin niitä itselle nähtäväksi. Tosiasiassa niitä ei oltu jaeltu ollenkaan vain ne muutama kappale joita ne itse saivat ja ne joita oli hämäykseksi annettu rautatieasemalle ja linja-autoasemalle ja pariin levykauppaan ja Kostiainen ja sen poika Juha asuivat siinä vieressä kerrostalossa ja tarkkailivat sitä studiota sillä Sonyn radarilla joita Chydenius joka veti Sonya toi maahan. Ne äänittivät silloin koko älpeen kalevassa Sonyn ja Love recordsin yhteisellä studiolla Chydeniuksen kanssa ja sitten ryypättiin. Lisää viinaa tilattiin Jari Tuomen toimesta ja sitä saapui toimittamaan Kaino Nurmi ruutanasta.
Se oli pontikkaa johon oli sekoitettiin lasijauhetta ja sitä juotettiin vain biisien tekijä kaksikolle jotka alkoivat kohta yrjötä verta lavuaariin vuorotellen. Ei se loppunut ollenkaan ne kuolivat ja pihaan ajoi kangasalan kunnan ambulanssi. Ruumiit vietiin kangasalle ja siellä patologi Tuominen joka toimi kuolemansyyn tutkijana todisti myöhemmin että ne kaksi olivat ajaneet ojaan suinulassa sillä celicalla jolloin toinen kuoli ja toinen halvaantui kokonaan ja kuoli myöhemmin. Siitä tuli myöhemmin uutinen lehtiin, Musa mm. teki siitä pienen jutun.
Se Celica meni ruutanaan, se maalattiin ja sillä ajeli milloin kukakin. Niiden kaikki kamat ryövättiin sieltä keikkabussista jota oli säilytetetty ruutanassa Tuomen pihassa ja ne äijät olivat jo myymässä sitä kun niiden kuolleiden sukulaiset ehtivät väliin. No ne kaksi jätkää olivat se bändi joten se lopetti mutta ne olivat kuitenkin ehtineet äänittää sen levyn valmiiksi ja siihen tuli laulamaan Paul Oxley joka lauloi sen yhden ainoan raidan ja se levy julkaistiin Paul Oxley Unitin nimellä. Se Five oli siten ensimmäinen bändi tämän Sonyn historiassa ja viimeinen.

Tämä sama porukka teki juuri niihin aikoihin jatkuvasti ryöstömurhia. Ne putsasivat tehtaiden työläisiä joita asui tehtaiden puutaloissa ruutanassa ja kalevassa ja muulla sitä mukaa kun ne säästivät rahaa.
Kokonaisia perheitä "muutti" johonkin ja niiden säästöt katosivat pankista ja omaisuus myytiin. Patologi Tuomisto hävitti ruumiit ja todisti väärin ja valehteli niin ettei kukaan pystynyt yhtään mitään.
Kyse ei siis ollut lainkaan ollut musiikin tekemisestä vaan yleisestä ryöstelystä ja murhaamisesta niissä yhteyksissä siihen asti, se vain oli yksi laajennus siihen rikollisuuteen jota se porukka harrasti.

Sitä radio-ohjelmaa joka tehtiin silloin mun keikalla nokalla oli juontamassa Rane Raitsikka radio cityä varten. Se jätti lupaamansa palkkion maksamatta vaikka ne esitti sen ohjelman uusintanakin, silloin ne alkoivat kai miettiä että sehän on helvetin hyvää musiikkia että hehän voisivat julkaista sitä itse. Smack esitti sitä keikoilla ja vähän myöhemmin Smack sitten äänittikin sen When Love and Death Embracen yhdessä Ville Valon kanssa ja se julkaistiin Sony bmg:lle joka on juuri Kostiaisen ja Chydeniuksen ja niiden samojen äijien keksintö.
Tämä Jari Tuomi joka soitti silloin Five yhtyeessä ja osallistui niiden kahden Five miehen murhaan asui juuri silloin ja asuu yhä Rane Raitsikan kanssa Los Angelesissä jossa Smack teki keikkoja klubeilla ja osallistui mitä suurimmalla todennäköisyydellä myös tähän "kaappaukseen". Myös Harri Anttila jonka nimellä Rasmus -90 luvulla esiintyi kuului tähän samaan jengiin ja hän on käsittääkseni patologi Tuomiston poika.
Harri haki itse suinulassa sijaitsevan tehtaan pihasta lasijauhoa josta valmisti pillereitä.
Harri liikkui Tuomiston mukana poikana ja ne menivät isänsä kanssa käymään usein sorilla jossa myös Nurmi oli töissä poliisivankilassa ja Harrin äiti keittiöllä. Siellä tapahtui joku kuolemantapausten suma jossa oli käytössä lasijauhe Jive pulloissa. Samoihin aikoihin tapahtui Pirkanmaalla se kuuluisa tanssiais murhenäytelmä jossa 15 ihmistä joutui sairaalaan kun Jive pulloihin oli laitettu lasia. Sielläkin Harri luultavasti oli myymässä äitinsä kanssa. Nurmi ja muut poliisit Ruutanasta toimivat silloin järkkäreinä tansseissa ja ruutanassakin oli tanssilava.
Se Tuomiston äiti julistettiin hulluksi ja Nurmi sai potkut sorilta ja joutui lusimaan.
Sitä ruvettiin sanomaankin Jive äijäksi ja se oli etsintäkuulutettukin mutta Tuomisto kai suojeli sitä.
Asuassamme ruutanassa naapurin äiti alkoi oksentaa verta saunan jälkeen niiden juomapullot olivat verannalla ja sinne oli sujautettu pillereitä. Silloin muutamat näkivät kun joku juoksi karkuun ja ne tuntomerkit sopivat Harriin.
Toinenkin naapurimme kuoli verenpurkaukseen saunan jälkeen vähän myöhemmin ja vielä kolmas.
Aivan varmaan voin itse kertoa kaksi tapausta joissa sain lasia Hullu Harrilta. Ensimmäisen kerran kostoksi sen nahkatakin pilaamisesta se laittoi uutena vuonna pari pilleriä kaljapulloon mutta yrjösin ne melkein kaikki ulos ja annettuaan sen se kiiruhti edelle ja silloin se koetti ampuakin mut väijyksistä. Sillä oli silloin arsenikkiakin pienissä natsoissa joita se oli asentanut tien varteen. Konttasin pakoon ja olin hangessa piilossa kun se ammuskeli tieltä sinne ja heitteli niitä kaasupanoksia mutta ne hukkuivat lumihankeen. Se puhui naisen äänellä että kannattaa kastella naamaa... Toisen kerran juhannuksena tultuamme Yyteristä Harri osti vielä pontikkapullon Nurmelta ja laittoi siihen pillereitä otin yhden ryypyn ja aloin paskantaa verta mutta se meni onneksi ohi. Tuli vaan mieleen että Harri oli sillä kurssilla Sibelius akatemiassa jolla Ylönen ja kumppanit olivat ja se tietääkseni pääsi sinne esitettyään pääsykokeissa mun Witch biisistä sen loppu kohtauksen pianolla ja esiteltyään sen omanaan. Lisäksi vielä tuli mieleen että -88 olin sibelius akatemialla tekemässä remonttia ja soittelin sinne jääneellä pianolla juuri sitä melodiaa ruokatunnilla. Se on siis melko varmaan kytänyt mun elämää isänsä laitteilla ja samaistunut jotenkin liikaa.
Kahdeksankymmentäluvulla Harri oli töissä Cabaree Oscarissa Tampereella tiskaajana samaan aikaan kun Pobedan basisti kuoli verenpurkaukseen soundchekissä.
Sen yhtyeen treeneihin joka soitti silloin 70-luvun alussa Harri tuli uhoamaan ja Nulli veti sitä turpaan jonka jälkeen se lähti kävelemään tiellä ja huusi IKUINEN VIHA koko matkan baarille asti. Sen turpa oli veressä ja räässä muttei se suostunut pyyhkimään niitä.
Huhuttiin että sen bändin laulaja josta ne kaksi kuolivat verenpurkaukseen olisi ollut vankina kellarissa Tuomisella ja siltä olisi leikattu munat ja sen jälkeen se olisi tullut hulluksi. Joka tapauksessa sekin katosi johonkin ja väitettiin jääneen junan alle.
Nämä perheet Backman (Kauko Röyhkä), Kostiainen ja Tuominen asuivat ruutanassa vierekkäin ja toimivat sieltä käsin koko pirkanmaalla. Siellä oli vielä kuusikymmentä luvulla konepistoolivartijoitakin jokaisen tien varrella joka ruutanaan johti estämässä sinne pääsyn ja siellä oli itsenäinen energialaitos joka tuotti sähköä ja lämpöä. Siellä asui Tampereen sorin poliisaseman henkilökuntaa ja poliiseja kangasalta. Tämä koko poliisi porukka on jo nyt jäänyt eläkkeelle tai siirtynyt manan majoille mutta tämä Hullu Harri jatkaa yksin amokiaan.Tällainen porukka siis yrittää esittää musiikkiani laittomasti ja myydä sitä levykaupoissa ja netissä ym.
Tähän asti ei minkäänlaista yhteyttä kehenkään tuohon porukkaan kuuluvaan ole syntynyt mikään näistä yrityksistä ei vastaa yhteyden ottoihin joten olen alkanut levittää tietoa tästä netissä jottei enempää vahinkoa tapahdu. Myös tukholmassa tapahtuneisiin ampumis tapauksiin näillä korkeapaine aseilla joissa on kuollut ja vammautunut kymmeniä tuhansia ihmisiä on syyllinen tämä sama militaristinen porukka.
Mielestäni armeijan pitäisi ottaa tilanne haltuun tältä osin, tämä Kostiaisen tehdas tampereella valmistaa aseita
ja levittää niitä tähän yksityisarmeijaan kuuluville.
Myös Helsingin kouluissa riehuu tämä sama ryhmittymä sabotoiden niitä valmiiksi tuhoa varten.

Tämä Harri teki seitsemänkymmentä luvulla kun ensimmäinen Lan verkko tuli Tampereelle Finlaysonin ja tampellan ja niiden muiden tehtaiden asukkaille, satoja eri persoonia niihin keskusteluihin ja peleihin mitä siellä silloin oli.
Sillä tavalla se hallitsi omasta mielestään yleistä mielipidettä jotakin tiettyä henkilöä vastaan. Näistäkin tässä netissä olevista kommenteista huomaa kyseessä olevan saman henkilön eli Harrin jonka mielenterveys on mennyttä. Nimimerkitkin ovat jotain suttua. Melkein jokaisella keskustelupalstalla mihin olen tämän viestin jättänyt Harri sekoaa omilla LÄÄKKEET viesteillään ja kyselee mielenterveyden perään ja esittelee tämän viestin muille tyyliin, ei tätä jaksa lukea, en lukenut sanaakaan
miksi tämä viesti on täällä?
Näitä viestejä joissa on kaikissa nämä kolme teemaa on yhtä monta kuin munkin jättämiä viestejä kertaa kolme joten ei siinä enää voi erehtyä. Katsokaa itse
http://www.google.se/search?hl=sv&q=kir ... =&aq=f&oq=

Arto Nieminen

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat