Viha-gallup

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Foorumilta saamieni mielikuvien mukaan täällä vihataan yhtä sun toista ötökkää mitä maastamme löytyy, joten kiinnostaa selvittää miten tämä viha jakautuu per nutipää. Voit siis äänestää haluamiasi eläimiä eli kaikkia vaihtoehtoja, ja mieltä voi myöhemmin muuttaa (mikä toivottavaa onkin, sillä vihaaminen ei ole järin hyväksi terveydelle).

Sivut

Kommentit (43)

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Miksikä yllhensä pitäs jotaki vihata ?
Ötököitä ensinkhän mie en vihhaa, niillä on oma tarkotuksensa luonnossa.
Ihmisryhmiäkään ei kannatte vihata, son semmonen se evoluutio , että se käypi läpi monia mahollisuuksia, ja valittee niistä sitte parhaat, tai tuhoaa koko populan jos homma ei ala onnistumhan.

Ei sitä kethän tai mithän vihhaamaalla nuita asioita paranneta.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Kaikennäkösiä tulee vihattua.
Mä vihaan kaikenmaailman ötököitä erityisesti punkkeja ja tuhatjalkasia sekä hämiksiä. Nuo kaks ekaa erityisesti.

Sit mä vihaan kissoja ku ne paskoo jokapaikkaan ja niiden perseistä valuu valkosia matoja. Yök! Sekä kesällä niillä on sitten niitä punkkeja täynnä turkki joten niitäkin sit pitää olla nykimässä kokopäivä vaikka olisi punkkipanta.

Sitten vihaan myöskin ulkomaalaisia kun ne riehuu jokapaikassa.

Sitten naisia myöskin vihaan ku ne saatana kuleksii jokapaikassa. Ärr..menipä minne vaan kaupungilla, niin naisia vaa jokapaikassa. Pitäs soittaa varmaan jonnekkin tuholaistorjuntafirmaan että ne saisi harventennettua näitä inhottavia tuholais ötököitä, ettei ne levitäisisi niitä kauheita tyttöpakteeleita ihmisiin..

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

En vihaa ainuttakaan eläintä, vaikka kotiini joka kevät änkevät muurahaiset saavatkin naamalleen myrkkyannoksen.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Minkä tähen tuossa äänestyksessä ei ollu miehiä vaihtoehtona? Voe että minä vihhaan näit jonninjoutavia äänestyksiä, joissa on vaehtoehotki ihan vituroellaan.

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Minkä tähen tuossa äänestyksessä ei ollu miehiä vaihtoehtona?
Oha: natsi-suvaitsematon-jäärä == mies. Sivarit ja muut pseudomiehet on sitten tuota puutarha-osastoa.

Vierailija
Vatkain
Minkä tähen tuossa äänestyksessä ei ollu miehiä vaihtoehtona? Voe että minä vihhaan näit jonninjoutavia äänestyksiä, joissa on vaehtoehotki ihan vituroellaan.

Polkaisin äänestyksen pystyyn siltä pohjalta kuin olen tällä foorumilla havainnut vihaa eri tahoja kohtaan esiintyvän. Tosin tuo puu/metsä-kohta on sellainen yleisviha jota olen havainnut maassa niin laajana että se piti laittaa mukaan vaikken täällä ole niitä ketjuja pällistellyt joissa puista puhutaan.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Qadesha
Vatkain

Polkaisin äänestyksen pystyyn siltä pohjalta kuin olen tällä foorumilla havainnut vihaa eri tahoja kohtaan esiintyvän.

Haha! Siinäs saivat pojat kolauksen! Foorumilla ei ole todettu miesvihaa! Vaikka kyllä onneksi naisvihaajatkin taitavat olla talviunilla. Meininki on muuttunut mukavammaksi. Vai hengaanko väärissä ketjuissa?

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Qadesha
Vatkain

Polkaisin äänestyksen pystyyn siltä pohjalta kuin olen tällä foorumilla havainnut vihaa eri tahoja kohtaan esiintyvän.

Haha! Siinäs saivat pojat kolauksen! Foorumilla ei ole todettu miesvihaa! Vaikka kyllä onneksi naisvihaajatkin taitavat olla talviunilla. Meininki on muuttunut mukavammaksi. Vai hengaanko väärissä ketjuissa?

Taisivat nuo äitikompleksista kärsivät kiukutella lähinnä niissä parissa ketjussa joissa vierailtuani sen verran piruunnuin että tämänkin äänestyksen laadin.

Luulisi noin ylipäätään että naisviha alkaa olla jo kertakaikkisen WANHA aihe/harrastus. Joka jaksaa vielä vänkyttää naisista, ei ole enää ajan hermolla.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Qadesha
vänkyttää naisista

*Wänk wänk*

Joo mutta ihan jees kun joku jaksaa niille (pojan koltiaisille) välillä vähän suomentaa. Ja se on totta, naisviha on _niin_ out! Se on vanhempaa kuin homoviha, joka sekin on jo tosi out.

Mitä nyt ois IN vihata? Kreationisteja?

Hämmentää.

Vierailija

Hm... Henk.koht. voisin fundeerata että olisi jo vihdoin viimein syytä vihata sellaisia tyrkyttäjiä jotka yrittävät pakottaa kaikki ihmiset ajattelemaan samalla tavalla keskenään. Kretsut sopivat tiätty sinne sekaan, mutta mukaan sopii mitä ihmeellisintä porukkaa jossa yhdistävänä tekijänä on ihmeellinen fantasia että on olemassa The One And Only juttu joka sopii kaikkien The Jutuksi, tai jos ei sovi niin pistetään sopimaan.

Varsinkin näissä lamatalkoissa alkaa se helvetin vouhon vouhon ottaa päähän. Nyt kaikkien pitää innostua kököttämään kotona villatakki päällä! Retroilu kunniaan!

Ilmastonmuutos uhkaa ja se on SUN SYYS! Häpeä jos et heti välittömästi vaihda kaikkia lamppujasi energialamppuihin (hitot siitä että ne ovat ongelmajätettä).

Ja tälleen. Hyvätkin asiat pilataan sillä että niihin liitetään pakkoa, manipulointia ja syyllistämistä.

Vierailija

Quadesha,
jo aiemminki mun sydän on läpättäny samaan tahtiin sun myötäs. Ehkä nyt epäilet, että mä yritän flirttailla. sun kanssas. ei ollenkaan, pois se meistä.
upea olet....

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Äänestin natseja. Jos lauri ei ole pistänyt minua vihamiehiinsä, toivon sen näkevän tämän!

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
TERÄS NALLEPUH

Sit mä vihaan kissoja ku ne paskoo jokapaikkaan ja niiden perseistä valuu valkosia matoja. Yök! Sekä kesällä niillä on sitten niitä punkkeja täynnä turkki joten niitäkin sit pitää olla nykimässä kokopäivä vaikka olisi punkkipanta.

Ei pasko, ei valu, ei ole.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Leppoisana "hippinä" en varsinaisesti "vihaa" ketään tai mitään, mutta muutamia asioita ja ilmiöitä en siedä:
Skinheadit(sharpit ovat jees)
Äärinationalistit
Kiihkouskovaiset
Suvi Lindén
Kokoomus
Kristillisdemokraatit
Rasismi
Soppapunkkarit
Ekoterroristit(esim.kettutytöt spraymaaleileen)
Narkkarit(kannabiksen kohtuukäyttäjiä en narkkareiksi laske, mutta linnakierteessä olevista pirinilkit kyllä)
Ihmisistä jotka "osavat kyllä kieli oppi säännöt muttei vat vaan jaxa inter netissä"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat