Minkä takia miehet himoitsee neitsyitä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään semmoista himoa.mistä johtuu kun katsoo kaikkia elokuvia että miehet himoitsevat neitsyitä.esimerkiksi stiftler american pie elokuvista.kertokaa teidän mielipiteitä.ymmärrätte varmaan mitä meinaan.

Sivut

Kommentit (93)

Vierailija

Elokuvat on elokuvaa.

Minun tuttavapiirissäni kukaan ei ole koskaan maininnut että neitsyet kiinnostaisi sen enempää kuin muutkaan pikkup****t eikä itseänikään kiinnostais pätkääkään.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Jos siinä on joku sellanen aatos taustalla että neitsyitä ei ole vielä kukaan "turmellut." Vähän niinkuin jos ostaisi ihan uuden auton.

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Jos siinä on joku sellanen aatos taustalla että neitsyitä ei ole vielä kukaan "turmellut." Vähän niinkuin jos ostaisi ihan uuden auton.
Mulla on käytetty auto. Ei muuten mitään väliä kunhan vaan kulkee. Tämä on myös mun kanta alkuperäisen kysymyksen suhteen.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Imperator
Vatkain
Mulla on käytetty auto. Ei muuten mitään väliä kunhan vaan kulkee. Tämä on myös mun kanta alkuperäisen kysymyksen suhteen.

Jep.

Hämmentää.

Vierailija
ctx
Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään semmoista himoa.mistä johtuu kun katsoo kaikkia elokuvia että miehet himoitsevat neitsyitä.esimerkiksi stiftler american pie elokuvista.kertokaa teidän mielipiteitä.ymmärrätte varmaan mitä meinaan.

Jos heppi on tulitikun kokoinen, niin kai sitä sitten kuvittelee että tuntuisi paremmalta tökkiä sillä jotain sellaista jolla on vielä rööri ummessa.

Tosin se ummessa olo on aika suhteellista sillä immenkalvohan ei ole kalvo, vaan rengas. Muutenhan ei kuukautismössökään tulisi ulos.

Henk.koht. vaikea ymmärtää sellaisia naisia jotka ompeluttavat itsensä umpeen saadakseen olla "neitsyitä jälleen". Vai repeääkö se revanderi synnytyksissä niin levälleen ettei muka mikään enää tunnu missään? Jotkut ovat olleet sitä mieltä että paikat vaan paranevat, koska kunnon jumppaamisen avulla varsinkin lihakset kiinteytyvät entistä ehommiksi.

Tohtisikohan ajatella että neitsyitä himoitseva on oikeastaan pikkaisen pedofiliaan päin kallellaan...? Neitsyt ei voi olla äitee, paitsi katolisten mielestä tietenkin.

Vierailija
anomalia
Jos nainen on ollut vain pari kertaa yhdynnässä, niin käytännöllisesti katsoen se on vielä neitsyt.

Nimimerkki anomalia ei tarkoita samaa, että voit jättää perustelematta väitteesi. Perustele!

Neitseellisyyttä on monenlaista. Mutta vaatimuksen toisen neitseellisyydestä voi johtaa myös omaan narsismiin. On aina hienoa opastaa asiassa, jota toinen ei ole kokenut. Se on imartelevaa, samaan aikaan kuin toinen ihailee. Siinä on emotionaalisesti voimakkaampi lataus kuin vanhan kertaamisessa. Ainutlaatuisuudella on aina omanlaisensa arvo. Kyllä sen pitäisi idiootimmankin henkilö ymmärtää.

Tieteellisesti tarkasteltuna tulisi liittää ketjuun antropologisia tutkimuksia neitseellisyyden merkityksestä. Nykytiede ei taida olla tehnyt hirveämmin tutkimuksia neitseellisyyden merkityksestä seksuaalisuuden suhteen?

PS. Pyydän anteeksi humalatilaani, mutta oli silti pakko vastata.

Vierailija

Itselläni testosteronipitoisuudet ovat aika korkeita (luultavasti). Ja olen kyllä huomannut pitäväni eräänlaisesta raikkaudesta naisen ulkonäössä, se on jotenkin harvinaista nykyään, ehkä siksi... En myöskään koskaan ole ollut tykästynyt johonkin hyvin erotisoituun naiseen, esim. Jolie, enkä toisaalta maskuliinisiin, huomattavan ylipainoisiin, yli 30-vuotiaisiin (olen vielä alle...) tai psyykkisesti vahvoihin tai dominoiviin naisiin (olen itse hieman dominoivuuteen taipuvainen).

Olen suhteellisesti ottaen idealistinen ja joskus tunnepitoinen ihminen, joten ehkä on edullista, jos nainenkin on "sopivasti" naiivi ja herkkä (ei silti liian). Ikä ei itselleni ole se määräävä tekijä, vaan kemiat ja viehätys lain suomissa puitteissa.

Vierailija

Kaikki palautuu biologiaan. Neitsyet ovat harvemmin yhtyneet muihin miehiin, joten sellaisen siittäminen takaa omien geenien varmemman jatkumisen kuin epäneitsyen tapauksessa. Neitsyellä varmuus että siitä putkahtanut jälkeläinen on omaa tekoa on aikalailla 100% kun taas muissa tapauksissa on mahdollista että sitä tuhlaa resurssejaan muiden lapsien elättämiseen. Siksi neitsyet kiihottavina kokevat ovat jatkaneet sukuaan paremmin, joka on taannut ilmiöön johtavan geenistön yleistymisen.

Vierailija

Voisiko keinohedelmöitetty ja keisarinleikattu äiti olla neitsyt vielä kolmen synnytyksen jälkeenkin ?

Keisarinleikkaus sallitaan 3 kertaa, ja jos joka kerta syntyy kolmoset, niin neitsyeellä on 9 lasta.

ilmoitus tiede.fi/deitit -palstalla 2011:

"Hei, olen 20v neitsyt. Nai minut"
(ja ruoki 9 lastani...)

Vierailija
Qadesha

Jos heppi on tulitikun kokoinen, niin kai sitä sitten kuvittelee että tuntuisi paremmalta tökkiä sillä jotain sellaista jolla on vielä rööri ummessa.

Tuota pitäisi kysyä joltain asiaa tuntevalta taholta. Lähetän kysymyksen vapaa-ajattelijat ry:lle.

Vierailija

En minä niitä himoitse. Kerran olin minä neitsyt, toisella kerralla taas vastapuoli. Sitä en tosin silloin tiennyt.

tli
Seuraa 
Viestejä1057
Liittynyt11.11.2005

En minäkään ole koskaan tuntenut mitään sen kummempaa vetoa juuri neitsyihin. Kyllähän kokemus asiassa kúin asiassa aina edesauttaa kulloistakin toimintoa.

Muistan kuitenkin sieltä nuoruudestani muutaman harvan tyypin, joille tällä neitsyyden "riistämisellä" oli jotain itsetuntoa kohottavaa merkitystä. En ole koskaan ymmärtänyt kunnolla, millainen psykologia tällaisen taustalla on, mutta käsitykseni mukaan kysymyksessä on kuitenkin aika pieni osa miehistä, ainakin jos ajattelee minun tuttavapiiriäni.

Vierailija
Shriek
anomalia
Jos nainen on ollut vain pari kertaa yhdynnässä, niin käytännöllisesti katsoen se on vielä neitsyt.

Nimimerkki anomalia ei tarkoita samaa, että voit jättää perustelematta väitteesi. Perustele!

En varmasti perustele, jos aletaan komentelemaan.

Suhtautuminen neitsyyteen on muuttunut länsimaissa jyrkästi parin viimeisen sukupolven aikana. Päinvastaiseksi. Aiemmin neitsyys oli jotain arvokasta, jota suojeltiin, vaalittiin ja kunnioitettiin. Nyt se on jotain sellaista, josta nuoren naisen pitää pyrkiä mahdollisimman nopeasti eroon. Sellainen vaikutelma minulla on, että vaikka 20-vuotiaalla naisella oleva neitsyys on paljon enemmän taakka ja häpeä, kuin arvostuksen kohde.

Usein julkilausumaton sosiaalinen paine varhaisiin seksuaalisiin suhteisiin koskee myös tyttöjä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat