Tässä vielä ennen lähtöä pieni avunpyyntö "nörteille"

Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Siis ennenkuin poistun (viittaan keskusteluun osiossa "tiede.fi") pieni tekninen avunpyyntö "antigreen" tietokoneasiantuntijoille:

"Alarmistit" tuoreemmilla compjuutteritaidoillaan onnistuivat ajamaan minut nurkkaan Googlessa, saivat sinne pysyvästi omat herjansa ennen asiallisia omia kommenttejani (siis kun menee nimelläni Googleen) ja vaikka kuinka paljon julkaisen ja linkitän,siellä ne pysyvät kuin tauti. Ymmärrän vähäisillä tiedoillani (kukaan,joka ensimmäisen kerran elämässään koskee tietokonetta yli nelikymppisenä, ei tule ymmärtämään niitä), että Googlen ranking priorisoi linkityksillä ja luulenkin
vihreiden linkittäneen koko puolueelle,kun noin tehokkaasti pysyvät edellä. Onko mitään keinoa pitää puoliaan tässä lajissa ? Blogini lukijamäärä kasvaa huimaa vauhtia,vasta 1,5 kk pystyssä olleena jo yli 17 000 sivun avausta,mutta sillä
ei liene vaikutusta "Google-sijoitukseen" ? Vaikka lähdenkin,
seuraan suurella mielenkiinnolla tämän topicin vastauksia ja kiitän etukäteen neuvoista. Hyvää jatkoa !

Kommentit (15)

Vierailija

Kävijämäärillä ei ole merkitystä, vaan sillä miten paljon sivuihisi linkitetään. Houkuttele muita linkittämään omaan blogiisi tai laita osoite kaikille blogilistasivuille jotka satut löytämään.

Tai perusta vaikka toinenkin blogi ja laita kummankin blogin juttuihin linkkejä toiseen blogiin (siis "mainitsinkin tästä jo aikaisemmassa tekstissä" tai "laitoin lisätiedot erilliseen viestiin" -tyylisiä viittauksia).

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

mitä enemmän linkityksiä ns. merkittäviltä sivuilta sen paremmin menestyy googlessa. myös google vakoilee käyttäjäänsä ja näin ollen antaa vähän vertailukelvottoman tuloksen jos sivuston ylläpitäjä yrittää kokeilla sivustonsa löydettävyyttä koska on itse käynyt kutakuinkin kaikki oman sivustonsa sivut lävitse.

hyvä kello kauas kantaa, paha kello kauemmas. eli sen suurempaan spämmäilyyn ei kannata alkaa kyllä puskaradio hoitaa mainostuksen. mm. windesol on noteerattu virossa parissakin lehdessä.

toisen polven pilkkuvirhe

Vierailija
Hannu Tanskanen
Siis ennenkuin poistun (viittaan keskusteluun osiossa "tiede.fi") pieni tekninen avunpyyntö "antigreen" tietokoneasiantuntijoille:
...............
ei liene vaikutusta "Google-sijoitukseen" ? Vaikka lähdenkin,
seuraan suurella mielenkiinnolla tämän topicin vastauksia ja kiitän etukäteen neuvoista. Hyvää jatkoa !

Etkö vieläkään ole löytänyt perille?

Mitä tulee Googlessa näkymisiin, niin rekisteröidy
Google Mapsiin, jolloin sivusi tulee varmasti ekana.

Kyseinen rekisteröinti vaatii vain sen, että hyväksyt automaattisoiton Googlelta, perusjutska ei maksa mitään...

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Voitko selittää yksityiskohtaisemmin, rekisteröidy MIHIN ? Rekisteröin blogisivuni,mutta ei se nimelläni avautuvaan Google-sivuun mitenkään vaikuttanut, samat herjat siellä istuvat ensimmäisinä kuin tauti !

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

Ne pysyvät siellä koska ne tulevat "merkittäviltä" sivuilta. Yksi mahdollisuus on saada enemmän linkityksiä että saat ko. Sivut pois etusivulta. Kokonaan niitä et pois saa itse ellei niitä sitten kyseiseltä sivustolta poisteta ylläpitäjän toimesta.

ihmettelen suuresti ettet kestä kritiikkiä sitä kun tulee jokaiselle aina.

vieläkin epäilen sinun olevan se joka levitti ko. Blogi Osoitetta häiriköiden keskusteluja.

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006
sinnipirtti

Varsinkin kun tuntuisi olevan jonkinlaisia perusteitakin kritiikille..

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Vierailija

Onko pakko googlata "Hannu Tanskanen", vai voiko antaa olla vaan. Onko mitään muuta?
Epätietoinen

edit. William Banker, of course. Vitsivitsi, oliko oma vitsi vai osuiko nilkkaan. Vaihdetaan tarvittaessa.

edit. Hehheh, enpä ole ennen ollut ensimmäisten joukossa google haussa!

Vierailija
vihertaapero
sinnipirtti

Jaa, on mennyt vähän ohi, voisiko joku kertoa miksi pellelauma vainoaa jotain keskustelijaa.

Vierailija

Mä vaanin sua ja sä väijyt mua.... Sielun Veljet.
Kauheita linnoituksia, mä leimaan sut ja sä leimaat mut. Ne on niitä. Ecce homo!

Älä ota enää ota vaan... Nielun Teljet
?

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007
fenomenologi
vihertaapero
sinnipirtti

Jaa, on mennyt vähän ohi, voisiko joku kertoa miksi pellelauma vainoaa jotain keskustelijaa.

pellelauma? Itse hän on monella foorumilla nostanut asian esille. Tai ainakin aloittajana on ollut "hannu tanskanen" korjaa toki jos olen väärässä.

mistäpä kaikki lähtenyt liikkeelle. Hänen omasta blogista jossa hän on poistanut viestejä jotka ovat olleet hänen mielipiteensä vastaisia. Tosin tämä on hänen oikeutensa mutta kyllä kommentit tulevat muuta kautta esille. Tämähän lienee jo todettu ja tapahtunut? Lienee syytä osoittaa eräisiin blogeihin eikä niinkään tälle foorumille tahi edes käyttäjiin ellei ko. Blogien ylläpitäjiä/kirjoittajia oteta huomioon.

se pellelauma lienee muualla.

Vierailija
sinnipirtti

pellelauma? Itse hän on monella foorumilla nostanut asian esille. Tai ainakin aloittajana on ollut "hannu tanskanen" korjaa toki jos olen väärässä.

mistäpä kaikki lähtenyt liikkeelle. Hänen omasta blogista jossa hän on poistanut viestejä jotka ovat olleet hänen mielipiteensä vastaisia. Tosin tämä on hänen oikeutensa mutta kyllä kommentit tulevat muuta kautta esille. Tämähän lienee jo todettu ja tapahtunut? Lienee syytä osoittaa eräisiin blogeihin eikä niinkään tälle foorumille tahi edes käyttäjiin ellei ko. Blogien ylläpitäjiä/kirjoittajia oteta huomioon.

se pellelauma lienee muualla.

Ilmeisesti turussa, aika naurettavaa blogitoimintaa Tuukalta.
Muutenkin on vähän vaikeaa ymmärtää fanaattisia viherpiipertäjiä.

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

Niin siihen en ota kantaa sillä jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä julki suomen lakien mukaan vaikka sitä yritätään estää.

Uusimmat

Suosituimmat