Omat kasvot vai oma nimi foorumille?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen foorumilla oleiluni aikana nähnyt kaksi äänestystä joissa on kyselty olisiko syytä määrätä omalla nimellä esiintyminen pakolliseksi netissä.

Kysyn nyt ihan muuten vaan, että jos sinun olisi valittava, niin antaisitko keskustelufoorumeille mieluummin omat kasvosi avatariisi vai oman henkilönimesi nimeksesi?

Voi valita molemmatkin (2 rastia max).

Mutta jos ei vaan nappaa kumpikaan, niin pakkohan se on tietysti valita että ei tipu.

Perustellakin saa jos on luppoaikaa.

Kommentit (11)

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Viimeisimpänä toivoisin että Forumilla näkyisi oma nimi, vähemmän pahana vaihtarina pidän kasvojen näkymistä.

Nimen perusteella viharyhmät, kuten fanaattiset allah-paskiaisen palvojat voivat yhdistää uskontoja kritisoivat henkilöt asuinpaikkaansa ja näin edesauttaa kostotoimenpiteiden suorittamista heidän ylpeyttä loukanneita henkilöitä kohtaan.

-

Vierailija

Voi haatana vaihtoehtoissa on kirjoitusvirhe. Menen ja hirttäydyn!

Juu. Nimessähän on sekin vika että se sama voi löytyä toiselta yksilöltä ja sitten lahdataan väärä piruparka. Lärvit taas voivat hyvinkin paljon muistuttaa toisiaan, itsekin olen tyypillinen suomalainen pallinaama joita on 13 tusinassa. Toisen kansallisuuden edustaja ei meitä suomalaisia (naisia?) erottaisikaan toisistaan kuin ehkä pyssyllä uhattuna.

Vierailija
Phony
Qadesha
Voi haatana vaihtoehtoissa on kirjoitusvirhe. Menen ja hirttäydyn!

Älä mene, fiksasin sen.

*MOISK!*

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

ongelma lienee siinä että kuvia saa aika monesta lähteestä ja nimiä myös voi keksiä. pitäisi ensin ratkaista millä tunnistaudutaan. verkkopankki? onko tarpeeksi luotettava?

toisen polven pilkkuvirhe

Vierailija

Laittaisin naamani esille mutta tuo nainen jonka kanssa minä asun sanoi jotta joku raja se pitää palstalaisten naurattamisellakin olla.

Hrmpf.

Vierailija

En nimeäni enkä kasvojani tietovirtaan päästäisi. En kaipaa vihaisia, aseistettuja kirjoittajia kotiovelleni.

Vierailija

Tutut varmaan tunnistaa minut silmistä, muille tuskin on väliä kuka minä olen. Jos on, niin en niitä hulluja halua perääni.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Mutkin on tunnistettu silmistäni.

Oikeastaan välillä tuntuu aika rienaavalta kun identiteettini ei nyt ole niin salainen, ystäviä jotka tietää kuka olen oikeasti ja sitten tulee kirjoitettua palstalle vähän turhankin syvällisiä tai aika rankkaa tekstiäkin välillä.

En ole kuitenkaan joutunut mitenkään vaikeuksiin vielä ainakaan.

Omaa nimeäni en kuitenkaan laittaisi foorumille. On hienoa kirjoitella anonyymisti ettei ihan heti tunnisteta jos joku tuttu käväsee palstalla.

Vierailija

Erään tällä palstalla olevan toisen aloituksen perusteella olen entistä enemmän sitä mieltä ettei kannata laittaa omaa nimeään nettiin. Tuntuuhan se kumminkin aina inhottavammalta jos hölmöyksissään menee googlettamaan nimeään ja siellä lukee että Etunimi Sukunimi on ääliö, Etunimi Sukunimi on huora jne. - kuin että lukisi vain että Nimimerkki on blaa blaa blaa.

Pitkään käyttämäänsä nikkiin tosin kyllä samaistuu siinämäärin että jotkut kokevat nikinkin parjaamisen pakahduttavana asiana, vaikka samaa nikkiä käytettäisiinkin toisaalla netissä ja täten haukun kohde voisi olla se nikkikaimakin.

Kasvojen kanssa taas on se jippo että jos omistaa tavallistakin tavallisemman lärvin, niin onhan se aika hauskaa ja piristävää että saa käyttää jotain hauskempaa naamavärkkiä avatarinaan. Ehkä siten kertoo enemmän oman mielensä "ulkonäöstä" kuin kehonsa?

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

Niin ei ole vielä kukaan sanonut että kuinka todetaan kuvan tai nimen olevan kirjoittajan?

nimittely jota on nyt tapahtunut on pieni ongelma kun verrataan siihen että identiteetti vietäisiin jolloin saataisiin suurempaa tuhoa aikaiseksi.

toisen polven pilkkuvirhe

Uusimmat

Suosituimmat