Modet tänään tavattavissa Sanomatalossa!!!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Moderaattorit ovat tänään koulutuspäivillä Helsingisssä. Tämän kunniaksi on järjestetty tapaamismahdollisuus kaikille tiede.fi -palstan kirjoittajille.

Joten tervetuloa tänään virka-aikana Sanomataloon meitä tapaamaan. Ilmoittauminen alakerran infotiskillä, jossa tiedetään kulloinenkin olinpaikkamme talossa. Kysytte asiakaspalvelijalta vain "Phonyä" tai "asdf:ää". Tapaaminen sitten Sanomatalon kahviossa, jossa teille tarjotaan sillivoileivät ja talon kahvia palan painikkeeksi.

Niille, jotka eivät valitettavasti pääse itse paikan päälle on varattu myös yllätys. Voitte kirjoittaa sähköpostia osoitteeseen tiede@sanomamagazines.fi ja ilmoittaa nimenne ja osoitteene. Lähetämme teille fanipostikortin aidoilla nimikirjoituksilla varustettuna. Otsikoikaa mailinne "1.4. keskustelupalstan yllätys", jolloin se automaattisesti ohjautuu oikeaan paikkaan.

Tapaamista odotellen.

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Phonyn viestistä puuttui tieto, että odotettavissa olevan liikenteen ruuhkautumisen vuoksi Mannerheimintie on poikki klo 10-15 välisenä aikana. Poliisi ohjaa liikennettä kiertoteitse.
VR on järjestänyt kuusi ylimääräistä junavuoroa Helsinkiin ja Sanoma Magazines vastaa ilmaisista bussikuljetuksista välillä Rautatientori-Sanomatalo ja takaisin. Bussit kulkevat 15 min. välein.

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Miten sattuikin, sillä Susikin on tänään Sanomassa, melkein koko päivän, mutta muissa asioissa, toki silti treffaan mieluusti modet, onkin vähän asiaa moderoinnista. Samalla modet voinevat antaa Sudelle parit jo kadonneitten kirjoittajien tiedot, lähden siis metsälle sitten!

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13828
Liittynyt27.11.2006

Vaikka saman päivän lennot ovat kalliita niin tämä on tilaisuus jota ei voi jättää käyttämättä, mahdollisuus nähdä ilmielävä moderaattori, tuo kaikkien keskustelupalstojen myyttinen hahmo.

Ostin juuri lentoliput seuraavaan koneeseen ja ehdin paikalle sopivasti virka-ajan puitteissa n. klo 15, ellei Mannerheimintien sulkeminen liikaa haittaa saapumista. Luonnostani ujona tuskin uskallan mitään kysyä tai muutenkaan läsnäoloani ilmaista mutta tietoisuus siitä että olen ollut mukana osallistumassa riittää minulle.

Tulen jo iltakoneella sitten takaisin kotiin. Televisiosta tulee täällä Frendien vanhoja jaksoja eikä niitä voi jättää näkemättä. Courteney Cox, aah...

Ihmiset tekevät tulevaisuuden.

Vierailija
Mummo
Miksei mua ole kutsuttu

Samasta syystä kun jos joku huutaa että NO ONKOS TÄÄLLÄ TUHMIA MUMMOJA, niin jos olet kuulolla, nostat kätesi ylös ja sanot vapisevalla äänellä: HEi olen Mummo Mummola ja minulla on Tuhman-Mummon-Syndrooma...

No, ei.

Se johtuu siitä ettei EKSIÄ(=ex-vaimo yms.) oteta mukaan sukujuhliin, ellei ne oo sillee sukua-sukua tai menny sun veljen kaa naimisiin yms-yms.

Ja tarkemmin ajatellen; kaikki on kutsuttu.

Vierailija
Phony
Moderaattorit ovat tänään koulutuspäivillä Helsingisssä. Tämän kunniaksi on järjestetty tapaamismahdollisuus kaikille tiede.fi -palstan kirjoittajille.

Joten tervetuloa tänään virka-aikana Sanomataloon meitä tapaamaan. Ilmoittauminen alakerran infotiskillä, jossa tiedetään kulloinenkin olinpaikkamme talossa. Kysytte asiakaspalvelijalta vain "Phonyä" tai "asdf:ää". Tapaaminen sitten Sanomatalon kahviossa, jossa teille tarjotaan sillivoileivät ja talon kahvia palan painikkeeksi.

Niille, jotka eivät valitettavasti pääse itse paikan päälle on varattu myös yllätys. Voitte kirjoittaa sähköpostia osoitteeseen tiede@sanomamagazines.fi ja ilmoittaa nimenne ja osoitteene. Lähetämme teille fanipostikortin aidoilla nimikirjoituksilla varustettuna. Otsikoikaa mailinne "1.4. keskustelupalstan yllätys", jolloin se automaattisesti ohjautuu oikeaan paikkaan.

Tapaamista odotellen.

Täältä tullaan vaikka kontaten ja loppumatka otsanahkaa rypistelemällä kun ei enää ryömiä jaksa. Modet ja sillivoileipä, voi tätä odotuksen tuskaa!

Vierailija
Ataraksia
Olipa hyvät kahvit.

Kävin jo nimittäin paikan päällä.

Phony on kyllä harvinaisen kaunis ihminen.

Onko tuo avatar ihan omakuva vai Tomi Putaansuun uusi keikka-asu?

Vierailija
Ataraksia
Olipa hyvät kahvit.

Kävin jo nimittäin paikan päällä.

Phony on kyllä harvinaisen kaunis ihminen.

Mutta ne nenäkarvat.

Ps. Kiitos Wolf noista nikkien osoitteista - ajatella, että Mummo asuukin Loviisassa. DM:n blondiuden jo tiesinkin. Kiitti kuitenkin kuvasta. Äly nami.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat